2017-08-22, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snusmoped
Precis, något som han inte var medveten om/förberedd på inträffade. Men detta är en spekulation, jag vill inte att det ska bli en trådsanning att han blivit bortförd för det vet vi ju faktiskt inte.

Det värsta är ju att jag skrev redan i början att jag trodde några taskiga typer gjort honom något illa ,men då sa alla att jag bara hade för mycket fantasi.
Citera
2017-08-22, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Det värsta är ju att jag skrev redan i början att jag trodde några taskiga typer gjort honom något illa ,men då sa alla att jag bara hade för mycket fantasi.

Min erfarenhet är att det ofta är de mest rimliga förklaringarna som ligger bakom saker som detta, men gällande Patrik så finns det ju inget att gå på så du kanske hade helt rätt.

Jag tror mer och mer på att han blivit utsatt för ett brott än på att han begått självmord.
Citera
2017-08-23, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CallePhille
Hur har det gått med fälten? Har de skördat ännu?

Ja, fälten kring Dollarstore och industriområdet kring Woody är skördade.
Citera
2017-08-23, 00:47
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Kortfattat: Patrik gick av tåget i syfte att träffa någon/några, som sedan utsatte honom för något som ledde till "världens story"

Vill inte spekulera kring eventuellt händelseförlopp och dessutom vill jag understryka att ovanstående är en spekulation.

Jag blev ganska "påhoppad", när jag spekulerade i exakt de banorna!
Det kan hända, att Du blir mildare behandlad.
Jag visste inte heller exakt i vad "luringen" bestod. Bara, att jag misstänkte, att någonting gått överstyr!
Nu verkar fler vara inne på den linjen!
Citera
2017-08-23, 13:51
Medlem
Hej
Hälsning från ett varmt 🇬🇷☀️☀️
Har inte läst på 11 dagar så har ingen aning om vad ni ligger i spekulationer mm
Men har fått veta att patrik ska finnas på någon dating sida
Han sökte en äldre kvinna
Orkar någon rota så gör det
Ville bara dela det
Citera
2017-08-23, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piavik
Hej
Har inte läst på 11 dagar så har ingen aning om vad ni ligger i spekulationer mm
Ville bara dela det

Det skrevs det om för någon vecka sen 😊
Citera
2017-08-23, 13:58
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piavik
Hej
Ville bara dela det

Hej Pia!
Ja, tack! Någon har redan lagt upp Patriks "datingprofil!" Den är ifrån 2015.
Han avslutade med, att "det är "cheesy" vad det nu är. Galet???"
Citera
2017-08-23, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Jag blev ganska "påhoppad", när jag spekulerade i exakt de banorna!
Det kan hända, att Du blir mildare behandlad.
Jag visste inte heller exakt i vad "luringen" bestod. Bara, att jag misstänkte, att någonting gått överstyr!
Nu verkar fler vara inne på den linjen!

Nu har det gått så pass lång tid, över tre månader, sedan Patrik försvann så ingen tror nog längre att han i ett förvirrat tillstånd vandrar omkring i Mellansverige, bygger kojor, eventuellt åker spårvagn i Göteborg samt dagligen äter på McDonald's i ett desperat försök att hitta till föräldrarnas hem i Malmö. Så nu är det nog lättare för de flesta att acceptera att Patrik sannolikt är död, oavsett av vilken anledning han dog.
Citera
2017-08-23, 14:37
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Hej Pia!
Ja, tack! Någon har redan lagt upp Patriks "datingprofil!" Den är ifrån 2015.
Han avslutade med, att "det är "cheesy" vad det nu är. Galet???"

Mera sliskigt, löjligt, klichéartat.
Citera
2017-08-23, 14:48
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Nu har det gått så pass lång tid, över tre månader, sedan Patrik försvann så ingen tror nog längre att han i ett förvirrat tillstånd vandrar omkring i Mellansverige, bygger kojor, eventuellt åker spårvagn i Göteborg samt dagligen äter på McDonald's i ett desperat försök att hitta till föräldrarnas hem i Malmö. Så nu är det nog lättare för de flesta att acceptera att Patrik sannolikt är död, oavsett av vilken anledning han dog.

Jag misstänker fortfarande, att P avled redan den 22 maj!
Det är märkligt, att "MPS" håller datumet för kommande sök hemligt.
Jag MISSTÄNKER, att "MPS" vill gå ut tillsammans med "specialtrupper" utan privatpersoner inblandade.
EN övervakningsfilm och två "väskor" KAN inte vara de enda ledtrådar, som finns, att tillgå i "Världens Story!"
Citera
2017-08-23, 14:49
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:

Äh vem vet. Han kanske träffade kärleken på gotlandsresan och åkte tillbaka dit
Citera
2017-08-23, 14:50
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Mera sliskigt, löjligt, klichéartat.

Tack!
Han var i vilket fall, som helst medveten om det löjeväckande i "Världens kontaktannons!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in