2017-08-31, 20:55
Medlem
Livshacks avatar
Är det sant att Jaffars kollega Yasin ligger på akuten?
Citera
2017-08-31, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arabapan
Det håller jag med om. Men jag kan även tänka mig att han (ihop med sina kompisar) skulle kunna pissa på en svensk som röstar på sd och stå och skratta.
Snälla människor sluta dra såna vidriga slutsatser. Räcker det inte? Ingen här inne har rätt att dra dessa slutsatser åt honom själv. Vi som inte känner han bör inte ens prata om hur han är som person. Hur han formulerar sig i sina texter är en sak. Men hur många artister slänger inte ur sig lite bullshit bara för att få det låta bra?
Citera
Medlem
Sleeptalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuumadree
Det var en vän till gänget som flög på han. Därför gjorde dem som dem gjorde.

Friska grabbar det där tydligen, eller snarare inte, framtiden ser allt annat än ljus ut om man fortsätter att låta dom hålla på (lyssnar ni ens; Pappa Batong!?).
Citera
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Trump gillar också golden Shower.
Och nazist jag kände från förr älskade när kvinnor pissade på honom.

Löjligt att försöka göra det till en blattefråga.

Det är ett vida känt begrepp bland lågbegåvande blattar att vid grov kränkning flänga sig med kommentarer som "ska pissa på dej

T.ex när dom står en kö och det är nr 57 som ska exponeras och den lågbegåvande har nr 58. Då blir han i sitt tycka grovt kränkt och han ska då "pissa på den"
Citera
2017-08-31, 20:57
Medlem
Slottsgrytas avatar
Citat:
Den som inte fattar. Jag är inte ett fan av Jaffar eller hans musik. Så mina inlägg är inte för att skydda han personligen utan man gör inte såhär. Det är förnedring på en helt ny nivå. Folk sitter å skrattar åt det, men skulle ni skratta om det hände er? Nej. Hoppas det händer era barn. Skratta då. Eller är det okej att skratta bara för han är mörkhyad som flera av er redan sagt? Skäms.

Vi vita lever inte under så kaos förhållande för vi är skötsamma,

Vi kommer aldrig utsättas för något sådant om inte en neger knackar på dörren.

Det hände han för att han är mörkhyad (neger) och bor i ett slum full av vad?

Försöker du skydda han? Jag tyckte att han fick vad han förtjänar, när man tro att man kan komma till sverige och lägga all sin tid på att tro att man ska bli den nya Jay-Z istället för en hederlig utbildning och kneg, för att ta sig ur KAOZ orten.
Citera
2017-08-31, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorskApa
Det är tyvärr inte så enkelt. I ett vakum är situation förfärlig. På samma sätt som det är förfärligt att mörda någon. Men om denne person som mördas har våldtäktsmördat ett barn ändras dynamiken.

Och snälla sluta tramsa om hudfärg. Jag har aldrig nämnt det som en faktor.
Syftar inte på dig angående hudfärgssnacket, utan det finns fler här inne som slängt ut sig opassande kommentarer.
Citera
2017-08-31, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sprangkorv
HAHAHA vafan skriver du? Går ju inte att läsa vad du skriver

Ytterligare ett exempel på den nyimporterade begåvningsreserven.

Skolkat från SFI much, bruschan!
Citera
Medlem
Arabapans avatar
Citat:
Men kan vi alla för en jävla gångs skull sluta dra upp vad man gjort tidigare för att förtjäna liknande. Situationen i sig är FEL. Att flyga på en ensam kille, hota, förnedra. Det är FEL. Kan alla bara sluta snacka om bakgrund, hudfärg, hämnd. DET ÄR FEL. När ska folk inse?
Du menar att en persons historik inte ska ha någon betydelse för att någon kan råka illa ut? Ska man resonera på det viset kan man ju lägga ner alla fängelser och släppa alla fångar fria ...
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livshack
Är det sant att Jaffars kollega Yasin ligger på akuten?
För vad; vätskebrist, njursvikt, täta trängningar eller UVI?
Citera
2017-08-31, 20:59
Medlem
Slottsgrytas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Det är ett vida känt begrepp bland lågbegåvande blattar att vid grov kränkning flänga sig med kommentarer som "ska pissa på dej

T.ex när dom står en kö och det är nr 57 som ska exponeras och den lågbegåvande har nr 58. Då blir han i sitt tycka grovt kränkt och han ska då "pissa på den"

Dom gör vad dom gör, pissar på varandra inget konstigt, dom knullar geter/djur också och ligger med småbarn.
Varför skulle en pissning vara konstig?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UNPROFOR
Bakgrund (inklusive hudfärg och ev. hämndmotiv) är högst relevant i sammanhanget. När ska du inse detta?

För övrigt verkar du vara insatt. Var du den som kissade eller blev kissad på? Berätta nu!
Alltså du är bara pinsam. Jag är en människa som står upp för människors rättigheter & står emot all gatuvåld som finns idag. Sitt inte och prata med mig på ett sätt som skulle vara att jag är inblandad. Jag är inte ens ett fan av Jaffar vilket jag skrev tidigare. Skiter i han, snackar om situationen.
Citera
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eminent-dietist
Till alla ni som försvarar honom.
Jaffarbyn levde med pisset och då är det inte så konstigt om man tillslut får smaka på det själv eller hur? Hans texter bestod t ex av "Jag ska kissa på er, jag ska kissa på dig osv" Biggie och Tupac fick båda smaka på kulor efter att ha målat upp sina liv som revolvermän

Du för ju samma resonemang som kränkta muslimer.
Mao så förtjänade medarbetarna Charlie Hebdo att bli mördade? Dvs de fick själva smaka på sin egen medicin.
Nu är förvisso Jaffarbyn en obegåvad nolla, men det gör ju ingen skillnad i sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in