2017-08-24, 09:56
Medlem
Min juridiska fråga om det här blev besvarad i denna tråd i juridikforumet: (FB) Kvinna exhibitionist: Visa upp sig för sin naprapat/massör

Nu vill jag fortsätta diskussionen om sexualiteten i det här i den här tråden istället.

För att sammanfatta ämnet:

Jag gillar att visa upp mig/blotta mig men brukar inte göra det offentligt om det inte är en sandstrand eller dyligt. Mest visar jag upp mig när jag går på behandling eller blir masserad och tar då av mig bhn.

För drygt 2 veckor sen tog jag ett steg längre hos min naprapat i norrort (nämner inga namn i denna tråd):

Bokade tid hos min naprapat för ont i korsryggen (brukar få det av och till). Har gått till samma naprapat tidigare men då var det för nacken och axlarna och då tog jag av mig min bh. Han sa inget om det då och dessutom bukar jag ändå alltid ta av mig bhn under massage.

Den här gången tänkte jag äsch jag tar risken och tog jag av mig trosorna också men då sa han sa åt mig att jag kunde behålla trosorna på men jag bagatelliserade det och sa att jag inte vill ha dom smutsiga av massagekrämen som han använder.

Han sa inget efter det. Han blev nog lite generad och ville säkert inte säga emot igen för att typ inte börja tjafsa för mycket. Han tänkte säkert att det skulle bli lite awkward om han håller på att insistera när han redan sagt det en gång och det skulle det nog ha blivit tror jag (alltså awkward).

Hur som helst så gjorde han inget olämpligt utan behandlade som vanligt. Jag blev så upphetsad av att ligga där naken och veta att han ser mig helt naken. Har aldrig känt att mitt hjärta bultat så snabbt tidigare.

Har nu bokat tid för återbesök där imorgon eftersom det var det mest upphetsande jag varit med om (aldrig tagit av mig trosorna hos en naprapat eller massör tidigare).

Så eftersom jag är en amatör på detta så vill jag gärna ha lite tips på hur jag kan eskalera det imorgon men inte gå för långt. Kommer nog göra exakt samma sak imorgon och ta av mig allt och skylla på massagekrämen om han säger nåt men jag tror inte att han kommer att säga nåt. Även kul att höra om någon annan kvinna här varit med om något liknande och hur ni gjort.

Sökord: fetisch, naken, naprapat, massör, massage, behandling, exhibitionist, exhibitionism, blottare, blotterska.
Citera
2017-08-24, 10:02
Medlem
JussiBs avatar
Det är såna som du som blir våldtagna. "Vill inte gå för långt". Vad är för långt för dig? Det låter som att du vill gå hela vägen med en främling, men du vågar inte ta steget? Eller det kanske räcker för dig? Att fantisera om vad som skulle kunna hända?

Var försiktig.
Citera
2017-08-24, 10:10
Bannlyst
Låter helt underbart.

Själv är jag utav åsikten att alla kvinnor är exhibitionistiskt lagda, mer eller mindre.

Men vad är din endgame? Vill du bli knullad, eller är det lite småpilsk du vill bli utav det?

Lite rapevibbar på dig när du gillar att han blir generad utav det Själv hade jag bara uppskattat det då jag själv älskar att gå runt och vara småkåt
Citera
2017-08-24, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JussiB
Det är såna som du som blir våldtagna. "Vill inte gå för långt". Vad är för långt för dig? Det låter som att du vill gå hela vägen med en främling, men du vågar inte ta steget? Eller det kanske räcker för dig? Att fantisera om vad som skulle kunna hända?

Var försiktig.

Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
Låter helt underbart.

Själv är jag utav åsikten att alla kvinnor är exhibitionistiskt lagda, mer eller mindre.

Men vad är din endgame? Vill du bli knullad, eller är det lite småpilsk du vill bli utav det?

Lite rapevibbar på dig när du gillar att han blir generad utav det Själv hade jag bara uppskattat det då jag själv älskar att gå runt och vara småkåt

Som jag skrev i den andra tråden så skulle jag inte ha något emot eftersom han ser bra ut enligt mig. Sen är främling en definitionsfråga.

Det var inte första gången som jag besökte naprapaten så jag utnyttjade "bekvämligheten" i att vi (jag och naprapaten) "känner" varandra sedan tidigare om du förstår mig rätt. Det var därför jag bagatelliserade det hela med att ta av mig trosorna också.

Det hade nog varit rätt annorlunda om det hade varit första besöket - men jag hade nog kommit undan i alla fall och säga att jag alltid tar av mig alla underkläder pga. massagekrämen. Och jag tror inte att jag skulle våga ens komma halvvägs om det är en helt främmande människa på gatan typ.

Och ja, det är som JussiB säger att jag inte riktigt vågar ta nästa steg. Förstå mig rätt, att ha sex med min naprapat är inte nödvändigtvis mitt mål utan det som mig mest upphetsad (tror jag) är att naprapaten ser mig helt naken och ser mitt könsorgan samtidigt som han säkert blir lite kåt och får kanske stånd (svårt att se dock) men är tvungen att hålla sig.

Jag tror att det just är den tanken som får mig mest upphetsad. Sen om det faktiskt leder till sex så har jag inget emot det. Han är ung, jag gillar yngre män vilket gör mig ännu mer upphetsad över att få visa upp mig för honom.
Citera
2017-08-24, 10:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pinkgrey
Som jag skrev i den andra tråden så skulle jag inte ha något emot eftersom han ser bra ut enligt mig. Sen är främling en definitionsfråga.

Det var inte första gången som jag besökte naprapaten så jag utnyttjade "bekvämligheten" i att vi (jag och naprapaten) "känner" varandra sedan tidigare om du förstår mig rätt. Det var därför jag bagatelliserade det hela med att ta av mig trosorna också.

Det hade nog varit rätt annorlunda om det hade varit första besöket - men jag hade nog kommit undan i alla fall och säga att jag alltid tar av mig alla underkläder pga. massagekrämen. Och jag tror inte att jag skulle våga ens komma halvvägs om det är en helt främmande människa på gatan typ.

Och ja, det är som JussiB säger att jag inte riktigt vågar ta nästa steg. Förstå mig rätt, att ha sex med min naprapat är inte nödvändigtvis mitt mål utan det som mig mest upphetsad (tror jag) är att naprapaten ser mig helt naken och ser mitt könsorgan samtidigt som han säkert blir lite kåt och får kanske stånd (svårt att se dock) men är tvungen att hålla sig.

Jag tror att det just är den tanken som får mig mest upphetsad. Sen om det faktiskt leder till sex så har jag inget emot det. Han är ung, jag gillar yngre män vilket gör mig ännu mer upphetsad över att få visa upp mig för honom.

Säg att du känner dig fruktansvärt stel i höften?
Citera
2017-08-24, 10:56
Medlem
GormDenGamles avatar
Tycker det är respektlöst av dig att sätta naprapaten i en sådan situation.
Citera
2017-08-24, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Tycker det är respektlöst av dig att sätta naprapaten i en sådan situation.

Tack.

Ja, det kan man diskutera.

Om naprapaten verkligen hade något emot det tror jag att han skulle ha sagt det. Visst, han såg lite generad ut först men sen så var det inget mer med det utan han behandlade som vanligt.

Vi har alla våra fantasier och du har säkert dina sexuella fantasier också.
Citera
2017-08-24, 11:10
Medlem
Aramidhearts avatar
Säg till han att du känner dig väldigt stel i övre fästena på dina gracilismuskler och önskar att han ägnar en stor del av massagen där
Citera
2017-08-24, 11:39
Medlem
rostigamazons avatar
Berätta nu hur det gick på det senaste besöket.
Citera
2017-08-24, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aramidheart
Säg till han att du känner dig väldigt stel i övre fästena på dina gracilismuskler och önskar att han ägnar en stor del av massagen där

Ok gracilis. Antar att det är latin men det känns konstigt att jag skulle veta att musklerna heter så.

Citat:
Ursprungligen postat av rostigamazon
Berätta nu hur det gick på det senaste besöket.

Jag har inte varit där sen drygt 2 veckor men har tid imorgon fredag. Återkommer med hur det går. Vet bara inte hur jag ska eskalera det än att göra precis samma sak.
Citera
2017-08-24, 12:11
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Jag har inte varit där sen drygt 2 veckor men har tid imorgon fredag. Återkommer med hur det går. Vet bara inte hur jag ska eskalera det än att göra precis samma sak.
Mitt råd; ge fan i det! Ditt beteende är rakt av idiotiskt, respektlöst och vidrigt. Vem fasen är du att tvinga din sexualitet på någon annan?

Det finns många andra tillfällen att få utlopp för sin exhibitionism än att tvinga sig på någon som försöker utföra sitt arbete. "Han blev nog lite generad och ville säkert inte säga emot igen för att typ inte börja tjafsa för mycket."
Du låter som en våldtäktsman som börjat grooma sitt offer för övergrepp, eller vänta, det är precis det du gör.
Citera
2017-08-24, 12:15
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Så eftersom jag är en amatör på detta så vill jag gärna ha lite tips på hur jag kan eskalera det imorgon men inte gå för långt. Kommer nog göra exakt samma sak imorgon och ta av mig allt och skylla på massagekrämen om han säger nåt men jag tror inte att han kommer att säga nåt. Även kul att höra om någon annan kvinna här varit med om något liknande och hur ni gjort.
Vad tror du om att gnugga dig lite grann precis innan så att du är "redo" s.a.s? Alltså svullen och upphetsad. Iofs så är du väl redan upphetsad vid tanken på vad du tänker göra men då kanske det också syns hur våt och eggad du redan är

Gillar att du körde igång tråden här. Tycker om att höra (läsa) att även kvinnor är lite kinky. Önskar verkligen att jag vore i din naprapats situation just nu.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in