2017-08-29, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Bara för att tonen är beskedligare i tråden nu så ska ingen tror något annat än att KM kvarstår som förste aspirant till att vara "mannen i pilotglasögon". "Gruppdrevet" har gjort sig allt besväret i onödan. Pudelfrillan, lubbe med flera: Nu kör vi vidare.

Kan inte annat än att hålla med! Bra jobb alla, jag är lite frånvarande med mina inlägg (skola och jobb går först). Men läser allt i tråden! Ugglan, Pudel och Lubbe ni gör ett kanonjobb och era inlägg är ALLTID intressanta.
/T
Citera
2017-08-29, 08:43
Medlem
Jag har följt denna tråd under en lång tid. För ett tag sedan skrev en person ett inlägg om att HA skulle blivit dumpad i en brunn vid Dalakorset (eller något liknande namn).

Samma person påstod att den vita bilen var en Lancia Delta. Är detta helt dementerat idag?
Lancia Delta var inte jättevanlig. Det är en klassisk bil som var väldigt populär bland rallyförare. Dessutom är den bakhjulsdriven vilket enligt okänd uppgift ska ha stämt in på bilen vi söker. En Nissan Micra är Inte bakhjulsdriven.

Mvh
Citera
2017-08-29, 09:04
Medlem
Kan någon bekräfta ev. koppling mellan KM och TS (utöver UA som det skrivits om)?
Citera
2017-08-29, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Men det är ju så här det är: Det pågår en "gruppaktivitet" via PM. Det är den ene nyregistrerade användaren efter den andre som "bearbetar" andra användare enbart via PM. Det är samma upplägg varje gång. Det är så genomskinligt så det är rent skrattretande.

Ja helt rätt - tog ett tag för mig att fatta hur man PM:a andra ( kanske är trögare än andra)- Man är ju på flashback förmodligen av nyfikenhet o även kunna vilja hjälpa till. De nyregisterade som börjar med att skicka PM har ju definitivt haft gamla alias här - det kan en barnunge räkna ut.
Citera
2017-08-29, 09:43
Medlem
BlurryFace69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martasson
Har nu fått bekräftat från arbetskamrat till KM att han inte alls mår bra. Sämre och sämre för var dag. Han mår rent utsagt skit.

Så vad har du nu att säja Klas?
Är du redo att öppna ditt hjärta?
Vad var det som hände denna juni natt?
Eller det kanske inte hände någonting alls?
Någonting måste du kunna tillföra!
Om nu inte för din egen skull, men för din sambo och din son

OM KM inte mår bra kan ju innebära både att han har något på sitt samvete,
MEN det kan ju även betyda han mår dåligt pga av alla rykten och prat som nu pågår
'om honom och han närmaste även om han inte är skyldig.
Jag hoppas det kommer bli klarhet i om han är pilot snart!
Citera
2017-08-29, 09:52
Medlem
VelePetters avatar
Nu kom dom där påhoppen igen för att man är nyregad och kommer med annan info som inte passar in i mångas spekulationer. Jag tror på min källa till 100 %.
Tror även att KM är oskyldig.
Ingen ide att skriva mer här för ni är inte intresserade av annan info.
Tackar för mig.
Citera
2017-08-29, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelePetter
Nu kom dom där påhoppen igen för att man är nyregad och kommer med annan info som inte passar in i mångas spekulationer. Jag tror på min källa till 100 %.
Tackar för mig.

Info är vi intresserade av. Men försök istället att presentera konkreta motbevis. Att systrarna inte haft en vit bil och att släkten är chockad över pratet här räcker inte. Var Klas med i bilen? Fanns han på stadt? Klängde han på ha? Var han borta från jobbet 2/6? Varför pekar flera invigda källor ut honom som anhållen? Dessa frågor bör du ta dig an.
Citera
2017-08-29, 10:09
Medlem
Ang. diskussionen kring Prinzezzan: Var infon om bilresan till Töreboda bluff eller sann?

Någon som kan bekräfta/dementera Prinzezzans uppgifter?

Enligt PW delade U och H en taxi tillsammans med ytterligare personer tillbaka till stan.
Citera
2017-08-29, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DevinScarlettes
Jag har följt denna tråd under en lång tid. För ett tag sedan skrev en person ett inlägg om att HA skulle blivit dumpad i en brunn vid Dalakorset (eller något liknande namn).

Samma person påstod att den vita bilen var en Lancia Delta. Är detta helt dementerat idag?
Lancia Delta var inte jättevanlig. Det är en klassisk bil som var väldigt populär bland rallyförare. Dessutom är den bakhjulsdriven vilket enligt okänd uppgift ska ha stämt in på bilen vi söker. En Nissan Micra är Inte bakhjulsdriven.

Mvh

Det stämmer en Vit Lanci Delta fanns vid denna tiden i Mariestad med tonad bakruta.
Om bilen är inblandade eller vem ägaren var har inte framgått. Vore bra att avfärda denna på måt sätt - Ägaren? Nån som vet
Citera
2017-08-29, 12:05
Medlem
Ugglan.s avatar
Undrar vart Fighter83 har tagit vägen. Han/hon har inte varit inloggad sedan fjärde augusti. Kan du logga in när du ser detta och återkomma till mig i PM?
Citera
2017-08-29, 12:31
Medlem
Citat:
Tackar för mig.
Tror nog inte det är för att du är nyreggad utan för att det du skriver inte verkar helt trovärdigt/alternativt saknar möjligheter att kollas upp, står emot vad andra sagt mm.
Citera
2017-08-29, 12:45
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Tackar för mig.

Jaha där kom den igen, "ingen idé att skriva här mer, tackar för mig", som vi har sett SÅ många gånger förut här i tråden när vi andra inte köper allt som vederbörande påstår. Det behövdes alltså endast lite motstånd och ett ifrågasättande av din s.k. 100%-iga källa för att du skulle krackelera. Men ok, då kontaktar du Kl*sse nu då eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in