Citat:
Ursprungligen postat av
Jubbero
Både PU och PK har tröskats igenom så enormt under åren, så att man ens ids lägga tid på dessa två igen är för mig en gåta.
En del har tydligen inga större problem att hoppa från totalt övertygad om KM som pilot/GM till att "granska" redan söndergranskade personer.
Mitt lilla råd till Återvändsgränd: Hedervärt att du orkar fortsätta försöka tillfredsställa alla "spanare"......men dra dig tillbaks nu. Du hamnar ju alltid i en återvändsgränd hur du än svarar. Detsamma vill jag säga till tidigare misstänkliggjorda personer som försökt ge respons här i tråden.
Ge upp......folks egna agendor och konspiratoriska funderingar kommer aldrig att ta slut.
Iaf inte förrän GM är officiellt utpekad/fälld.
Jag personligen tror att KM är pilot. Men under tiden det pratas om samma saker. Och inget nytt kommer fram, kollar jag även andra alternativ.
Jag stänger inga dörrar.
Kan KM haft någon vid sin högra sida, som följde med dem över bron. Kanske halkade efter lite för att kissa innan bron.
Kan det vara så att PU parkerade bilen vid trädgårdsskolan tidigare under kvällen.
Tog bilen på fyllan och körde stolle på ekuddenvägen.
Och råkade köra över HA.
Men då får jag inte ihop det med vittnet.
Kan vara så att de var förföljda av en bil över bron. Att det var därför de gick direkt till höger efter bron.
Jo det finns många spekulationer.
Men kommer minsta lilla pusselbit fram. Så går det kanske pussla ihop vad som hände.