2017-08-28, 10:53
  #14317
Medlem
ETHIRTEENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Ni kan avfärda mitt senaste inlägg. Klarade hålla mig vaken mot alla odds tills jag kände att andningen lättade
Ska respektera den här substanser mer i framtiden. Är otroligt obehagligt när man märker att man inte andats på ett bra tag. Idiotiskt att använda sånna mängder utan någon tolerans
Edit: Märkte även först nu inläggen ovanför mitt som diskuterade precis det som jag gjorde. Haha, fan va korkad man kan bara ibland

Det är en bra idé det där bara för att sub har ett takörkort på den max mängd du kan ta upp per dygn och att den på egen del är rätt harmlös och väldigt svår att ta överdos på om du är van vid opiater och opioider betyder inte att dundvika inte kan få skador av den om du blandar in andra preparat som alkohol, Benz,tram och andra sederande substanser...

Har själv för många många år sedan inte haft respekt för sub och injicerat dem ihop men 2 xanor och fick en riktigt allvarlig överdos trotts att jag gjort det massa gånger innan utan problem men denna gången hände det och jag vaknade 3 dagar efter på sjukhus med svalgtub, ekg och dropp samt en blodinfektion av att verktygen var smutsiga...

Samt en kille jag mötte på mitt lvm hade skjutit precis samma cocktail och däckat på sin högerarm och klämt syretillförseln till den så grovt att han fick nervskador och på ett år kunde han inte använda sin paralyserade arm och fick då gå sjukt länge på sjukgymnastik för att få tillbaks typ 60% av sitt användande av den armen så sub kan vara väldigt lurigt om du har otur!

Allt som behövs är att man inte tänker till en kort stund så händer det!
Citera
2017-08-28, 16:38
  #14318
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ETHIRTEEN
Det är en bra idé det där bara för att sub har ett takörkort på den max mängd du kan ta upp per dygn och att den på egen del är rätt harmlös och väldigt svår att ta överdos på om du är van vid opiater och opioider betyder inte att dundvika inte kan få skador av den om du blandar in andra preparat som alkohol, Benz,tram och andra sederande substanser...

Har själv för många många år sedan inte haft respekt för sub och injicerat dem ihop men 2 xanor och fick en riktigt allvarlig överdos trotts att jag gjort det massa gånger innan utan problem men denna gången hände det och jag vaknade 3 dagar efter på sjukhus med svalgtub, ekg och dropp samt en blodinfektion av att verktygen var smutsiga...

Samt en kille jag mötte på mitt lvm hade skjutit precis samma cocktail och däckat på sin högerarm och klämt syretillförseln till den så grovt att han fick nervskador och på ett år kunde han inte använda sin paralyserade arm och fick då gå sjukt länge på sjukgymnastik för att få tillbaks typ 60% av sitt användande av den armen så sub kan vara väldigt lurigt om du har otur!

Allt som behövs är att man inte tänker till en kort stund så händer det!
Håller med dig helt och hållet!

Fyfan, det låter som obehagliga händelser. Men precis som du säger, inte chockerande

Mer respekt för drogerna helt enkelt, även om man tror att man är oövervinlig
Citera
2017-08-28, 19:03
  #14319
Medlem
Första gången jag testat Sub idag, Oxy har alltid varit min favorit men jävlar i mig den här var go.

Tagit 1mg vid 17:30 och mår som en kung.

Överträffade alla mina förväntningar men det får bli lördagsgodis i fortsättningen har ingen lust att trilla dit i ett beroende.
Citera
2017-08-29, 02:57
  #14320
Medlem
Fick tag på ett gäng med buprenorfin 20mg plåster.

Har förstått man ska tugga på dom så länge man orkar men behöver hjälp med hur jag ska klippa och hur många bitar får jag ut av 20mg plåster?
Citera
2017-08-29, 20:05
  #14321
Medlem
Käkar 2mg sub/dag (programmet) tog 40 mg oxynorm i morse, vilket faktiskt gav lite rus. När tror jag kan ta sub igen, nån idé att ta redan ikväll (samma dag alltså)?
Citera
2017-08-29, 20:08
  #14322
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukdocka
Första gången jag testat Sub idag, Oxy har alltid varit min favorit men jävlar i mig den här var go.

Tagit 1mg vid 17:30 och mår som en kung.

Överträffade alla mina förväntningar men det får bli lördagsgodis i fortsättningen har ingen lust att trilla dit i ett beroende.
Ja du är ju garanterat en av de som älskar opiater men inte kommer åka dit. Du kommer [i]garanterat[i] skaffa dig ett beroende om du tar varje lördag.
Citera
2017-08-29, 21:54
  #14323
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Ja du är ju garanterat en av de som älskar opiater men inte kommer åka dit. Du kommer [i]garanterat[i] skaffa dig ett beroende om du tar varje lördag.

Ja självklart. Menar naturligtvis inte varje lördag.

Provade Oxy för första gången för sju år sedan och älskade det direkt. Jag har fortfarande kvar min familj, mitt företag, mina vänner och jag är inte beroende.

Brukar en hel del olika substanser under ett år men just Oxy blir kanske vid fem tillfällen.

Det enda jag anser mig vara torsk på är fredagsölen och Otrivin Menthol.
Citera
2017-08-30, 16:59
  #14324
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukdocka
Ja självklart. Menar naturligtvis inte varje lördag.

Provade Oxy för första gången för sju år sedan och älskade det direkt. Jag har fortfarande kvar min familj, mitt företag, mina vänner och jag är inte beroende.

Brukar en hel del olika substanser under ett år men just Oxy blir kanske vid fem tillfällen.

Det enda jag anser mig vara torsk på är fredagsölen och Otrivin Menthol.
Det låter ju mer rimligt.

Det är dock på så fullaste allvar tror att man kan ta opioider 1 gång/veckan och hålla det så.
Citera
2017-08-30, 20:59
  #14325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Det låter ju mer rimligt.

Det är dock på så fullaste allvar tror att man kan ta opioider 1 gång/veckan och hålla det så.

Ja så är det. Jag tror då inte det finns någon som grejar opis fre/lör likt alkohol.

För att förtydliga lite så är det inte så att jag stoppar i mig fem tabletter under ett år. Jag väljer vissa tidpunkter/händelser under året då det kommer att vara lugnt och harmoniskt sen så lägger jag vantarna på ett lagom antal 80 milligrammare från Mundipharma (det måste vara Mundipharma). Sen så tar jag dessa oftast under ett par dagar. Sen så är jag faktiskt ganska less på det för den gången.

Alla som tar droger gör det ju utav någon anledning. Slippa känna något, känna mera, glömma, mysa, dansa. Jag tar dom för att fuska. Oxy för att fuska i myset och känslorna, amfetamin för att fuska i jobbet, cola för att fuska i dansen och det sociala och Imovane för att fuska i sömnen.

Själv så anser jag att jag fuskar alldeles lagom mycket.
Citera
2017-08-31, 13:59
  #14326
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukdocka
Ja så är det. Jag tror då inte det finns någon som grejar opis fre/lör likt alkohol.

För att förtydliga lite så är det inte så att jag stoppar i mig fem tabletter under ett år. Jag väljer vissa tidpunkter/händelser under året då det kommer att vara lugnt och harmoniskt sen så lägger jag vantarna på ett lagom antal 80 milligrammare från Mundipharma (det måste vara Mundipharma). Sen så tar jag dessa oftast under ett par dagar. Sen så är jag faktiskt ganska less på det för den gången.

Alla som tar droger gör det ju utav någon anledning. Slippa känna något, känna mera, glömma, mysa, dansa. Jag tar dom för att fuska. Oxy för att fuska i myset och känslorna, amfetamin för att fuska i jobbet, cola för att fuska i dansen och det sociala och Imovane för att fuska i sömnen.

Själv så anser jag att jag fuskar alldeles lagom mycket.
Det där låter alldeles utmärkt tycker jag.
Citera
2017-08-31, 14:38
  #14327
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Det där låter alldeles utmärkt tycker jag.

Jag borde kanske göra ett expriment. Fixar mig 6st 8mg Sub (Oxy skulle vara för dyrt för ett sådant expriment) och delar upp i 1mg doser. Sen så får vi se om jag grejar 1-2mg på lördagar alternativt söndagar (men bara en av dagarna). Det blir alltså mellan 48 och 24 doser.

Skulle kunna vara intressant. Ser ju mig själv som någon med ett väldigt starkt psyke samtidigt som jag vet hur trevliga dom stunderna är.

__________________
Senast redigerad av mjukdocka 2017-08-31 kl. 14:44.
Citera
2017-08-31, 22:22
  #14328
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukdocka
Jag borde kanske göra ett expriment. Fixar mig 6st 8mg Sub (Oxy skulle vara för dyrt för ett sådant expriment) och delar upp i 1mg doser. Sen så får vi se om jag grejar 1-2mg på lördagar alternativt söndagar (men bara en av dagarna). Det blir alltså mellan 48 och 24 doser.

Skulle kunna vara intressant. Ser ju mig själv som någon med ett väldigt starkt psyke samtidigt som jag vet hur trevliga dom stunderna är.

Jag skulle med glädje följa detta experimentet
Sålänge du är säker på ditt psyke och att du inte kommer fastna i sub-träsket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in