2017-08-29, 00:44
Medlem
VelePetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Du VelePetter, existerar din "källa" verkligen? Många gånger tror jag att det är du själv som sitter på en hel del information, och sedan väljer du att prata lite sanning ibland och lite osanning ibland, selektivt utportionerat i tråden när du besvarar frågor - alltså, ömsom sanningar, ömsom lögner. Angående systrarnas bilinnehav (och KB:s också för den delen) tror jag att du tar tillfället i akt att sprida lögner lite som det passar. Du får ursäkta, men jag tror inte ett skit på vad du hasplar ur dig.

Min källa existerar och det jag har förmedlat från denne tror Jag är sanningar. Sen är det upp till var och en att tro vad dom vill.
Citera
2017-08-29, 00:46
Medlem
VelePetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Inte enligt din "så kallade källa" men nu finns det ju andra källor som förknippar systrarna med en vit Nissan Micra så här står ju i sådant fall ord mot ord.

Det är ju det. Jag kan bara lita på min källa. Får efterforskas vad som är sant eller ej.
Citera
2017-08-29, 00:53
Medlem
rattugglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VelePetter
Min källa känner bara till att paret har haft EN gemensam bil under deras tid som par. Från att dom flyttade ihop -91 till att dom gick isär -01. Dom ska ha haft en röd Volvo i början av deras sammanboende.
.
Modell på den? Kan kanske Freija21 dra sig till minnes detaljer kring KB:s biltillgång?
Citera
2017-08-29, 01:03
Medlem
VelePetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattugglan
Modell på den? Kan kanske Freija21 dra sig till minnes detaljer kring KB:s biltillgång?

740
Citera
2017-08-29, 01:13
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
740

Det är ju fantastiskt hur du helt utan synbar anledning snabbt som blixten kan leverera svar om förhållanden som gällde för 25 år sedan. "Din källa" måtte ha en SSD-disk tickande i huvudet. Och hur fantastiskt är det inte att du i förväg har tänkt på att ställa alla de frågorna på nanonivå till "din källa" som vi kommer att fråga om - och dessutom ha alla svaren i huvudet, redo att ge oss dem närhelst på dygnet. Fantastiskt! Not ...
Senast redigerad av Ugglan. 2017-08-29 kl. 01:17.
Citera
2017-08-29, 01:14
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Har inte gjort detta. Jag är avvaktande på hur det framskrider här. Tycker tonen här har lugnat ner sig och fler får komma till tals.

Ok så bara för att "fler får komma till tals" och snacket om Kl*sse i tråden har lugnat sig så har du valt att inte ringa upp honom? du avvaktar i stället för att se hur det framskrider här!?...
Betyder det att du ringer upp Kl*s om tonen mot honom i tråden blir hårdare igen? Märkligt resonemang från en utomstående person som säger sig varken känna KM eller hans familj. Ditt envisa försvarande av KM är skumt, mycket skumt...
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-08-29 kl. 01:33.
Citera
2017-08-29, 01:59
Medlem
Ugglan.s avatar
Bara för att tonen är beskedligare i tråden nu så ska ingen tror något annat än att KM kvarstår som förste aspirant till att vara "mannen i pilotglasögon". "Gruppdrevet" har gjort sig allt besväret i onödan. Pudelfrillan, lubbe med flera: Nu kör vi vidare.
Citera
2017-08-29, 02:06
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Jag känner som sagt inte KM och hans syskon. Har gemensam bekant. Denna person litar jag på till 100 %.

Dom är chockade av allt detta skrivande här. Som många av dom som även känner KM och hans familj, syskon och vänner. Som jag skrev tidigare har inga förändringar skett med KM. Han är den KM han varit hela tiden. Före, under och efter HAs försvinnande.

Citat:
Ursprungligen postat av Martasson
Har nu fått bekräftat från arbetskamrat till KM att han inte alls mår bra. Sämre och sämre för var dag. Han mår rent utsagt skit.

Så vad har du nu att säja Klas?
Är du redo att öppna ditt hjärta?
Vad var det som hände denna juni natt?
Eller det kanske inte hände någonting alls?
Någonting måste du kunna tillföra!
Om nu inte för din egen skull, men för din sambo och din son

Spänningen är oooolidlig, en av er talar nämligen inte sanning, undra vem det kan vara?
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-08-29 kl. 02:09.
Citera
2017-08-29, 07:00
Medlem
Citat:
Har nu fått bekräftat från arbetskamrat till KM att han inte alls mår bra. Sämre och sämre för var dag. Han mår rent utsagt skit.

Skulle ju vara intressant att höra vad arbetskamrater tror om detta? Är dom övertygade om att K.M är pilotglasögonmannen?
Citera
2017-08-29, 07:27
Medlem
Donnabella6s avatar
Citat:

Problemet med Klas är ju tex att han skiter i att hans egen son får det mycket mycket jobbigt.
Det går återigen ,över allt förstånd.
En normal människa skulle agera och dementera ,för sitt barns skull om inte annat.
Men inte denna avart!
Citera
2017-08-29, 07:59
Medlem
mb20guys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donnabella6
Problemet med Klas är ju tex att han skiter i att hans egen son får det mycket mycket jobbigt.
Det går återigen ,över allt förstånd.
En normal människa skulle agera och dementera ,för sitt barns skull om inte annat.
Men inte denna avart!

Det icke högljudda och inte alltför tydliga förnekandet samt hänvisningar till att han inte minns någonting vad han gjorde efter stängning hjälper inte hans sak och kommer inte få hans händer att sluta skaka... För dessa påståenden leder till följdfrågor. Varför kommer han exempelvis ihåg att han hjälpte HA att ringa sin syster det var väl precis innan stängning men minns noll efter det?

Detta bidrar naturligtvis inte till att minska misstankarna mot honom. Det borde ligga i hans intresse att gå ut och tydligt dementera och förklara missförståndet. Inte minst för som du säger pga av att även hans familj blir extremt lidande. För oavsett om han i slutet av juni påstod att hans familj inte kände till anklagelserna så lär de garanterat göra det nu.

Edit: Vill förtydliga att jag inte tar någon ställning i frågan vem som är "pilot" även om jag svarade på just detta inlägg.
Senast redigerad av mb20guy 2017-08-29 kl. 08:16.
Citera
2017-08-29, 08:17
Medlem
Donnabella6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mb20guy
Det icke högljudda och inte alltför tydliga förnekandet samt hänvisningar till att han inte minns någonting vad han gjorde efter stängning hjälper inte hans sak och kommer inte få hans händer att sluta skaka... För dessa påståenden leder till följdfrågor. Varför kommer han exempelvis ihåg att han hjälpte HA att ringa sin syster det var väl precis innan stängning men minns noll efter det?

Detta bidrar naturligtvis inte till att minska misstankarna mot honom. Det borde ligga i hans intresse att gå ut och tydligt dementera och förklara missförståndet. Inte minst för som du säger pga av att även hans familj blir extremt lidande. För oavsett om han i slutet av juni påstod att hans familj inte kände till anklagelserna så lär de garanterat göra det nu.

Selektiv minnes förmåga,såååå passande,minns det som mest är till hans fördel.
Instämmer till fullo i ditt inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in