Citat:
Ursprungligen postat av
Glansigpung
Efter allt som jag läst och sett ang PM så är jag till 90% säker på att det inte är första gången han styckat en människa. Det är ju helt orimligt att man är så kall och försöker dra en vit lögn som att inget har hänt, när han just sänkt sin ubåt som förmodligen var full i blod? Och alla bilder han ska ha i huvudet från det han just har utsatt en annan människa för borde ju få han att bryta ihop..
Alla tankar går till Kims familj! Får ont i magen av bara tanken att vara en närstående!
Han måtte vara väldigt speciell som kan klä av en kvinna naken och sedan stycka henne i minst sex blodiga delar inne i u-båten, hala upp dessa i mörkret på ett halt u-båts däck och dumpa i havet.
Det luktar blod i hela utrymmet! Kladdigt, smutsigt och lämnar mycket kraftfulla obehagliga minnesbilder.
När man ser bilderna på PM iklädd sin kamoflageoverall bärande på foliefilten från räddningsbåten, medan han gående svarar på reporterns frågor, verkar han trött men inte riktigt så berörd som en vanlig person som just styckat en kvinna borde se ut - om det nu finns något "borde" i detta.
Men har verkar så oberörd! Han borde set likblek ut och bett att få slippa alla frågor, skulle jag tycka.
Något stor omskakat emotionellt saknas!
Han döljer det väl det han gjort!