Citat:
Ursprungligen postat av
HerrGickhan
Hur skulle de kunna gräva vidare? Det är ju endast spekulationer att det skulle vara något annat, men det saknas påtagligt bevis.
Jag tror många vänder sig mot att en fullkomligt hårresande bortförklaring full med luckor från den åtalade får anses vara sanning, om ingen kan bevisa motsatsen. Lite för bekvämt? Finns det ens någon åklagare i det här systemet som kan smula sönder skitsnacket? Annars kan man ju aldrig få fast någon, inte ens om de blir påkomna med kanylen i låret. Eller: "Jag skakade hand med en man som använder testokräm men som inte tvättat händerna" - motbevisa det den som kan!
Citat:
Ursprungligen postat av
Tradern69
Så kommer det att bli! Björgen är en större fuskare än Johaug.. Den bäste får hållas..prinsar och prinsessor sätts dit.. Var likadant kring Lance Armstrong.. hjälpryttarna skulle sättas dit medans kungen skulle försvaras
Likaså Usain Bolt.. lagkamrater sätts dit på löpande band medans den störste skall hållas..
Likaså inom skidåkningen..prinsen Sundby sätts dit medans kungen Northug går fri..
Bra jämförelse!
Citat:
Ursprungligen postat av
wwr
Det är ju nu, om någonsin, man förväntar sig att hon stämmer läkaren. Han är tämligen säkert försäkrad mot felbehandlingar, annars tar nog förbundet skadan. Vore intressant att höra TJs svar på varför hon inte stämmer Bendiksen.
Bendiksen = Michele Ferrari? Eller "bara" en fullkomligt vårdslös galning? Hur som helst kan väl ingen idrottare samarbeta med honom längre?
Citat:
Ursprungligen postat av
biljon
Är det bara jag som fortfarande inte tror en sekund på den uppdiktade historien om "läppsalva"?
Nej, det är typ en 15 år gammal ursäkt som luktar jävligt unket 2017. Efter det kom en period där alla idrottsmän som åkte fast hade använt kontaminerade kosttillskott. Nu för tiden är de "sjuka" och behöver "behandling" för att komma upp i "normala" nivåer.