Citat:
---------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------
Ungefär där hamnar jag ..också ++ Konsekvent ihärdigt och fullständigt Blåljugit
1. Det är väl ingen som tror att han kommer ut MER antingen hittar juristerna en gummiparagraf som
håller.
2. Eller så hittar doktorn psykologen det.
3. Sedan var det tal om en kriminell happening -
förslaget är att man tar den kedjan , tyngden som det var tal om fanns wirad om
brottsoffret .. tar man densamma och wirar den om Madsen låter hans
stödförening kasta i Madsen på samma plats . I havet.
TV sändning vill jag däremot inte ha lika lite som jag vill se andra hemskheter på TV - Araben som
har ihjäl andra .. Hyggligt folk vill inte se det --- eller ha Madsen lös på stan. Allmänintresset.
Pläderar jag för Dödsstraff.. Jaeeh det gör jag väl. Nu är det i ett annat land. Men många länder
har dödsstraff .. deras demokratier eller styren behöver inte vara sämre än många andra
" We the People " Folkomröstning kanske .
Största sv*net efter Kriget i Norden ???????????? har jag fel ???
Kapten Madsen får en lång promenad på en kort planka -- med kättingar om kroppen -Med marschordern -- om inte Hans stödförening har lojalitet med demokratin ... för att köra sabeln i rumpan på honom kan nog familjen ställa upp och rycka i rodret---- lite plötsligt göra en tvär gir lite snabbt.
Det tror jag inte behöver vara osannolikt. Öga för Öga Tand För Tand.
Det kan inte vara ngn raketforskning att raketMadsen aldrig kommer ut mer ..det får dom ju fummla ihop på ngt vis.
Eller så samlar vi ihop till en bostad så att Madsen får lägenhet vid sidan av Förundersökningsledaren. Resten av livet Oklart vems...