2017-08-31, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigiFlax
Har inte mycket till övers för rappande gangsterblattar. Men fyfan va vidrigt detta var. Alla sympatier med Jaffar i detta fall. Inte mycket man kan sätta emot om en "dödspatrull" bestämmer sig för att misshandla en och pissa på en. Ibland bör man göra avsteg från svensk lagstiftning. Offentlig halshuggning av dödspatrullen på Sergels Torg är mitt förslag. Därefter utvisning till vad de nu kommer ifrån. De förtjänar inte att begravas på svensk mark.
Instämmer, detta var fan det vidrigaste jag sett. Man såg på honom hur jälva dåligt det kändes.
Citera
2017-08-31, 14:59
Medlem
Verkar som om någon har sett misshandeln och filmat personerna som misshandlade. Snart drar nog skjutningarna igång igen.
Citera
Medlem
TheOneEyedSnakes avatar
Skulle vara intressant att höra konversationen i videon.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
https://www.instagram.com/p/BYdJeTeFhsV/?taken-by=mrprez163

Jaffars bror som uppmanar till våld
O vem är han?
Citera
Avslutad
Citat:
Förstår inte varför du bryr dig om främlingars värderingar, bli politiker eller något..
Jag tänkte visa vilken hycklare du är. Du skriver om honom som om han gjort något dåligt. Du skulle göra precis likadant.
Citera
Medlem
lugnbaralugns avatar
Vill se videon. Länk funkar ej verkar de som.
Citera
2017-08-31, 15:00
Bannlyst
" han golade ner dödspatrullen i en av sina låtar "

" yasin ligger i akuten "
Citera
2017-08-31, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugnbaralugn
Vill se videon. Länk funkar ej verkar de som.

Måste vara cp svårt att söka på Youtube "Jaffar Byn" och sortera efter uppladdningsdatum.
Citera
2017-08-31, 15:01
Medlem
lugnbaralugns avatar
Citat:
Måste vara cp svårt att söka på Youtube "Jaffar Byn" och sortera efter uppladdningsdatum.

Tack cooling.
Citera
2017-08-31, 15:02
Medlem
I låten "Guldrushen" sjunger han
Citat:
33 skott på 3 fucking sekunder
Enligt en kommentar längre bak i tråden sköts en av Dödspatrullens medlemmar ihjäl med 33 skott(?)
Citera
2017-08-31, 15:02
Bannlyst
Citat:
Du tror att han kommer överleva alltså, gangster som tillåts sig bli nerpissad. Sen kommer han förmodligen dö då han kommer vedergälla.

Alltså artister har råkat ut för värre och ändå kunnat fortsätta sin karriär, visst kommer detta vara på honom men jag ser inte varför hans karriär skulle dö, han har miljontals visningar och kommer fortsätta göra musik i framtiden
Citera
2017-08-31, 15:03
Medlem
aldrigihelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargtrojan
Trodde aldrig jag skulle skriva det, men detta i kombination med polisattacken har fått mig att rösta på SD i nästa val.

Tycker fanimej denna video är mer vidrig än det mesta som jag sett i mondo, gore och bizarre. Mycket p.g.a. av att det händer i Sverige. Fy fan.

Löfvén, du är det värsta som hänt Sverige.

Håller med men glöm inte landsförrädaren halvnegern reinfeldt som startade detta kaoz
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in