Citat:
Jag har inte räknat exakt men borde närma mig miljonen när jag krängt allt. För det ska TOTS Mane inhandlas, TOTS Kante och Mr X på mittfältet i både BPL och La Liga. (inte bestämt mig vilka det blir än) Tänker sälja TOTS Thiago Silva, peta in TOTS Nacho istället och då ryker tyvärr Fabinho också. Casemiro är given, men vilka han ska flankeras av är mer öppet. Lutar åt TOTY Modric och TOTS Nzonzi.
Gällande Ronaldo har jag snarlika problem. Det är som att ha en ferrari men knappt kunna köra den. Jag är inte i närheten av att vara så bra fifa-spelare för att kunna få ut max av hans potential. Med det sagt är jag absolut inte missnöjd - han är en fenomenal winger. Om jag byter något brukar jag stoppa in honom som striker och byta ut Suarez (in med Son), där jag egentligen tror att CR7 gör sig bättre. Börjar faktiskt störa mig lite på SBC Suarez som har sina svagheter (varken liten och snabb eller stor och stark). Går ju inte att klaga på avsluten dock. Hade jag haft obegränsat med cash hade jag köpt ett Ronaldo ST-kort, flyttat över Neymar till LW och köpt Messi som RW. Men dit kommer jag inte komma
Gällande Ronaldo har jag snarlika problem. Det är som att ha en ferrari men knappt kunna köra den. Jag är inte i närheten av att vara så bra fifa-spelare för att kunna få ut max av hans potential. Med det sagt är jag absolut inte missnöjd - han är en fenomenal winger. Om jag byter något brukar jag stoppa in honom som striker och byta ut Suarez (in med Son), där jag egentligen tror att CR7 gör sig bättre. Börjar faktiskt störa mig lite på SBC Suarez som har sina svagheter (varken liten och snabb eller stor och stark). Går ju inte att klaga på avsluten dock. Hade jag haft obegränsat med cash hade jag köpt ett Ronaldo ST-kort, flyttat över Neymar till LW och köpt Messi som RW. Men dit kommer jag inte komma

Får se vad du tycker om TOTS N'Zonzi, jag hade väldigt svårt för honom men alla gillar ju olika! TOTY Modric ser ju faktiskt väldigt bra ut, kom gärna med ett utlåtande där sen! Lagen du kör ser fina ut!
Sålde faktiskt Ronaldo nu, fick nästan 800k för honom o jag gav strax över 700. Som du skrev: Det är som att ha en ferrari men knappt kunna köra den. Så känns det exakt! Jag använder ju i princip inga skillmoves, aldrig orkat sätta mig in i den världen
Då kanske han inte är något för mig. Köpte TOTS Carrasco istället, funkar lika bra. Har egentligen väldigt mycket bättre stats men Ronaldo är ju Ronaldo. Instämmer i SBC Suarez, något mellanting med honom. Men som sagt, får han chansen så sitter dem oftast. Kör jag fast eller behöver trycka på i andra kör jag ofta in TOTS Kane, mycket bättre! Så får jag köra fitnesskort på honom i andra laget sen. Hade annars vart fint med ST Ronaldo där ja, men lite för dyr... Fick ju en del extra coins vid bytet Ronaldo Carrasco. Använde en del av det genom att uppgradera till TOTS Casemiro. Kände väldig skillnad direkt från hans 88-kort. Blev både stabilare bakåt samt att han inte kändes så trög längre. Nu byter jag inte tillbaka

Var faktiskt gött o lira kvalet igår utan press, bra uppvärmning inför WL nu.
Kommer köra dessa lag nu:
https://www.futbin.com/17/squad/5227695
https://www.futbin.com/17/squad/5209926
Hoppas kunna få möjlighet att sitta uppe två nätter o nöta på 20-30 matcher iaf. Får se hur det blir med det!