2017-08-27, 13:51
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillynamnam
Om du tror att det inte finns några som helst gemensamma nämnare mellan en person från norra Afghanistan och en svensk, så är du en väldigt grov rasist. Väldigt, väldigt grov rasist.

Hej på er muntergökar!

Jaha. En fråga: om jag värdesätter min egen familj mer än en okänd skäggig man från norra Afghanistan, är jag då rasist och fascist?
Citera
2017-08-27, 13:52
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Lite kul att du sitter i pojkrummet och selektivt läser artiklar medan vi är många som stödjer hazarer som förlorar familjemedlemmar varje dag. Din åsikt är värdelös och betyder inget, "Afghanistan säkrare än Skåne" herregud, klipp dig, skaffa ett jobb och kom ut i verkligheten

Nu är det inte min åsikt utan statistisk som utgår ifrån FN du kanske anser att FN är värdelös och betyder ingenting. Om ni har familjemedlemmar som ni förlorar varje dag betydet det att era familjemedlemmar saknar svenskt medborgarskap och uppehållstillstånd. Eftersom din åsikt är viktigare än fakta och statistik utgår jag ifrån att du är helt illiterat och saknar förmågan att ta till fakta antagligen lider du av dyskalkyli?
Rekommenderar att du börjar läsa och håll dig ifrån pekböcker. Om selektivt innebär att jag inte tar Expo och Aftonbladet seriöst.

Kåta batikhäxors åsikter står över länders utrikesdepartement och myndigheter. På tal om pojkrum kanske dags för dig att lämna pojkar under 16år ifred.
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-08-27 kl. 14:00.
Citera
2017-08-27, 14:01
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jaha. En fråga: om jag värdesätter min egen familj mer än en okänd skäggig man från norra Afghanistan, är jag då rasist och fascist?

Haha, då blir du snarare en grov rasist. Sjukdomen är allvarlig och diagnos ställs i regel oftast av kunnig personal efter att en kort nätdiagnos har genomförts.

Jag ordinerar dig att läsa minst fem krönikor av Göran Greider innan skymningen faller. Samtidigt går du med i minst en(1) grupp för ensamkommande på Facebook och skickar minst tio(10) hjärtan i två(2) olika inlägg.
Citera
2017-08-27, 14:12
Medlem
Är det den 31 augusti som demonstrationen upphör? Någon som vet vad nästa tilltag blir eller om det är slutstrejkat? Vad jag förstår så är dom här kärringarna upprivna över att förlora inkomster på dom små liven när dessa helt plötsligt blir vuxna män. Bidraget som god man uteblir och resten vill helst ligga med barn och blir besvikna då dom blir vuxna skäggisar. Inte lika upphetsande? Kvinnliga pedofiler har fått ett ansikte i landet Sverige och det är förvånansvärt många.
Citera
2017-08-27, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Har du provat att prata med någon sådan? Då kanske du ändrar dig och värdesätter skäggmannen högre? Många har knuffat ut sina egna ungar och tagit in en sån till sängkammaren eller livmoderbarnets rum.
Citera
2017-08-27, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Vad är skillnaden på pastafaris och vanliga (ganjarökande) rastafaris?
För de förstnämnda tycks mycket kretsa runt durkslag. Fullt möjligt att inspirationen kommer sig av en tidigare sejour i de sistnämnda
Citera
2017-08-27, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
Känns väl lite märkligt att de ockuperar en plats för medborgare när de själva inte är medborgare? Mitt i stan gör det än mer osmakligt.
De valde dock inte att sitta där utan på Mynttorget. Vilket Åkesson borde känna till. Polisen flyttade dem från Mynttorget efter naziattacken.
Citera
2017-08-27, 14:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
De valde dock inte att sitta där utan på Mynttorget. Vilket Åkesson borde känna till. Polisen flyttade dem från Mynttorget efter naziattacken.

Fast de väljer själva att sitta där. Ingen som tvingar dem, eller hur?
Citera
2017-08-27, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
Fast de väljer själva att sitta där. Ingen som tvingar dem, eller hur?
Fast Åkesson talade om deras val av pats, Medis, som någonting symboliskt. Han missade att de inte hade valt Medis, de hade valt Mynttorget.
Senast redigerad av nantale 2017-08-27 kl. 15:15.
Citera
2017-08-27, 15:02
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Expressen fortsätter sprida myten om ensamkommande flyktingbarn och på liv och död. Småbarnen ser ut för att vara runt 25år uppåt 30år. Ser ju för fan jämngamla ut med Linus Torgeby Åtminstone blev väl frugan glad.

http://www.expressen.se/gt/sport/aligools-och-jafars-langa-nervosa-vantan/
Citera
2017-08-27, 15:43
Medlem
JumpingJacks avatar
Demonstranterna gör sitt bästa för att övertyga om hur livsfarligt det är i Afghanistan.

Citat:
Agha Mehdi‎
till
Stoppa utvisningarna av afghanska ungdomar!
den 25 augusti kl. 22:41 ·

This is today's picture from Kabul Afghanistan, I have been trying to write something about it but no words came to my mind. Can any of you describe this picture???? — känner sig ledsen.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=494460694226757&set=gm.101273514553 4979&type=3

Fotot mottas med mängder med gråtande smileys och deltagande kommentarer. När jag bildgooglar bilden är den från 2016. Tagen i Syrien.
http://eaworldview.com/2016/09/syria-daily-ceasefire-regime-bombing-and-fighting-escalate/

Kvinnorna i gruppen återkommer till att tidningar och kommentatorer sprider fake news. Tydligen gör även deras skyddslingar samma sak.
Citera
2017-08-27, 15:45
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Fast Åkesson talade om deras val av pats, Medis, som någonting symboliskt. Han missade att de inte hade valt Medis, de hade valt Mynttorget.

Sen när börjar vänstermänniskor bry sig om fakta, och då på detaljnivå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in