Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Det är så jävla sjukt med alla konstiga PM jag har fått de senaste två veckorna. De skickas nästan alltid från helt nyregistrerade användare, de har nästan aldrig skrivit i tråden, de fjäskar om varför de PM:ar mig, de har alla möjliga konstiga ursäkter till varför de inte själva skriver i tråden. Och så vidare. De "vet" oftast att KM inte är "mannen i pilotglasögon" och de föreslår alltid tvärsäkert någon annan. En som ofta föreslås är BW, vilket ju redan den där MstadBoSen1986 bombarderade mig med. (Att jag i inlägget ovan tog upp BW har inget med dessa knäppgökar som skickar PM att göra.)
Jag läser PM:en men svarar aldrig - utom idag, då jag svarade kort att vederbörande hade fått fel efternamn. Men de kan för all del få hållas. Ur en ren iakttagelsesynpunkt är de välkomna!
Nu får du hålla dig till sanningen, du blir mer trovärdig då.
Jag har 4 st PM till dig där jag snällt bad er att nysta lite mer i BW av den enkla anledningen att jag ännu inte kunde skriva i tråden.
Jag har dock 10 st PM i inkorgen från dig så att du inte svarar var en stor lögn, eller?
Vem bombarderade vem?
Är det fel på alla nyregistrerade användare, eller hur ska vi tolka dig?
Är det inte just nya fräscha tankar och idéer som behövs för att vi ska komma en pusselbit närmare sanningen?