I den låten sjunger Jaffar om gängets föredetta vän, som blev skjuten med 33 skott.
Och varför blir de så förbannade? Säger han något förolämpade? Lyssnade på låten och förstod inte vad som var problemet. "33 skott på 3 sekunder"... okej, so what?
"Lyssna din fitta! Din Svenson horunge din mamma kan bli knullad framför ögonen på dig du kommer inte göra något vad leker du fin fin som om folk inte kissar i din mun din fitta!"
Snabb fråga ni som umgås med jaffar och hans likasinnade.
Är detta vanligt snacka bland er?
Sen undrar jag även, detta med den s.k "dödspatrullen" var kommer de ryktet ifrån?
Det är inget rykte utan dom ligger bakom flera grova händelser men alltid kommit undan, dock efterlysta av polis.
"Lyssna din fitta! Din Svenson horunge din mamma kan bli knullad framför ögonen på dig du kommer inte göra något vad leker du fin fin som om folk inte kissar i din mun din fitta!"
Har Jaffar själv skrivit det där? Är det någon slags ritual ute i sombiezonerna att tappa ungarna i golvet på BB för att se hur hållbara de är innan man tar hem dem?
Och varför blir de så förbannade? Säger han något förolämpade? Lyssnade på låten och förstod inte vad som var problemet. "33 skott på 3 sekunder"... okej, so what?
Gänget blev väl arga att han ens nämnt den händelsen, antar jag. Eftersom det var deras vän.
Den som inte fattar. Jag är inte ett fan av Jaffar eller hans musik. Så mina inlägg är inte för att skydda han personligen utan man gör inte såhär. Det är förnedring på en helt ny nivå. Folk sitter å skrattar åt det, men skulle ni skratta om det hände er? Nej. Hoppas det händer era barn. Skratta då. Eller är det okej att skratta bara för han är mörkhyad som flera av er redan sagt? Skäms.
Det är okej att skratta för att han är en gangsterrappare och troligen kriminell. Det är ingen familjefarsa med volvo och vettigt jobb som tråden handlar om. Han sjöng väl dessutom om att pissa på någon i en låt? Så härlig ironi