Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Homogen? Du förväxlar nog mig med någon annan, homogen har inte jag påstått att den är.
Ytan är däremot likartad, det som påverkar skillnader är mängden meterorer som slagit ner där och variationer i temperatur
Nej, jag förväxlar dig inte med någon annan! Det finns ingen som är så okunnig som du, Patrixx inräknad!
Du "kan" helt enkelt inte Svenska, för hur annars kan man utläsa ditt vettlösa inlägg än att du inte vet vad ordet
homogen betyder?
Citat:
Synonymer till homogen:
enhetlig, ensartad, alltigenom lik, likartad, likformig, oblandad.
http://www.synonymer.se/sv-syn/homogen
Vore jag dig så skulle jag gå och gömma mig ett tag efter detta magnum opus till klavertramp!
Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Så har vi det där med vetenskap, hur lyckas man få dig och förstå vad vetenskap är? När du svarar på det så kan du återkomma
Du kan ju börja med att läsa boken vetenskapsteori för nybörjare så vi åtminstone befinner oss i samma "ballpark". Nä just det, ditt "kunnande" i Svenska språket sätter ju en maxgräns vid 2 A4-ark innan du tvingas ge upp. Den här boken har 184 sidor. Du kommer med andra ord aldrig att kunna förstå vad vetenskap är för något! Som sagt, ge upp och gå och göm dig i skamvrån med dumstruten på huvudet.