Citat:
Ursprungligen postat av
Bluis
Jag läste det när du skrev det - och jag bläddrade snabbt förbi -
EFTERSOM du ställer upp färdiga stolpar - "med en färdig förklaring"
Vad fan håller du på med din dreglande idiot? Ja, jag skriver text i mina inlägg, på svenska, inte hieroglyfer. Vad snackar du om "färdig förklaring"? Jag är den sista jävla person som försöker leverera någon färdig jävla förklaringsjävel.
Det är ju du och dina jävla gelikar som envisas med er jävla offensiva styckning som om den jävla idén vore färdig eller mer trolig än alla andra jävla idéer i den här jävla tråden!
Du kan väl för i helvete läsa vad jag skriver? I sagda inlägg så listar jag all jävla skit som har någon sorts jävla påverkan, där även ditt jävla påfund. Ja, mitt jävla inlägg tar ju för fan hänsyn till just de jävla idéer som du saluför!
Har du någon jävla invändning mot listan? Har jag missat något jävla skit? Är det osant, tycker du, att en styckning på däck t.ex. mer förutsätter en jävla offensiv styckning än en jävla transportdito? Är du med på att en jävla transportstyckning stämmer med det jävla lilla vi vet, känner till, fått bekräftat och kan resonera kring? Är det så jävla konstigt, tycker du, när jag påpekar hur en jävla idé kan vara kompatibel med flera jävla scenarier, medans andra idéer fodrar jävligt speciella förutsättningar?
Jag har inte gett några jävla färdiga förklaringar alls! Jag har jämfört två jävla idéer med varandra och vilken jävel som helst kan se om jag missat någon jävla detalj. Vad är det som är så jävla svårt att förstå?