2017-08-23, 20:27
Medlem
[quote=Fridfullt|60848775]Givet det faktum att mobiltelefonen slagits av har han ju med största sannolikhet inte haft tillgång till någon karta, varför jag betvivlar att han sökt sig jättelångt bort. Om väskan hittats vid ett skogsområde nära Lidl borde det vara det område som finns väster om Lidl/nära Stocksätterskolan som avses. Om så är fallet borde det i min värld vara intressant att söka i det område jag ringat in med röd markering på länken nedan. Därför förstår jag inte varför Missing People har sin samlingsplats vid återvinningscentralen (som jag ringat in med svart markering). Det är ju möjligt att de faktiskt söker i det område jag tycker är intressant, men det känns som samlingsplatsen ligger lite väl långt bort. Är det någon som har koll på var de aktuella skallgångarna varit?

Länk:
http://imgur.com/a/NP3B7

De här ställena ,är de genomsökta månntro ?
Citera
2017-08-23, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrNoShow
Den här personen är nog på rymmen frivilligt p.g.a. några personliga problem. Ingen större fara i så fall, han svälter eller fryser inte ihjäl i första taget. Verkar osannolikt att en 22-åring ska bli helt förvirrad och gå vilse på det sätt som beskrivs här i tråden också. Rejält utbränd med djup depression i så fall.

Eller så har det värsta inträffat. Nån har försökt råna vederbörande inne i stan t.ex. Nedknivad och inslängd i ett buskage nånstans i närheten av järnvägsstationen? Rånaren/rånarna kan då ha tagit väskorna och promenerat iväg med dem och dumpat dessa i det område som nu genomsöks. I så fall letar de (polisen/mp) efter offret på fel ställe!

ja det vore ju inte bra alls ...
Citera
2017-08-23, 20:34
Medlem
[quote=OY|60877492]

I övrigt så har jag noterat att någon inom familjen(farfar?) gick bort i oktober 2016, kan vara en anledning till att P är deprimerad.//

//Här finns ju en anledning till varför P.var ledsen ,men räcker det för att ta sitt verkligen?
Citera
2017-08-23, 21:23
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
hej hopp .var det inte du Nina ,som sa att han troligen har det bättre hos de andra människorna ? Vilka de nu är ? Det har jag undrat över en hel del....
Men det kanske inte var Du ,så då ber jag om ursäkt ...

Hej Eva!
Litet rätt har Du!
Du skrev, att han bara ville hem till sina nära och kära.
Jag svarade, att han kanske är hos den, som är honom mest kär.
Vilket inte behöver betyda familjen.
Ungefär så skrev jag.
Jag menar, att det är väldigt olika vem vi räknar till vår "närmaste och käraste!"
Han kanske var hos honom / henne innan han avled.
Senast redigerad av NinaBe 2017-08-23 kl. 21:37.
Citera
2017-08-23, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Hej Eva!
Litet rätt har Du!
Du skrev, att han bara ville hem till sina nära och kära.
Jag svarade, att han kanske är hos den, som är honom mest kär.
Vilket inte behöver betyda familjen.
Ungefär så skrev jag.
Jag menar, att det är väldigt olika vem vi räknar till vår "närmaste och käraste!"
Han kanske var hos honom / henne innan han avled.

okii,det kan jag förstå ,att han vill vara vuxen nog att vara i en relation med någon när han är fyllda 22 år .Men varför behöva dö på kuppen ,det är det som är så konstigt ?
Citera
2017-08-23, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Ni självmordsteoretiker, är det främmande för er att P stapplade ut framför en lastbil i närheten av Woodys?

det verkar kunna vara ett scenario som kan ha hänt ,men ? vart forslades P. efter olyckan i så fall ?
Citera
2017-08-23, 22:20
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
okii,det kan jag förstå ,att han vill vara vuxen nog att vara i en relation med någon när han är fyllda 22 år .Men varför behöva dö på kuppen ,det är det som är så konstigt ?

Jag har skrivit några gånger, att jag MISSTÄNKER, att det var "en lek," som gått över styr och gjort så, att P omkommit.
Citera
2017-08-23, 22:21
Medlem
NinaBes avatar
[quote=evaveva|61586759]
Citat:

I övrigt så har jag noterat att någon inom familjen(farfar?) gick bort i oktober 2016, kan vara en anledning till att P är deprimerad.//

//Här finns ju en anledning till varför P.var ledsen ,men räcker det för att ta sitt verkligen?

Det verkar väldigt långsökt!
Citera
2017-08-23, 22:51
Medlem
ingenkonfirmations avatar
Citat:
Citat:
Citat:
//I övrigt så har jag noterat att någon inom familjen(farfar?) gick bort i oktober 2016, kan vara en anledning till att P är deprimerad.//
Här finns ju en anledning till varför P.var ledsen ,men räcker det för att ta sitt verkligen?
Det verkar väldigt långsökt!
Instämmer.
Då mer troligt att han håller sig undan och gör som Arcade Fire gjorde i liknande situation..
https://en.wikipedia.org/wiki/Funeral_(album)
Citera
2017-08-23, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livingmyownlife
https://www.pixeltopic.com/image/pafyblxrxjxart/

Varsågod :-)

Ingen aning om vart den togs men den låg på hans Google +

Ser man om det är dessa kängor han har på sig när han går vidare på perrongen ,ifrån Bergslagståget ?
Citera
2017-08-23, 22:57
Medlem
Citat:
Jag har skrivit några gånger, att jag MISSTÄNKER, att det var "en lek," som gått över styr och gjort så, att P omkommit.

Åhh nej ,du menar typ en "kvävningslek" ? I kärlekens tecken ?
Citera
2017-08-23, 23:01
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Åhh nej ,du menar typ en "kvävningslek" ? I kärlekens tecken ?

Du har redan frågat några gånger vad jag menar för "lek!"
Jag har ingen specifik "lek" i åtanke!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in