2017-08-21, 19:10
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonStahlhein
Tack för rapporten.
Fy, fan. Äkta mångkultur alltså. Hoppas vänsterpacket gillar det. Dock går mina tankar till de vettiga som bor mitt i eländet, t. ex. La Scala.
Borde inte hela skitstrejken klassas som sanitär olägenhet? Inte för att jag tror att nån skulle göra något åt det, bara en tanke.

Tack!
Sen Miljöpartiet gjorde sitt intyg i stadsdelsnämnder, stadsfullmäktige m fl så har hela Stockholm blivit en sanitär olägenhet.
Mycket tack vare tiggarna vars rättigheter att snuska ner man försvarar intill döden.
Citera
2017-08-21, 19:11
Medlem
Utbrytarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag gillar dina inlägg och det var ytterligare en glad information. Tycker det är toppen att dom får 10 dagar till då det kommer bli mycket skit och packning på den tiden. Gärna en uppblandning av tiggare och marockaner som borde trivas och känna sig hemma bland skiten. Råttor är också välkomna. Hoppas du inte överdrev nu och gärna uppdaterar vartefter.
Håller med. Bara bra egentligen om det urartar med alltifrån diverse kriminella smutszigenare, marockanska rövare till pk-samhällets omhuldade illegal-hazarer. I fet anarki. Fint som snus om pk-vänster-Södermalm får smaka på STORT KAOZ. Så att de börjar vakna nån gång...

Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Därför ska batikhäxorna ut ur Sverige tillsammans med sommarmammor och sommarpappor.
Speciellt dessa sommarmammor och sommarpappor, ett fruktansvärt vidrigt pk-fenomen. Så jävla äckel-politiskt korrekt värdegrundshorigt svenskt också som det är.

Citat:
Ursprungligen postat av vonStahlhein
Tack för rapporten.
Fy, fan. Äkta mångkultur alltså. Hoppas vänsterpacket gillar det. Dock går mina tankar till de vettiga som bor mitt i eländet, t. ex. La Scala.
Borde inte hela skitstrejken klassas som sanitär olägenhet? Inte för att jag tror att nån skulle göra något åt det, bara en tanke.
Exakt, hoppas vänsterdårarna på Söder upplever att de mer och mer får afghanskiten upptryckt i nyllet och arslet, helst på samma gång. De kommer säkert i stället fortsätta gaffla om att det är synd om det fulpolitiserade utpressande afghanpacket på Medis och att man istället ska fördöma, förfölja och brännmärka de människor (som inte tycker som dom) vilka reagerar på det svenska samhällsförfallet, som det pågående knasiga pk-afghanexperimentet på Medis handlar om.

Citat:
Ursprungligen postat av MinStyvpappa
Det är trots allt viktigt att vi inte blir en hatmobb. Det är inte att stå upp för Sverige.

87% av väljarna i senaste valet står bakom att 83 % afghaner får stanna. https://www.sydsvenskan.se/2017-08-21/att-hata-andra-ar-inte-att-sta-upp-for-sverige
Det där är bara pk-blaj. Både artikeln och det du skriver.
Citera
2017-08-21, 19:11
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TransitGloria
Börjar det bli dags för handgripligheter tro? Aktivister planerar att "blockera" avvisningar från förvaret i Märsta i morgon. Från #ungisveriges Facebooksida:

Det förvånar mig att de är så säkra på att Överheten inte kommer att använda sin våldsmakt för att hindra dem. Borde de inte varna sina zombies för att det kan vara farligt, eller bryr de sig helt enkelt om sina bondeoffer?

Polislagen ger i alla fall ok att köra dem till nånstans långt bort. Men de anser sig väl mer lika än andra, förstås...
Citera
2017-08-21, 19:14
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Inga skolungdomar verkar ha bråkat idag i Stockholm? Eller har jag fel?
Vet inte.

Från Stockholmsområdet har jag varken sett bilder på afghaner som sittstrejkar eller förtörnade meddelanden från sådana som inte fått tillåtelse.

På de flesta bilder är det bara afghaner som sitter på golvet - andra elever verkar inte ansluta i någon högre grad.
Citera
2017-08-21, 19:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
Jepp. Alla våldtäkter de utför tyder på en riktigt trevlig kvinnosyn faktiskt.

Sorry, nu råkar jag befinna mig i verkligheten för länge där våldtäkter existerat även innan afghanerna kom. Men nu är jag tillbaka på Flashback där svenskar aldrig våldtagit. Carry on.
Citera
2017-08-21, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Jag träffar södermalmspoliser livs levande mellan varven. Jag vet vad de tycker, vad de kan och vad de får.
Det är synd om alla gamlingar som är livrädda för tiggare, gatubarn och nu också hazarer.
De har med all säkerhet inte röstat på vare sej FI, V eller MP.
Jag börjar misstänka röstfusk.
De enda jag träffat som röstat för MP bor i Tyresö och Nyköping.
Dom får inte äran att träffa mej igen!
Lite kul att du sa Tyresö. Dom har också röstat på vänstern och Fi så dom kan gott ha det. Vet flertalet Tyresöbor som ser rött av att bli störda av den nya kulturen. Det är tyvärr jämnt fördelat över landet och även på min egen ort. Värst är tycker jag att Kling och Klang är så passiva och tittar på medan staden blir en soptipp med människobajs, tiggare, sommarmammor och deras drägg till "söner". Vi sitter i samma djävla båt kan man lätt säga.
Citera
2017-08-21, 19:19
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Det förvånar mig att de är så säkra på att Överheten inte kommer att använda sin våldsmakt för att hindra dem. Borde de inte varna sina zombies för att det kan vara farligt, eller bryr de sig helt enkelt om sina bondeoffer?

Polislagen ger i alla fall ok att köra dem till nånstans långt bort. Men de anser sig väl mer lika än andra, förstås...
Hittills har det varit bilder på handhjärtan och meddelanden om kärlek. Nu planerar de att försätta sig i en situation där bilderna förbytts av afghanska män (samt deras fixstjärna Fatemeh Khavari) som lyfts bort av poliser för att de blockerar en transport. Kanske är de så säkra på det svenska folkets stöd att de förutsätter att en sådan aktion kommer att ses som något positivt i svenska folkets ögon?

Jag är inte lika säker.

Men sannolikt händer inget. Personalen på förvaret lär ha fått information om deras planer och en transport lär gå till Arlanda innan Ung i Sverige anländer.

Men vi får se, planet går enligt uppgift vid 18-tiden från Arlanda så OM de inte transporterat honom förr lär det ske någon gång runt lunch.
Senast redigerad av Tinuviel 2017-08-21 kl. 19:22.
Citera
2017-08-21, 19:26
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utbrytaren

De grönområden som finns på Södermalm har nog fått sin beskärda del av afghanexkrement. Troligen är väl Fatbursparken, Björns trädgård, Katarina kyrkogård, Rosenlundsparken och dylika berikade...

Torget är inte bara nedskitat av dyngan vid trappan, utan även runtom på övriga Medborgarplatsen. Det springer runt massa olika afghanska ful-ekonomiska asylsökaroroselement, fridstörare, mer eller mindre påtända figurer med punschig blick, och även andra personer kopplade till afghandemonstrationen, om de själva är hazarer, afghaner eller är där för att göra business med scamafghanerna vid trappan vettufan..

Förra veckan hade de frukostpicknick i parken Droskan, som ligger i hörnet Folkungagatan och Södermannagatan, och passade samtidigt på att morgonpinka ganska ogenerat fick jag berättat för mig.
Citera
2017-08-21, 19:34
Medlem
TransitGlorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius

Se det ur ett aktivistperspektiv:

Det är ingen uppoffring att kunna lägga upp bilder där modiga revolutionärer blir ivägsläpade (och med litet tur slagna) av nazipolisen vid en fritagningsaktion av politiska fångar som skickas till en säker död.

Det är jackpot.
Citera
2017-08-21, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Hittills har det varit bilder på handhjärtan och meddelanden om kärlek. Nu planerar de att försätta sig i en situation där bilderna förbytts av afghanska män (samt deras fixstjärna Fatemeh Khavari) som lyfts bort av poliser för att de blockerar en transport. Kanske är de så säkra på det svenska folkets stöd att de förutsätter att en sådan aktion kommer att ses som något positivt i svenska folkets ögon?

Jag är inte lika säker.

Men sannolikt händer inget. Personalen på förvaret lär ha fått information om deras planer och en transport lär gå till Arlanda innan Ung i Sverige anländer.

Men vi får se, planet går enligt uppgift vid 18-tiden från Arlanda så OM de inte transporterat honom förr lär det ske någon gång runt lunch.
Tyvärr tror jag att dom knappt mött andra människor än dessa kärringar som daltar med dom och därför tror dom att hela svenska folket är lika förtjusta. Jag hoppas verkligen att dom tröttas ut snart och att den rätta sidan visar sig i alla led. Att kärringarna blir hysteriska och gossarna våldsamma.
Citera
2017-08-21, 19:59
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Förra veckan hade de frukostpicknick i parken Droskan, som ligger i hörnet Folkungagatan och Södermannagatan, och passade samtidigt på att morgonpinka ganska ogenerat fick jag berättat för mig.

Mitt emot den gamla polisstationen på Södermannagatan, där det fanns riktiga poliser fram till tidigt 90-tal har jag för mig, inte en a-lagare eller knarkare uppehöll sig i den lilla parken utan barnen kunde leka ostörda vilket är helt otänkbart idag.

/Provokatör
Citera
2017-08-21, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Håller med förstås, men skäggisarna har underhand politiskt stöd från stadshuset och kretsarna där. Stockholms stad har ju fört en politisk kamp i några år för att försöka värna skäggbarn och papperslösa, deras bidrag, skolgång, vård m m, t o m när dessa har fått definitivt avslag och delar av familjen går under jorden. Stadshuset står på skäggkidsens sida, och det vet både DN och polisen. Dessutom är det sommarledigt för politikerna, de verkligt ansvariga är inte på jobbet eller har först nyligen kommit hem till stan.

Det ska mycket till innan poliskåren i en stad öppet trotsar vad stadens politiska ledning förväntar sig. Där har vi en tung anledning till att polisen står som fän och undviker att gripa in ens mot uppenbar vanvård av torget, brott mot demonstrationstillstånder (kidsen har inget tillstånd för nattetid, förmodligen inte heller för den där konserten i helgen), misstänkt narkotikabrott osv.

Polisen styr inte sig själv. Det finns en politiskt tillsatt polisstyrelse som beslutar om frågor av övergripande karaktär. Därför måste polisen följa vad den politiska ledningen vill.

https://polisen.se/Om-polisen/lan/Ja/op/Polisen-i-Jamtlands-lan/Organisation/Polisstyrelse/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in