Citat:
Jo men det kortet är ju CAM och passar därför inte in i mitt lag, plus att det kostar närmare 400k. Kanske tar och kör hans lånekort under helgen och testar honom ändå, hade en del untradeable o resten i klubben för lånekortet. Trivs annars rätt OK med TOTS Sinclair, minus för hans 2* weak foot och att han bara mäter 173cm. Vore gött med en något större ytter plus att Son har 5 weak foot (har jag för mig).
Citat:
Son är inte creme de la creme (föredrar FIF Hazard) men han är riktigt bra. Snabb, stark, tvåfotad, bra på huvudet. Kan spela var som helst i anfallet och även som CAM. En utmärkt supersub som alltid går att kasta in i en BPL-elva. Jag körde förra gången, jag hade kört denna gång om jag saknat honom. Det är han och Gerrard som är supersubs i mina elvor nu.
Jag har gått plus på nästan alla kort jag köpte, men inte så mycket som jag hade hoppats. Riktigt oklart läge om det kommer öka eller minska också... tänker mig att Son är den enda som är intressant för folk, och många har honom redan eftersom han var billig när han kom sist. Därav kränger jag allt som går att kränga. Gick 10k plus på Bernardo Silva-korten t.ex.. Det är taget (även fast hans lägsta bin nu av något skäl är 70k, tror inte han kommer sälja för det).
Jag har gått plus på nästan alla kort jag köpte, men inte så mycket som jag hade hoppats. Riktigt oklart läge om det kommer öka eller minska också... tänker mig att Son är den enda som är intressant för folk, och många har honom redan eftersom han var billig när han kom sist. Därav kränger jag allt som går att kränga. Gick 10k plus på Bernardo Silva-korten t.ex.. Det är taget (även fast hans lägsta bin nu av något skäl är 70k, tror inte han kommer sälja för det).
Testar lånekortet som sagt så får vi se
annars kanske jag kör på Hazard 94-kort. Har ju coinsen för det när jag säljer allt. Gött det! Kommer du upp i nån summa som gör att du kan uppgradera laget då? Jag är tvek på om jag kommer upp i nån summa att kunna uppgradera Ronaldo. Däremot börjar jag närma mig att köpa TOTS Casemiro istället för hans TOTG-kort, som jag nämnt innan. Börjat känna av att han är rätt seg, när man är van vid Kante i ena laget och Fabinho i andra. Nu i finalen senast så pausade motståndaren, hade en fullt frisk Kante på Kante så tog in honom istället och kändes skillnad o köra Fabinho och Kante. Du skrev ju att du kanske inte kände så mycket skillnad i uppgraderingen men skulle du nergradera kanske det märks. Hoppas att det kan göra skillnad o uppgradera.
I fallet Ronaldo, tycker fan inte att jag får igång honom ännu. Känns som han förlorar alldeles för mycket närkamper, inte så dominant som man tycker han borde vara. Kanske mig det är fel på... hade därför kanske vart gött o kämpa emot en uppgradering till hans TIF. Jaja, får sova på saken
Senast redigerad av grahnen 2017-08-16 kl. 22:37.
Senast redigerad av grahnen 2017-08-16 kl. 22:37.