Citat:
Var bara tvungen att göra ett inlägg. Såg att någon saknade danskar som kommenterar. Själv saknar jag hans brors åsikt om detta ( han är iofs dansk ) hans väninna hans frus. Dom som brett ut sig i tidningar om att PM grät om han körde på en fågel.
Vad är det folk inte förstår. Han är en mkt mkt sjuk människa . Och jag säger bara OM det nu varit så att det varit en olycka ( vilket nästan ingen tror förutom hans närmast sörjande) är det första man då tänker --vad gör jag nu jo jag styckar människan. Nä INGEN tänker så . Vad gav honom rätt att dödförklara KW och skända hennes kropp.
Här sitter ni och diskuterar en massa tekniska termer om ubåtar och vad hon hade för kläder på sig osv osv .
PM har tagit livet av en människa det finns ABSOLUT inget som bevisar något annat och det var ingen tredje person på båten.
RIP KIM WALL
Vad är det folk inte förstår. Han är en mkt mkt sjuk människa . Och jag säger bara OM det nu varit så att det varit en olycka ( vilket nästan ingen tror förutom hans närmast sörjande) är det första man då tänker --vad gör jag nu jo jag styckar människan. Nä INGEN tänker så . Vad gav honom rätt att dödförklara KW och skända hennes kropp.
Här sitter ni och diskuterar en massa tekniska termer om ubåtar och vad hon hade för kläder på sig osv osv .
PM har tagit livet av en människa det finns ABSOLUT inget som bevisar något annat och det var ingen tredje person på båten.
RIP KIM WALL
Hans bror och hans väninna har redan uttalat sig i media. Brodern två ggr vill jag minnas. Jag har inte sett någon intervju av hans fru, men jag undrar vad du anser att hon skulle kunna tillföra. Hon har ju inte varit på plats och därmed har varken sett eller hört något. Det enda hon skulle kunna intyga skulle vara att PM aldrig har försökt stycka henne..
Du skriver lite föraktfullt (?) att folk inte tycks förstå att PM är en mycket sjuk människa. Men sen i nästa mening förstår du själv inte vad du har skrivit.
Ingen normal människa styckar en person som har råkat ut för en olycka. Men en mycket sjuk människa kan nog komma på idén. Och PM är ju en mycket sjuk individ.