2017-08-31, 18:13
Medlem
Sleeptalkers avatar
Gangsta rap (och hip hop) ... kan det ens kallas musik?

För jag vrider mig som en jävla eländig likmask när ett mörkt betong-gäng våldför och snyltar sig på riff från en låt som exempelvis Led Zeppelins "Kashmir" eller Aerosmiths "Walk This Way" to name but a few.
Och på kuppen då gör de sig en enorm jävla förmögenhet låten - utan att kunna spela en enda ton på något instrument.
Förutom att spela Allan Beddo och låta käften gå då (men inte ens där var rapparna faktiskt först - för Ted "Motormouth" Nugent gitarr-freaket från Detroit skulle lekt med dom på 70-talet!).

Anledningen att jag inte kan - eller ens vill - nämna fler låtar är att jag bara inte pallar att höra mer än några toner av skiten - sedan stänger jag tvärt av radion ... för ni tror väl ändå inte jag hört på dom på något annat sätt?

Jaffarbyn ... aldrig hört talas om dig; och tja, vad säger man?

Tough luck man ... men kamma dig (och pisset ur håret!) skaffa dig ett ordentligt jobb istället för skiten du sysslar med nu ... och framförallt sluta pyssla med och lyssna på skitmusik! ... självklart kommer det aldrig att hända; och du kommer att sluta som ett - inte så vackert - ungt lik förmodligen. Men det är ditt val.
Citera
2017-08-31, 18:17
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Ja, hon är rätt envis faktiskt. Men berätta, vad är det i hans liv som är så svårt?

Att leva med ett handikapp kan inte vara roligt. Jag har gipsat min fot och halva ben en halv sommar, var den tråkigaste sommaren nånsin önskar ingen samma handikapp, men Piss-Jaffa har ett hudfärgshandikapp och det lär inte bli så mycket bättre.

håller verkligen tummarna nu för att det blir fler skjutna pga detta, Piss-Jaffa lär dock inte skjuta själv man såg på hans ögon att han var en riktig tönt.

PS Hahaha vad ful han var, såg helt skamsen och rädd ut.
Citera
2017-08-31, 18:17
Medlem
Sleeptalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoflo
Han använder sin hudfärg som ursäkt till att vara kriminell? Precis som resten av hans umgänge.

Gettoungarnas penisförlängare är skjutvapen av diverse modeller och typer nuförtiden - medan svenska raggare back inte day nöjde sig med en röd Ford Mustang -66.

Skillnad det.
Citera
2017-08-31, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoflo
Han använder sin hudfärg som ursäkt till att vara kriminell? Precis som resten av hans umgänge.
Fast vad snackar du om nu? är det bara svarta somalier som är kriminella eller? Sebbe Staxx är han svart eller kinesen är han svart eller? Sven ifrån husby är han svart eller. Asså förlåt men det måste nog vara det dummaste jag hört.
Citera
2017-08-31, 18:19
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymkallas7
Hur han lever hur han försörjer sig själv och sin familj? Han klara aldrig skolan han hoppade av gymnasiet.

Det bevisar ju bara att han är dum i huvudet, det är knappast nånting att sträva efter. Bli nerpissad av lokala blattegänget 😂😂😂😂😂
Citera
2017-08-31, 18:21
Medlem
Ducadreams avatar
Det är sådant här som verkligen vill få mig att rösta på SD och jag har själv en invandrarbakgrund.
Det var droppen.

Även om killen inte är en ängel så förtjänar ingen det här. Och dödspatrullen har tio liv på deras samveten(eller snarare inga samveten)?! Nää, det blir SD 2018 för mig.
Senast redigerad av Ducadream 2017-08-31 kl. 18:24.
Citera
2017-08-31, 18:32
Medlem
TheOneEyedSnakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Det är sådant här som verkligen vill få mig att rösta på SD och jag har själv en invandrarbakgrund.
Det var droppen.

Även om killen inte är en ängel så förtjänar ingen det här. Och dödspatrullen har tio liv på deras samveten(eller snarare inga samveten)?! Nää, det blir SD 2018 för mig.
Samma här. Detta plus dagens knivattack har fått bägaren att tippa över.
Citera
2017-08-31, 18:32
Medlem
Ingen som kan LADDA UPP alla videos med ljud?
Citera
2017-08-31, 18:35
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Det var droppen.

Jag förstår hur du känner, och jag tror vi kommer att se många SD röstare från alla möjliga bakgrunder. Det handlar inte om vänster-höger, rasister eller liknande. Stride står mellan Liberala och Konservativa, och det har inte ett skit med bakgrund att göra.

Alla som är för ett samhälle som påminner om det vi hade (dvs alla med fungerande hjärnaktivitet) bör rösta konservativt.
Även anarkister, som jag, bör ha ett intresse av att minska vänstern, och de liberalas inflytande.

SD är knappast den långsiktiga lösningen, men lite av en nödbroms.
Citera
2017-08-31, 18:36
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
En smal neger med sinnessjuk skallform blir alltså piss-förnedrad i en utsatt förort, som toppolitikerna så sent som igår kallade "fin". Det går bra nu...
Citera
2017-08-31, 18:37
Medlem
goin-xxxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Hur är det möjligt att videorna försvinner så fort?
Jaffar anmäler för fullt så att inte han får pissrykte
Citera
2017-08-31, 18:39
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Löfven ligger alltså bakom denna pissattack?!

NU, om inte förr, lär han få sparken som statsminister! Inte en chans att Löfven kommer undan med det här!!

Jag kan lova dig att Löfven kommer undan med det här, 100% säkert. Han kommer jobba i 1-5 år till och sedan få en skattefinansierad fallskärm som göder honom resten av livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in