2017-08-22, 16:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
https://www.facebook.com/events/816309071878046/?acontext=%7B%22ref%22%3A%2222%22%2C%22feed_story_ type%22%3A%2222%22%2C%22action_history%22%3A%22nul l%22%7D&pnref=story

Vet ej hur många som ska deporteras, tydligen vet inte dem heller. De skiter fullständigt i om det är våldtäktsmän som ska utvisas, alla afghaner ska stanna

Här är en av dem som ska deporteras:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=501353813547486&set=pcb.50135416021 4118&type=3&theater

Om det blev som för en månad sen blev två som skulle utvisas satts på fri fot strax innan transporten till Arlanda - - -

Om detta lyckas (tvivlar) finns det 28 999 till

Citat:
Ursprungligen postat av Brutus01
Nu har han bedömts att inte ha asylskäl.

Måste säga att äntligen har du en hashtag jag kan stödja. Känns som en bra deal att skicka dig istället. Qasim har tydligen en dödlig sjukdom och du har ont inombords så det borde vara ungefär likvärdigt.

#skickapraktjaktistället
Dödlig sjukdom?
Han tar den lägsta dosen antidepp och vägrar gå till doktorn för att kolla sitt något förhöjda levervärde. Han är fan inte sjukare än någon annan.
Citera
2017-08-22, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Deportationen är stoppad!!!!!
Eller uppskjuten. Poliser är inte så dumma som de ser ut. De flyttar det bara till en annan tidpunkt.
Citera
Medlem
Citat:

En sån underbar känsla. Qasim måste vara lättad för nu. Grät en skvätt av glädjetårar nyss. Nu kan han ha fler möjligheter om MV försöker igen och om han hittas, många hjälper till isf. Han kan konvertera till Kristen osv. Alla utvisningar av afghaner måste stoppas. Vi får kämpa nu.

#vistårinteut
#skickamejistället

Rymdkram.
Senast redigerad av praktjakt 2017-08-22 kl. 16:26.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jodå, tillfälligt. Passande "bildval" också - .gif med liten lättklädd västerländsk flicka som dansar loss. Dom är i himlen, tack för det alla godhjärtade svenska kvinnor...
Ett litet uppsminkat barn, som juckar. Det passar bra. Den tar vi, sa polisen.

Polisens "ursäkt", eller ska vi kalla det utmaning. Var ju att det var fullt på förvaren. Varför då inte flyga iväg de som ska iväg, och fylla på med de nya, som sitter och väntar precis utanför?

Vad är anledningen till att utvisningarna är tillfälligt stoppade?
Citera
2017-08-22, 16:16
Bannlyst
Citat:
Jodå, tillfälligt. Passande "bildval" också - .gif med liten lättklädd västerländsk flicka som dansar loss. Dom är i himlen, tack för det alla godhjärtade svenska kvinnor...

Det enda som händer är att den utförs senare, när röken lagt sig.
Citera
2017-08-22, 16:17
Medlem
Citat:
Jag tror bara det handlade om en, och vi har 100 000 till som ska hem igen

En dag ska Khavari och hennes familj också hem, de ska inte bli medborgare här!
Citera
2017-08-22, 16:19
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Dödlig sjukdom?
Han tar den lägsta dosen antidepp och vägrar gå till doktorn för att kolla sitt något förhöjda levervärde. Han är fan inte sjukare än någon annan.

Nej den valsen gick inte herr blatte.

- Nej okej, men men...Jag är BÖG! Åker jag tillbaka så dödar dom mig!

- Eller nej, jag är kristen! eller jag är fan tandläkare! Jag måste stanna!
Citera
2017-08-22, 16:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P71
Eller uppskjuten. Poliser är inte så dumma som de ser ut. De flyttar det bara till en annan tidpunkt.

Men självklart. Tyvärr har inte pojkarna tillräckligt med makt för att helt och hållet stoppa en deportation. Hade de haft det så hade de redan haft sina uppehållstillstånd. Men det är bara att blocka den igen så att den skjuts upp ännu längre fram
Citera
2017-08-22, 16:22
Medlem
Citat:

Bra, då kan vi fokusera på att ta in fler.
Citera
2017-08-22, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Ett litet uppsminkat barn, som juckar. Det passar bra. Den tar vi, sa polisen.

Polisens "ursäkt", eller ska vi kalla det utmaning. Var ju att det var fullt på förvaren. Varför då inte flyga iväg de som ska iväg, och fylla på med de nya, som sitter och väntar precis utanför?

Vad är anledningen till att utvisningarna är tillfälligt stoppade?

Gamle Gustav Vasa sade det bäst: "Alla vill se yxan gå, men ingen vågar hålla i skaftet"

Dvs: alla är byxis inför det politiska och inte minst mediala priset som skulle kunna komma av att kliva fram först och säga: slut med daltandet, från och med nu gäller svenska lagar och Sveriges intressen som nation.
Citera
2017-08-22, 16:23
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Nej den valsen gick inte herr blatte.

- Nej okej, men men...Jag är BÖG! Åker jag tillbaka så dödar dom mig!

- Eller nej, jag är kristen! eller jag är fan tandläkare! Jag måste stanna!

Eller gerontofil.
Citera
2017-08-22, 16:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Gamle Gustav Vasa sade det bäst: "Alla vill se yxan gå, men ingen vågar hålla i skaftet"

Dvs: alla är byxis inför det politiska och inte minst mediala priset som skulle kunna komma av att kliva fram först och säga: slut med daltandet, från och med nu gäller svenska lagar och Sveriges intressen som nation.
Men, VARFÖR har utvisningarna stoppats? Kan ingen svara på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in