2017-08-30, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Jag har nu säkra källor på att tillståndet för sittstrejken tyvärr inte kommer förnyas.
-Hungerstrejk kan vi väl stryka för barnen är ju uppfödda på McDonalds och behöver snabba kalorier hela tiden.
Citera
2017-08-30, 21:07
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Jag har nu säkra källor på att tillståndet för sittstrejken tyvärr inte kommer förnyas.

Blir det liggstrejk nu då?
Citera
2017-08-30, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Har du sagt A får du säga B. Berätta nu vem som sa det och vad ni ska ta till för vapen? Du måste ju veta ett par dagar i förväg var du ska servera lunchen?

Det är en av de som är mest engagerade i rörelsen. De kommer att avlägsna sig och fortsätta strejka i skolan som många andra rör just nu. Ni som hoppas på en stor konfrontation med polisen lär bli besvikna
Citera
2017-08-30, 21:10
Bannlyst
Citat:

Låter bra. Nu hoppas vi bara på att de samlas in och deporteras.
Citera
2017-08-30, 21:12
Medlem
Jag tycker tvärtom och hoppas att dom slår sig ner på ett nytt ställe. Ju mer dom visar upp sig desto större chans att även Kling och Klang tröttnar på att gå omkring och äta varmkorv. Att Migrationsverket och till och med det som kallas regeringen tar tag i saken och skickar ut dom kollektivt. Inklusive alla kåta kärringar som kan åka med till Kabul . Ju mer spektakel desto bättre. Snart kommer alla inse vilket patrask som suttit på Medborgarplatsen och att kärringar inte alltid är så oskuldsfulla.
Citera
2017-08-30, 21:16
Medlem
Citat:
Det är en av de som är mest engagerade i rörelsen. De kommer att avlägsna sig och fortsätta strejka i skolan som många andra rör just nu. Ni som hoppas på en stor konfrontation med polisen lär bli besvikna
-Buhu,jag som satt och dagdrömde om piketen på Norrmalm på 80-talet och att dom vässade tänderna på sina schäferhundar med nagelfil till morgondagen.
Citera
2017-08-30, 21:22
Medlem
Jag är naturligtvis emot denna "strejk" men eftersom jag ser det som en politisk fördel för SD hoppas jag den fortsätter och ställer till med ett stort besvär.

Ju värre det ser ut i Sverige, desto bättre är det som politiskt bränsle. Tyvärr är det så! Vi vanliga människor är inte skyldiga till den oerhörda polarisering men dom som drivit fram det får ta konsekvenserna.
Citera
2017-08-30, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Blir det liggstrejk nu då?
Liggstrejken är också slut och nu blir det påsättningar av pojkarna då batikmor vill ha sitt. Kan nästan höra hur det ylas av vällust i sängkamrarna. Mycket kärlek.
Citera
2017-08-30, 21:26
Medlem
Om man kontaktar skolverket då och upplyser dem om vad dessa kommer att göra på lektionerna, att de faktiskt stör andra seriösa elever som VILL lära sig något. Myndigheten kontaktar då rektor på skolan ,sen är väl nästa steg besök, böter för skolan om skolverket anser det befogat, sen polisen kanske?
Det övergår mitt förstånd att dessa kan få lov och hålla på hur dom vill, helt ohämmat, INGEN griper in och avbryter..Fyy F**n..
Citera
2017-08-30, 21:33
Medlem
vonStahlheins avatar
Citat:

Jag som hoppats på lite våldsamt kaos, lite härligt,polisvåld. Vad fan gör jag med alla popcorn nu då?
Citera
2017-08-30, 21:36
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Om man kontaktar skolverket då och upplyser dem om vad dessa kommer att göra på lektionerna, att de faktiskt stör andra seriösa elever som VILL lära sig något. Myndigheten kontaktar då rektor på skolan ,sen är väl nästa steg besök, böter för skolan om skolverket anser det befogat, sen polisen kanske?
Det övergår mitt förstånd att dessa kan få lov och hålla på hur dom vill, helt ohämmat, INGEN griper in och avbryter..Fyy F**n..

Såg just på Facebook att Jan Sjunnesson inte kan få jobb som lärare, trots att han är utbildad och det råder akut lärarbrist. Det är inte kul att kastas åt socionomerna. De lärare eller den rektor som reagerar lär få dela hans öde - arbetslöshet p g a fel "värdegrund".
Citera
2017-08-30, 21:39
Medlem
vonStahlheins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag är naturligtvis emot denna "strejk" men eftersom jag ser det som en politisk fördel för SD hoppas jag den fortsätter och ställer till med ett stort besvär.

Ju värre det ser ut i Sverige, desto bättre är det som politiskt bränsle. Tyvärr är det så! Vi vanliga människor är inte skyldiga till den oerhörda polarisering men dom som drivit fram det får ta konsekvenserna.
Kan int annat än hålla med. Ju mer spektakulär skit de ställer till med desto bättre. Att ha ett stort gäng samlat på ett ställe ingav ju hopp om att de skulle göra bort sig kapitalt. De små liven är ju bra på att bete,sig som brunstiga babianer. Av födsel och ohejdad vana, antar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in