2017-08-25, 15:08
Medlem
BernardLoutres avatar
Och tydligen så är det inte så farligt i Afghanistan enligt tyskarna:

Citat:
Tyskland kommer att fortsätta utvisa afghaner som fått avslag på sin asylansökan till Afghanistan. Det meddelade den tyska inrikesministern på fredagen efter att en ny säkerhetsbedömning gjorts.

Tysk rymdkram!
Citera
2017-08-25, 15:09
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crind
gick förbi medis idag efter jobbet och slogs av hur vissa av dom ser ut som 30-åriga heroinister.
sen när jag var klar går jag tillbaka mot tuben och där står 3 pikébussar fullt med poliser som inte gör någonting annat än att bara stå där. gick fram till polisgänget som innehöll en polis från något mena-land och frågade hur vi kan ha kris i polisen men ändå kan använda 10 poliser till att vakta människor från något helt annat land. mena-polisen var en otrevlig fjant, mycket mer än så fick jag inte ut av samtalet.
sen är det inte många som sitter där, folket som går förbi ser helt ointresserade ut.
Ganska nära faktisk sanning i många fall (nästan var femte vuxen afghansk man är opiatberoende) men visst är polisens "titta bort"- metod vad gäller droger bara ytterligare ett bevis på hur fel allt är. Tillslag på rave görs alltid, men 300 män från Afghanistan-ish som olovligen bor på Medborgarplatsen skiter man i. Visst, kanske sparas några kronor och en del går i fördärvet, men ändå - cynism i dess prydno hela skiten.
Citera
2017-08-25, 15:09
Medlem
Crinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BernardLoutre
Jag svängde förbi där idag och noterade att det nästan fanns fler poliser än "demonstranter". Vad fan, tål de inte lite regn?! Inga vikingar här inte.

varje desertör sitter där med en egen bodyguard, samtidigt är det fullt krig mellan vissa gäng i förorten, så nog finns det jobb för dom. hazarerna klarar sig med 2, framförallt när ingen ens bryr sig om att dom sitter där.
Citera
2017-08-25, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BernardLoutre
Och tydligen så är det inte så farligt i Afghanistan enligt tyskarna:

Tysk rymdkram!

Bravo ! Så kan vi skicka en hälsning till Ung i Sveriges hemsida. Jag har försökt lägga DN:s artikel där men jag är redan blockerad. Fan !

Utvisningar måste ske "en masse" inte en åt gången som rättshaverister kan stoppa.

Här en klass afghanska desertörer saboterar lektionen med stöd av två svenska idioter (som kanske inte har något val med tanke på antal afghaner).

Det är dags att sittstrejka i Kabul, parasiter !
https://www.facebook.com/ungisverige.nu/photos/pcb.1980365198875819/1980368102208862/?type=3&theater
Senast redigerad av Antidemokretin 2017-08-25 kl. 15:49.
Citera
2017-08-25, 16:39
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Visst, de har valet att antigen sova på marken i Sverige eller dö i Afghanistan. Inte mycket till val men det fattar du nog själv.

Jag tror att 60 000 skötsamma och ambitiösa ungdomar kunnat göra en stor skillnad på säkerhetsläget i Afghanistan.

"Be the change you want to see", kunde man säga som en sista uppmuntran vid gaten på Arlanda.

Om de nu är så skötsamma och ambitiösa, vill säga. Eller ungdomar. Jag har mina tvivel.
Citera
2017-08-25, 16:43
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Riskerar dom att dö om dom skickas tillbaka, jag har tittat närmare på påstående i en egen trådstart: (FB) Ny statistik - Afghanistan är säkrare än Skåne - Hazarernas bluff synad.

/Provokatör
Mycket intressant. Vi skåningar borde söka skydd i Afghanistan istället, för där är det färre som skjuts, i de provinser Hazarerna bor i.
Citera
2017-08-25, 17:05
Medlem
Ung i Sverige vill ha vita lakan till Medis

Citat:
Vänner! Har några vita lakan att donera? Under kvällen.
Vi kan köpa också men kanske ni hade några gamla och trasiga så vi inge slösar på världens resurser. Vi har ett projekt på gång.

Redan Halloween ? Ska de spöka på Södermalmsborna ?
Citera
2017-08-25, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Ung i Sverige vill ha vita lakan till Medis

Redan Halloween ? Ska de spöka på Södermalmsborna ?

Nej. De har kommit på en lysande ide.
De ska med stora bokstäver skriva "INGA RASISTER PÅ VÅRA GATOR" på lakanen.
Sen "SVERIGE ÅT ALLA - VI HAR RÅD".
Citera
2017-08-25, 17:12
Medlem
CashMan-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Nej. De har kommit på en lysande ide.
De ska med stora bokstäver skriva "INGA RASISTER PÅ VÅRA GATOR" på lakanen.
Sen "SVERIGE ÅT ALLA - VI HAR RÅD".

Ballt om de flippar å har lakanen som KKK och bränner kors .

Men de kommer väl mest äta banan och ta selfies med turban lakanet runt benet , som de vore skottskadade .
Citera
2017-08-25, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Vad viftar skäggisarna med svenska flaggan????

Sverige är sjukt!
Sverige är inte sjukt,
Sverige är angripet,
under attack.

Det fanns/finns ett inlägg i tråden kring det där med svenska flaggan, hur skäggisarna har uttalat sig om det, men nu kan jag inte hitta det.

Jag tror inte att alla av oss förstod fullt ut vad det betydde, vilket inte är konstigt, våldtäkter tillhörde inte oss, än mindre gruppvåldtäkter.

Bytte man ut "svenska flaggan" mot "kvinnans trosa" var det klockren gruppvåldtäktsretorik.

Som ung var jag inte ens bekant med våldtäktsretorik,
hos oss är våldtäkt ett brott, inte ett straff.

Häromkvällen hämtade jag en halvblöt lycklig pojke på en stockholmsbrygga,
brygga till slottet där man bestämde att Teaterkungen måste dö.
Utmattad pojke i sprillans flytväst.

Med varmt hjärta, så fort dom fått på sig varmt och torrt, betraktar jag hur instruktörerna, inte mycket äldre dom, summerar kvällens seglats.
Men jag hör inte vad som sägs för på samma brygga sitter två mena-män.

Mena-män med kryckig engelska som gemensamt tungomål
--When I harm her ….
--Last time I harmed her…
--You should harm her like…

Dom är uppslukade av sin livsnerv,
How to Harm Her.

Jag tänker att jag som krigare borde dröja mig kvar, inhämta mer information om dessa vidriga folk.

Men det behövs inte.
Det räcker så.
Citera
2017-08-25, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crind
gick förbi medis idag efter jobbet och slogs av hur vissa av dom ser ut som 30-åriga heroinister.
sen när jag var klar går jag tillbaka mot tuben och där står 3 pikébussar fullt med poliser som inte gör någonting annat än att bara stå där. gick fram till polisgänget som innehöll en polis från något mena-land och frågade hur vi kan ha kris i polisen men ändå kan använda 10 poliser till att vakta människor från något helt annat land. mena-polisen var en otrevlig fjant, mycket mer än så fick jag inte ut av samtalet.
sen är det inte många som sitter där, folket som går förbi ser helt ointresserade ut.

Utmärkt!

Fler borde ta tillfället i akt att konfrontera polisen, ifrågasätta och kritisera.
Även om de inte råder över situationen så kan det skapa "ringar i vattnet".
Ha gärna en dold lur på inspelning.
Citera
2017-08-25, 17:40
Medlem
envackerblommas avatar
Hanif Bali har ju varit kritisk till sittdemon - o tjafsat med en av deras ledare på twitter.
Nu skickar de uppretade ensamkommande "barnen" grova hot mot Bali o hans familj. Vidrigt.

https://twitter.com/hanifbali/status/901084208919171073
Senast redigerad av envackerblomma 2017-08-25 kl. 17:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in