Citat:
Ni kan avfärda mitt senaste inlägg. Klarade hålla mig vaken mot alla odds tills jag kände att andningen lättade 
Ska respektera den här substanser mer i framtiden. Är otroligt obehagligt när man märker att man inte andats på ett bra tag. Idiotiskt att använda sånna mängder utan någon tolerans
Edit: Märkte även först nu inläggen ovanför mitt som diskuterade precis det som jag gjorde. Haha, fan va korkad man kan bara ibland

Ska respektera den här substanser mer i framtiden. Är otroligt obehagligt när man märker att man inte andats på ett bra tag. Idiotiskt att använda sånna mängder utan någon tolerans

Edit: Märkte även först nu inläggen ovanför mitt som diskuterade precis det som jag gjorde. Haha, fan va korkad man kan bara ibland

Det är en bra idé det där bara för att sub har ett takörkort på den max mängd du kan ta upp per dygn och att den på egen del är rätt harmlös och väldigt svår att ta överdos på om du är van vid opiater och opioider betyder inte att dundvika inte kan få skador av den om du blandar in andra preparat som alkohol, Benz,tram och andra sederande substanser...
Har själv för många många år sedan inte haft respekt för sub och injicerat dem ihop men 2 xanor och fick en riktigt allvarlig överdos trotts att jag gjort det massa gånger innan utan problem men denna gången hände det och jag vaknade 3 dagar efter på sjukhus med svalgtub, ekg och dropp samt en blodinfektion av att verktygen var smutsiga...
Samt en kille jag mötte på mitt lvm hade skjutit precis samma cocktail och däckat på sin högerarm och klämt syretillförseln till den så grovt att han fick nervskador och på ett år kunde han inte använda sin paralyserade arm och fick då gå sjukt länge på sjukgymnastik för att få tillbaks typ 60% av sitt användande av den armen så sub kan vara väldigt lurigt om du har otur!
Allt som behövs är att man inte tänker till en kort stund så händer det!
