2017-08-27, 13:09
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
Perfekt, precis vad vi behöver mer av. Det räcker inte med kurder mot turkar, somalier mor albaner och albaner mot hazarer. Nu ska de även förpesta det offentliga med fler klanfejder. Blir ingen rolig samhällsutveckling framöver.
Föga förvånande applåderas inlägget reservationslöst... av etniska svenskar.
Citera
2017-08-27, 13:10
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Dom vill inte bli utvisade för att det suger i Afghanistan jämfört med Sverige. Den materiella standarden samt kulturen här är överlägsen. Jag har själv spenderat en hel del tid i t.ex. Sar-e-pol där en del kommer från och det är är en ganska beige plats om man säger så men inte farlig.

Utöver den enorma kostnaden har vi svenskar även belönats med den grövsta gruppvåldtäkten i modern historia samt mängder av brott.

Dessa charlataner verkar samtidigt tro att det är deras rättighet att utnyttja oss svenskar lite hur dom själva känner är rätt. För att inte uppfatta detta provocerande måste man vara en cuck av enorma mått.

Så sug på den, cucksucker.

Men vad intressant, vad gjorde du i Sar-e-pol? Har du pratat med flyktingar från Sar-e-pol på Medborgarplatsen?

Om vi ska prata pengar, så är det ett enormt slöseri med resurser att låta ungdomar bo och gå i skola i Sverige i flera år, och sedan utvisa dem. Det behövs arbetskraft i många branscher, de borde utbildas, jobba och betala skatt, så blir de så småningom en vinst för Sverige. Ekonomin går dessutom väldigt bra, så det finns utrymme för reformer.

Den grövsta gruppvåldtäkten - jag antar att du syftar på när flera killar gav sig på en mindre pojke. Ja, det var hemskt och de har utvisats (eller ska utvisas - lite osäker på den punkten). Helt rätt att de utvisas.

Men du kan inte kollektivt anklaga dem som demonstrerar, för den våldtäkten eller annan brottslighet.
Det är rasism och fascism.
Citera
2017-08-27, 13:14
Medlem
beer-goggless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillynamnam

Japp. I och med anspelningen på Folkhemmet och att Sverige inte är något allemansland, tar han avstånd inte bara från de afghaner som demonstrerar utan från invandring överhuvudtaget. Medborgarplatsen skapades en gång i tiden för etniska svenskar.

Jeezus, full-Arnstad på den "analysen"! Lycka till med att få realistiska svenskar att sympatisera med "er sak". Vad nu den kan vara...
Citera
2017-08-27, 13:15
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:

Japp. I och med anspelningen på Folkhemmet och att Sverige inte är något allemansland, tar han avstånd inte bara från de afghaner som demonstrerar utan från invandring överhuvudtaget. Medborgarplatsen skapades en gång i tiden för etniska svenskar.

Hej hopp, nu har vi uppenbarligen flyttat gränsen för vad som är rasism och fascism

Om man alltså hävdar att Sverige inte är ett allemansland, då är man rasist och fascist! Fantastiskt.
Senast redigerad av VitruvianskeMannen 2017-08-27 kl. 13:18.
Citera
2017-08-27, 13:21
Medlem
Här är Sveriges blivande statsminister om vänsterkärringar får välja:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1941259802782614&set=a.152572463100 2802.1073741828.100006958395744&type=3&theater

Han får idag Raoul Wallenbergs pris för "civil kurage" och se vem som ska dela ut det :

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1941117519463509&set=a.152572463100 2802.1073741828.100006958395744&type=3&theater

Men Stockholm är full med rasister så han behöver livvakt.... se hur många kärringar står i kö

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1941455209429740&set=a.152572463100 2802.1073741828.100006958395744&type=3&theater
Citera
2017-08-27, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Svensk kvinna uppvuxen i ett tämligen etniskt homogent land, fredsskadad från födseln läxar upp de strejkande utan att inse att detta är det nya normala:

https://www.facebook.com/groups/808057209336108/permalink/1013327502142410/

"Ni måste sluta vara elaka mot varandra"

Dessa människor tar med sig sina etniska konflikter, vi såg det i kritiken (samt hoten och hatet) mot Hanif Bali och vi ser det i förorterna. Inte ens på en gemensam demonstration kan de hålla ihop utan hazarerna - den förtryckta minoriteten i Afghanistan - vädrar nu morgonluft tar chansen att ge igen mot de pashtuner som alltid stått över dem.

Den svenska offentligheten är otroligt oskuldsfull på det sättet - eller rättare sagt, många är oskuldsfulla och de utnyttjas (som nyttiga idioter) av somliga (ofta bakom scenen) som utmärkt väl begriper att samhället på sikt blir upprivet av en ny sorts konflikter, lönedumpning, klanvåld, etnifiering, krav på sharialagar osv, men som tycker att det är helt okej för Svenne Banan att få äta dessa bajskorvar. Söndra och härska.
Citera
2017-08-27, 13:28
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beer-goggles
Jeezus, full-Arnstad på den "analysen"! Lycka till med att få realistiska svenskar att sympatisera med "er sak". Vad nu den kan vara...

Nä, Arnstad är inte riktigt min grej. Lite tråkig.

Realistiska svenskar känner igen rasism och fascism, och de vet vad Åkesson och sd är för ena.
Sen kan de ha olika åsikt om utvisningar av afghaner. Att vilja utvisa dem är inte rasistiskt och fascistiskt i sig.

Men jag ska lämna herrarna i fred, för fint väder för att diskutera med rassar på Flashback.
Citera
2017-08-27, 13:29
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Men vad intressant, vad gjorde du i Sar-e-pol? Har du pratat med flyktingar från Sar-e-pol på Medborgarplatsen?

Om vi ska prata pengar, så är det ett enormt slöseri med resurser att låta ungdomar bo och gå i skola i Sverige i flera år, och sedan utvisa dem. Det behövs arbetskraft i många branscher, de borde utbildas, jobba och betala skatt, så blir de så småningom en vinst för Sverige. Ekonomin går dessutom väldigt bra, så det finns utrymme för reformer.

Den grövsta gruppvåldtäkten - jag antar att du syftar på när flera killar gav sig på en mindre pojke. Ja, det var hemskt och de har utvisats (eller ska utvisas - lite osäker på den punkten). Helt rätt att de utvisas.

Men du kan inte kollektivt anklaga dem som demonstrerar, för den våldtäkten eller annan brottslighet.

Jag har tyvärr inget som helst intresse av att prata med någon från trakterna av norra Afghanistan då det inte finns några som helst gemensamma nämnare än att vi befunnit oss temporärt i respektives land.

Jag tänker bla. på gruppvåldtäkten i Mariannelund. Jag minns vid ett tillfälle när en person frågade oss om svenska kvinnor. Vi pratade lite alldagligt och sen så gick han plötsligt iväg. Dagen efter ursäktade han sig med att han hade ejakulerat i byxorna och fann situationen något pinsam.

Det är mängder av liknande upplevelser som har skapat min uppfattning om dessa skäggcharlataner. Om det finns någon vettig bland dessa är för mig helt ointressant för man måste se på vad detta för med sig som helhet.

Dessa är bara en belastning för oss svenskar som dom förväntar sig skall försörja både dom och deras släktingar. Att Sveriges ekonomi "går bra" är till stor del för att vi lånar pengar till det här spektaklet. Dessa tillför inte ett skit och är bara en otacksam belastning.

Bjäbba du på om rasism och fascism, mig biter det inte på och ju mer Svenssons får höra det desto mindre på dom också. Du är för oss sverigevänner ännu en nyttig idiot och det skall du har tack för.
Senast redigerad av 0.999... 2017-08-27 kl. 14:06.
Citera
2017-08-27, 13:42
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Föga förvånande applåderas inlägget reservationslöst... av etniska svenskar.

Och gillas uteslutande av svenskar.

/Provokatör
Citera
2017-08-27, 13:44
Medlem
Svenska Pastafarikyrkan dök upp i tråden om de illegala som tagits av polisen på ett familjeläger i kyrkans regi - länkcred ParkLane66 - och det vore intressant att få veta om det finns afghaner på trappan som bekänner sig till den muslimska pastafariläran;
Citat:
Pastafarian Islam is the lovechild of the world’s only two monotheistic religions. Adherents of the belief are called Pastafarian Muslims. Pastafarian Muslims believe that the prophet Pirate Muhammed is the messenger of the Flying Spaghetti Monster and that his written works, the Pasta Qur’an (translated in English as the Pasta Cookbook), are direct recitations from the words of the Supreme Noodly Being.
http://www.svenskapastafarikyrkan.se/

Om det skulle finnas pastafarisar på trappan, vore detta i så fall skäl för uppehållstillstånd? Det torde väl finnas en viss risk att utsättas för religiös förföljelse i Afghanistan om man tror att Muhammed var profet åt det Flygande Spagettimonstret? Helgat vare hans durkslag.
Citera
2017-08-27, 13:45
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Jag har tyvärr inget som helst intresse av att prata med någon från trakterna av norra Afghanistan då det inte finns några som helst gemensamma nämnare än att vi befunnit oss temporärt i respektives land.

Jag tänker bla. på gruppvåldtäkter i Mariannelund. Jag minns vid ett tillfälle när en person frågade oss om svenska kvinnor. Vi pratade lite alldagligt och sen så gick han plötsligt iväg. Dagen efter ursäktade han sig med att han hade ejakulerat i byxorna och fann situationen något pinsam.

Det är mängder av liknande upplevelser som har skapat min uppfattning om dessa skäggcharlataner. Om det finns någon vettig bland dessa är för mig helt ointressant för man måste se på vad detta för med sig som helhet.

Dessa är bara en belastning för oss svenskar som dom förväntar sig skall försörja både dom och deras släktingar. Att Sveriges ekonomi "går bra" är till stor del för att vi lånar pengar till det här spektaklet. Dessa tillför inte ett skit och är bara en otacksam belastning.

Bjäbba du på om rasism och fascism, mig biter det inte på och ju mer Svenssons får höra det desto mindre på dom också. Du är för oss sverigevänner ännu en nyttig idiot och det skall du har tack för.

Jisses. Ejakulerade han i byxorna! Och han berättade om det också!
Du verkar ha råkat ut för en ful gubbe, en exhibitionist. Det är inte kul, det kan jag berätta mer om i en annan tråd.

Om du tror att det inte finns några som helst gemensamma nämnare mellan en person från norra Afghanistan och en svensk, så är du en väldigt grov rasist. Väldigt, väldigt grov rasist.

Hej på er muntergökar!
Citera
2017-08-27, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maria.bokklubben
Svenska Pastafarikyrkan dök upp i tråden om de illegala som tagits av polisen på ett familjeläger i kyrkans regi - länkcred ParkLane66 - och det vore intressant att få veta om det finns afghaner på trappan som bekänner sig till den muslimska pastafariläran;
http://www.svenskapastafarikyrkan.se/

Om det skulle finnas pastafarisar på trappan, vore detta i så fall skäl för uppehållstillstånd? Det torde väl finnas en viss risk att utsättas för religiös förföljelse i Afghanistan om man tror att Muhammed var profet åt det Flygande Spagettimonstret? Helgat vare hans durkslag.

Vad är skillnaden på pastafaris och vanliga (ganjarökande) rastafaris?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in