Citat:
Ursprungligen postat av
moshes
Det är stor skillnad mellan personer som bär på dolda sexual-sadiska behov,
och de personer som utövar S/M i frivilliga "lekar".
Sexual-sadisten erkänner inte att hans behov är sadism- hen återfinns bland vissa mördare.
Vi använder inte uttrycket sexual-sadism ofta i Sverige-men jag tänker att Engla-och Hörby-Helen morden nog var ett sådana fall. (Och Kinnekulle-mordet när han hängde flickan.)
Men styckningsmord kan vara sexuell sadism. JAg vill inte påstå att så är fallet, ännu
-vi vet ingenting om Madsens tillvägagångsätt.
Eftersom han tidigare haft problem med att folk har egna viljor eller inte gör precis som han vill känns det som att han kan ha njutit av att kontrollera en annan människa så jag håller inte för osannolikt att han kanske har torterat henne.
Jag tror att han har haft tanken att utföra det han nu gjort på någon just i ubåten och tänkt ut hur han skulle agera hela vägen och verkligen planerat det. Sen råkar det vara KW som fick utstå det. Att han just "valt" KW kan vara en så enkel förklaring så som att hon är ganska liten. Bara 57kg.
Trodde från början att det verkligen skett en olycka men nu när mer och mer detaljer kommer upp känns det som att vad som helst kan ha hänt för han har agerat som att han är bra sne i huvudet.