2017-08-21, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Då kan man anta :

1) Detta erkännande kom igår..
2) Peter säger att han har dumpat kroppen, utan vikter. För annars skulle de ju dyka på ett mycket specifikt ställe.

Hittar de henne inte så kommer kroppsgaserna se till att hon flyter upp så småningom. Frågan är om det är en olycka. Varför i all världen dumpade han henne i så fall? Och ljög. Nå, det sista där beror väl på att han hoppades komma undan.
Citera
2017-08-21, 10:15
Medlem
Ja men då så.
Han har alltså kastat liket över bord efter en olycka....
Är inte detta vanligt? Kör man på någon som dör av skadorna så brukar man ju inte ringa 112 det första man gör utan istället så försöker man gräva ner den döde vid vägkanten och ringa bärgaren...

Denne Madsen verkar vara "mannen från helvetet".

Måste erkänna att min nyfikenhet vad det var för intrikata detaljer som innebar låsta dörrar för pressen vid förhöret är stor...
Senast redigerad av MrStreamer 2017-08-21 kl. 10:17.
Citera
Medlem
MissJaneMarples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Madsen erkänner olycka
det var en vändning som inte var helt oväntad
Skit snack! Var är kroppen??? Det var inte meningen att döda henne men han ville ge sig på eller t.o.m våldtog henne och hon ville försvara sig blev hon knuffad på något vasst. Varför dumpade han kroppen annars?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag undrar om det kanske börjat gå upp för honom att det inte blir någon rymdfärd 2019 och att han känner lite efter familjens vädjande om svar...

Jag tror han underskattade situationen helt och hållet. Han trodde nog helt klart att han skulle undkomma detta. Jag tror han börjar få svårt att hålla ihop historierna när han började allt med att låtsas som att Kim gått av och att han var ledsen för att båten sjönk. Han kör då med att det var en olycka och att han begravde henne i Köge. Men den historien håller inte heller, för det är helt orimligt konstigt att begrava någon när det är en olycka!
Citera
2017-08-21, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Ja men då så.
Är inte detta vanligt? Kör man på någon som dör av skadorna så brukar man ju inte ringa 112 det första man gör utan istället så försöker man gräva ner den döde vid vägkanten och ringa bärgaren...

Håller med dig.
Undrar om hon nånsin kommer att hittas?
Citera
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Hittar de henne inte så kommer kroppsgaserna se till att hon flyter upp så småningom. Frågan är om det är en olycka. Varför i all världen dumpade han henne i så fall? Och ljög. Nå, det sista där beror väl på att han hoppades komma undan.

Han har dödat henne. Han kallar det olycka och hoppas på mildare straff. Inte fan kastar man nån i havet som dött i en ren olycka! Då ringer man räddingstjänst. Vem är han att dödförklara någon och vem är han att bestämma var hon ska "begravas". Han är en idiot. Hoppas han åker in för livet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Ja men då så.

Inte? Inte fan skulle jag gräva ner en människa om personen avled till följd av en olycka som jag orsakat!
Citera
2017-08-21, 10:19
Medlem
Citat:
Inte? Inte fan skulle jag gräva ner en människa om personen avled till följd av en olycka som jag orsakat!

Och jag som trodde att det absolut inte gick att missförstå sarkasmen i mitt inlägg...
Ber om ursäkt att jag inte skrev och fetade sarkasm.
Citera
2017-08-21, 10:20
Medlem
Citat:

Jag antar att han erkände först nu eftersom han hoppas att KW kropp inte kan bedömas om den har blivit utsatt för ett brott dvs. att den har brytits ner i saltvattnet eller andra biologiska faktorer. Det har ju gått 10 dagar sedan hon är borta och PM vet mycket väl vad han har gjort.
Citera
2017-08-21, 10:24
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissJaneMarple
Skit snack! Var är kroppen??? Det var inte meningen att döda henne men han ville ge sig på eller t.o.m våldtog henne och hon ville försvara sig blev hon knuffad på något vasst. Varför dumpade han kroppen annars?

Så jävla tröttsamt med detta trams om att han var ute efter att knulla henne till varje pris
det händer faktiskt olyckor utan att man är kåt

Kan tänka mig att han eventuellt dumpade henne av den anledningen att han såg/ser sina uppfinningar som större än ett lik
Citera
2017-08-21, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Då kan man anta :

1) Detta erkännande kom igår..
2) Peter säger att han har dumpat kroppen, utan vikter. För annars skulle de ju dyka på ett mycket specifikt ställe.

Fake news. Sekretessen släpptes idag. Erkände vid domstolsförhandlingen enligt danska tidningar.
Citera
2017-08-21, 10:25
Medlem
Snapcounts avatar
Det nog väl även "säkert att säga", att det är "så här långt" Peter är villig till att erkänna skuld. Han kommer nog hårdnackat att hålla på denna story.

Nu är det upp till polisen att finna kroppen, som nog är att finna nålen i höstacken. Sen vet vi ju inte om de har fått några bevis ifrån Ubåten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in