2017-08-31, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Vad är nästa karriärssteg? Bli bajsas på?

Tror jag inte. Avföringen syns ju inte mot hans hudfärg. Blir inte lika bra på film.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UNPROFOR
Hör direkt att du är svarting på hur du skriver. Nej, han är inte jättepopulär någon annanstans än möjligtvis i negerförorterna. Bara av att läsa tidiga inlägg i denna tråd framgår att inte särskilt många har någon aning om vem det är.

Du skriver "vem han var" - har han avlidit nu eller? Bra isf.

Försvinn nu, du luktar kiss.
Är jag svarting? 😂😂 HAHAHAH. Jag är svensk med bakgrund från brasilien. Dem som inte har nån aning om vem han är, är väl 40+.

Du luktar ouppfostrad.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsgryta
Ändå invandrar betende, tillåta någon att göra en annan illa? av sin egen bror för den delen.

Min svenska broder hade jag tagit hand om och aldrig låtit han få förnedras som den här personen blev, ultimat förnedring, han ser ut som en hund i filmen.
Min svenska broder hade aldrig hamnat under sådana förhållande.

Ser ut som primitiva varelser som löper amok.

Fler vapen ut i förorterna tycker jag så de kan rensa ut sig själva, gärna deportering vid livstidsstraff för mord och golden showers på folk också.

hans bror har ju skrivit på instagram va han ska göra instagram.com/Mrprez163 han visste inte att de skulle göra nåt sånt fattar du trögt eller ... Om man gör nåt fel i orten brukar man få betala med lite stryk men aldrig nåt sånt här
Citera
2017-08-31, 20:44
Medlem
tequilasunrise123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Vad menar du?
Jaffar är redan i Sverige och bosatt i ett av Sthlms finaste områden. (enligt styrrande sossar)
Ändå så beteer han sig inte som en svensk, så då återstår psykiskt sjuk?
Hahaha sluta nu... Känns dumt att behöva förklara för du vet nog redan vad jag menar, men aa kör ändå.

Han har ej svenska föräldrar, och jag har svårt att tro att dom har lärt ut västerländska värderingar till honom under hans uppväxt. Och han har bott i Rinkeby hela livet där 1/50 är svensk. Hade killen varit uppväxt i Lidingö med svenska päron och bara svenska kompisar så kan jag lova dig att han hade varit en annan människa idag.
Citera
2017-08-31, 20:44
Medlem
Ni som skriver så kaxiga och nedriga rasistiska meningar, å vad jag önskar att ni för en liten stund skulle få uppleva en liknande situation själva och sen låta tystas.
Citera
2017-08-31, 20:45
Medlem
Slottsgrytas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuumadree
Är jag svarting? 😂😂 HAHAHAH. Jag är svensk med bakgrund från brasilien. Dem som inte har nån aning om vem han är, är väl 40+.

Du luktar ouppfostrad.

Han är okänd och ingen bryr sig.

Du luktar bidragssökare och kiss.
Citera
Medlem
det kan väl aldrig finnas en återvändo för Jaffar här? Helt slut som rappare? Efter detta får han nog försöka föreläsa för ungdomar eller liknande som många andra misslyckade ex-kriminella gör då de inte klarar livsstilen längre.

Och brodern? Är han en rinkeby-profil som måste agera eller flytta?

Själv hade jag givetvis inte riskerat livet genom att slå tillbaka under själva pissningen. Men då har jag ju inte valt ett liv som kriminell heller och kan därför förvänta mig hjälp från männen i blått.
Citera
Medlem
Vilka äckliga luffare gör något sånt här och sen lägger ut det på nätet? Vilka jävla djur. Gör ont att se hans rädsla i klippet och vilken jävla förnedring. Fy fan vilka människor det finns i Sverige
Citera
2017-08-31, 20:46
Medlem
paras0nics avatar
Det kommer väl komma en stor vedergällning och så e han tillbaka.
Citera
2017-08-31, 20:46
Medlem
UNPROFORs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Tror jag inte. Avföringen syns ju inte mot hans hudfärg. Blir inte lika bra på film.

Där sprack de framtidsplanerna

Citat:
Ursprungligen postat av tuumadree
Är jag svarting? 😂😂 HAHAHAH. Jag är svensk med bakgrund från brasilien

I rest my case
Citera
2017-08-31, 20:47
Medlem
Den som inte fattar. Jag är inte ett fan av Jaffar eller hans musik. Så mina inlägg är inte för att skydda han personligen utan man gör inte såhär. Det är förnedring på en helt ny nivå. Folk sitter å skrattar åt det, men skulle ni skratta om det hände er? Nej. Hoppas det händer era barn. Skratta då. Eller är det okej att skratta bara för han är mörkhyad som flera av er redan sagt? Skäms.
Citera
2017-08-31, 20:48
Medlem
UNPROFORs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Det kommer väl komma en stor vedergällning och så e han tillbaka.

...Tillbaka bakom galler där han hör hemma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in