Citat:
Ursprungligen postat av
skunkjobb
Snickesnack! Han ser inte alls klen ut på något sätt. Inte biffig heller utan normalbyggd och jag skulle tro att han är rätt spänstig med tanke på att han mekat med stora maskiner hela dagarna i flera år.
Från durk till däck är det nog inte riktigt 3 m, lite drygt 2 m skulle jag säga. Ubåtens diameter är 2 m, däcket sticker upp en bit över toppen på den cylindriska delen av skrovet men så är durken en bit över botten i cylindern. Men tyngdpunktshöjningen är ju det viktiga när man ska lyfta något och den var nog c:a 3 m.
Neka till styckningen kan han göra bäst fan han vill, det är ändå ingen som tror honom nu när kroppen tydligen är styckad med mening. Det intressanta gällande möjligheten att få ut en hel kropp genom luckan tycker jag är att om han skulle klarat det men ändå styckat henne så pekar det på att han helt enkelt gillar att stycka folk, inte att han var tvungen för att få ut kroppen.
Hur vet du det?
Det är väl för fasen bara för idioterna till polisen att prova med en docka som väger samma som kim om det det överhuvudet taget är möjligt för en person att baxa dockan upp igenom torn luckan hel.
Då får dom motivet till styckningen.