Citat:
Ursprungligen postat av
Solglittret
Han måtte vara väldigt speciell som kan klä av en kvinna naken och sedan stycka henne i minst sex blodiga delar inne i u-båten, hala upp dessa i mörkret på ett halt u-båts däck och dumpa i havet.
Det luktar blod i hela utrymmet! Kladdigt, smutsigt och lämnar mycket kraftfulla obehagliga minnesbilder.
När man ser bilderna på PM iklädd sin kamoflageoverall bärande på foliefilten från räddningsbåten, medan han gående svarar på reporterns frågor, verkar han trött men inte riktigt så berörd som en vanlig person som just styckat en kvinna borde se ut - om det nu finns något "borde" i detta.
Men har verkar så oberörd! Han borde set likblek ut och bett att få slippa alla frågor, skulle jag tycka.
Något stor omskakat emotionellt saknas!
Han döljer det väl det han gjort!
Finns det något styckmord som stödjer sin tes angående detta?
Det är väl snarare så att samtliga styckmord vi sett på senare år så har GM varit helt iskall tills tiden gått där dessa berättar vad som hänt.
Jag menar, du tycker att det är uppseendeväckande att PM bara går i land som "inget har hänt".
Tänk då på den svenska kvinnan som styckade sin kärleksrival för att sedan ta HENNES bil och köra till jobb innan hon återvänder på kvällen för att gräva ner kroppen.
Jag tror snarare att för att dessa idéer ens ska kunna gro så måste du leva i nuet och kunna glömma bort vad du gjort.