Citat:
Jag har nu läst tråden och, jag vet inte vad. Jag börjar imponeras alltmer av denna ledare. Fatima Kakadaveh, eller vad hon heter. Där finns IQ som måste bli tillvarataget.
Något sådant finns inte i hela etablissemanget. Hon kan organisera och verkställa. Nästa försvarsminister?
Hon har lyckats få hela polismyndigheten på sin sida trots att hon leder ett stort antal som vistas här illegalt. Och hon håller pli på dem.
Jag är imponerad. Sverige behöver sådant folk. Vete 17 om vi inte behöver en del av demonstranterna också.
Med detta vill jagande säga att " Alla skall stanna ". Jag är Sverigedemokrat och tycker alla gränser ska stängas och avvisningar prioriteras. Lagar ska gälla.
Men denna unga Fatima har pissat på vår pondus och visat vilka skitstövlar som styr. Polismyndigheten kan hälsa hem.
Något sådant finns inte i hela etablissemanget. Hon kan organisera och verkställa. Nästa försvarsminister?
Hon har lyckats få hela polismyndigheten på sin sida trots att hon leder ett stort antal som vistas här illegalt. Och hon håller pli på dem.
Jag är imponerad. Sverige behöver sådant folk. Vete 17 om vi inte behöver en del av demonstranterna också.
Med detta vill jagande säga att " Alla skall stanna ". Jag är Sverigedemokrat och tycker alla gränser ska stängas och avvisningar prioriteras. Lagar ska gälla.
Men denna unga Fatima har pissat på vår pondus och visat vilka skitstövlar som styr. Polismyndigheten kan hälsa hem.
Jag hänger inte riktigt med i ditt resonemang, som är väldigt motsägelsefullt i sista stycket, men nej, nej, nej. Sverige behöver inte någon av dessa personer.
Ta bort hotbilden som hänger över svenskar som protesterar mot massinvandringspolitiken. Hotbilden som utgörs av statens våldsmonopol, och som låter AFA-krafterna löpa amok helt fritt. Då kommer du garanterat få se att Sverige inte lider brist på inhemska organisatörer med hög IQ. (Med ditt resonemang kan man även tycka att Afghanistan behöver henne bättre.)
Tråkigt att läsa att Sverige inte ens lyckades utvisa en av minst 100 000 som inte har lyckats muta eller ljuga sig till ett PUT.