Citat:
Ursprungligen postat av
gurkelurkan
Jag gillar dina inlägg och det var ytterligare en glad information. Tycker det är toppen att dom får 10 dagar till då det kommer bli mycket skit och packning på den tiden. Gärna en uppblandning av tiggare och marockaner som borde trivas och känna sig hemma bland skiten. Råttor är också välkomna. Hoppas du inte överdrev nu och gärna uppdaterar vartefter.
Håller med. Bara bra egentligen om det urartar med alltifrån diverse kriminella smutszigenare, marockanska rövare till pk-samhällets omhuldade illegal-hazarer. I fet anarki. Fint som snus om pk-vänster-Södermalm får smaka på STORT KAOZ. Så att de börjar vakna nån gång...
Citat:
Ursprungligen postat av
gonesexuallywrong
Därför ska batikhäxorna ut ur Sverige tillsammans med sommarmammor och sommarpappor.
Speciellt dessa sommarmammor och sommarpappor, ett fruktansvärt vidrigt pk-fenomen. Så jävla äckel-politiskt korrekt värdegrundshorigt svenskt också som det är.
Citat:
Ursprungligen postat av
vonStahlhein
Tack för rapporten.
Fy, fan. Äkta mångkultur alltså. Hoppas vänsterpacket gillar det. Dock går mina tankar till de vettiga som bor mitt i eländet, t. ex. La Scala.
Borde inte hela skitstrejken klassas som sanitär olägenhet? Inte för att jag tror att nån skulle göra något åt det, bara en tanke.
Exakt, hoppas vänsterdårarna på Söder upplever att de mer och mer får afghanskiten upptryckt i nyllet och arslet, helst på samma gång. De kommer säkert i stället fortsätta gaffla om att det är synd om det fulpolitiserade utpressande afghanpacket på Medis och att man istället ska fördöma, förfölja och brännmärka de människor (som inte tycker som dom) vilka reagerar på det svenska samhällsförfallet, som det pågående knasiga pk-afghanexperimentet på Medis handlar om.
Citat:
Ursprungligen postat av
MinStyvpappa
Det är trots allt viktigt att vi inte blir en hatmobb. Det är inte att stå upp för Sverige.
87% av väljarna i senaste valet står bakom att 83 % afghaner får stanna.
https://www.sydsvenskan.se/2017-08-21/att-hata-andra-ar-inte-att-sta-upp-for-sverige
Det där är bara pk-blaj. Både artikeln och det du skriver.