2017-08-31, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gheheje
det var den "karriären" det... han kommer alltid att kommas ihåg som den killen som blev nedpissad
Knappast att hans karriär är över för detta.
Citera
2017-08-31, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenAnonymous

Du tror att han kommer överleva alltså, gangster som tillåts sig bli nerpissad. Sen kommer han förmodligen dö då han kommer vedergälla.
Citera
2017-08-31, 14:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Är det relevant?
Självklart är det relevant. Du försöker få det till att han gör något dåligt.
Citera
2017-08-31, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenAnonymous

kanske han kan ha en "karriär" men han kommer ändå att kommas ihåg som killen som blev nedpissad... det kommer låta så här när han släpper nytt: "ey bror, jaffar har släppt ny låt" "han som blev nedpissad?" "ja bror"
Citera
2017-08-31, 14:52
Medlem
DigiFlaxs avatar
Har inte mycket till övers för rappande gangsterblattar. Men fyfan va vidrigt detta var. Alla sympatier med Jaffar i detta fall. Inte mycket man kan sätta emot om en "dödspatrull" bestämmer sig för att misshandla en och pissa på en. Ibland bör man göra avsteg från svensk lagstiftning. Offentlig halshuggning av dödspatrullen på Sergels Torg är mitt förslag. Därefter utvisning till vad de nu kommer ifrån. De förtjänar inte att begravas på svensk mark.
Citera
2017-08-31, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Du tror att han kommer överleva alltså, gangster som tillåts sig bli nerpissad. Sen kommer han förmodligen dö då han kommer vedergälla.
Uppenbarligen är något på gång från deras sida också, nerpissad eller ej, verkar som några andra blir nerpissade snart.
Citera
2017-08-31, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gheheje
kanske han kan ha en "karriär" men han kommer ändå att kommas ihåg som killen som blev nedpissad... det kommer låta så här när han släpper nytt: "ey bror, jaffar har släppt ny låt" "han som blev nedpissad?" "ja bror"
Ser fortfarande inte hur det skulle förstöra hans karriär, gå in och kolla hur många som håller han om ryggen.
Citera
2017-08-31, 14:54
Medlem
UnknownKivis avatar
https://www.instagram.com/jaffarbynhorunge/

Detta verkar vara deras insta som gjorde det. Inge ljud på videon dock. Tror de kommer åka ner snart
Citera
2017-08-31, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnknownKivi
https://www.instagram.com/jaffarbynhorunge/

Detta verkar vara deras insta som gjorde det. Inge ljud på videon dock. Tror de kommer åka ner snart
Bara deras senaste insta-konto med hälften av filmerna, finns på YouTube.
Citera
2017-08-31, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mupp08
Självklart är det relevant. Du försöker få det till att han gör något dåligt.

Förstår inte varför du bryr dig om främlingars värderingar, bli politiker eller något..
Citera
2017-08-31, 14:57
Medlem
8xxSeriess avatar
Har ett förslag;
Citat:
De älskar mig i orten, de pumpar mig i orten, softar i rondellen med min fucking broder, barnen kommer fram och de frågar om en kort len, vroom vroom skjutsar de med skoter, min klocka den blinkar som min fucking tand,
Tycker han även lägger till "de pissar mig i ansiktet" För övrigt vill man ju bara spy rakt ut när man läser hans "rap" lyrics.. herrejävlar alltså, finns det folk som lyssnar på detta ordbajs?
Citera
2017-08-31, 14:58
Medlem
död karriär? snarare än enorm boost för karriären. Tittar bara hur många som läst den här tråden redan för att inte tala om hur många som talar om händelsen.
Klicks ger pengar, när han släpper musik om händelsen kommer alla lyssna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in