2017-08-20, 11:20
Medlem
VelePetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisappointedTuna
Det kanske är att lägga ner tråden som är DITT mål?

Jag har aldrig pekat ut någon, bara ställt frågor. Du verkar inte förstå att de flesta här "spekulerar" och försöker hitta samband, OM denne är den misstänkte och har gjort så riktat mot olika personer under flera år. Men du verkar däremot uppmuntra trakasserier IRL.
Varför tar du då inte och plockar upp telefonen själv och ringer upp honom och frågar hur han var klädd? Eller så vet du själv i egenskap av GM?

Jag ska kanske avslöja min "identitet" som en av alla oss FB Mobbare och ringa KM och höra hans historia. Lovar att jag INTE ska avslöja den här vad Han än skulle berätta.
Citera
2017-08-20, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelePetter
Jag ska kanske avslöja min "identitet" som en av alla oss FB Mobbare och ringa KM och höra hans historia. Lovar att jag INTE ska avslöja den här vad Han än skulle berätta.
Verkar som du tycker att ANDRA ska konfrontera KM på sommarland, men du vill inte avslöja din egen anonymitet? Lite hyckleri skulle jag säga. Dvs. begär inte av andra vad du själv inte skulle göra
Citera
2017-08-20, 11:53
Medlem
VelePetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisappointedTuna
Verkar som du tycker att ANDRA ska konfrontera KM på sommarland, men du vill inte avslöja din egen anonymitet? Lite hyckleri skulle jag säga. Dvs. begär inte av andra vad du själv inte skulle göra

Jag skrev ju att jag kanske ska avslöja min identitet och ringa KM, det är väl att avslöja min anonymitet ?
Citera
2017-08-20, 11:54
Medlem
VelePetters avatar
[quote=Hardbeck|61554124]
Citat:
Ja jag funderar på det, precis som några andra aktörer i tråden gjort, för det är inte populärt att ifrågasätta spekulationerna som läggs ut här.[/QUOTE

Man ska ifrågasätta - men din frågor blev ju som ett barn frågar - "varför då?" hela tiden. Var med och spekulera efter ett svar och bli lite konstruktiv - motargument etc. Jag har testat några spekulation - varit ute ock letat etc. - Jag vill absolut inte att fel person/er blir uthängda. Därför är motargument väldigt viktiga här på tråden oxå.

Jag vill försöka få fram Fakta och slippa spekulera, därav att kanske mina frågor är som barns,
Citera
2017-08-20, 11:55
Medlem
Citat:
Jag skrev ju att jag kanske ska avslöja min identitet och ringa KM, det är väl att avslöja min anonymitet ?

Ring Velepetter!! - raka rör ska det det vara.
Citera
2017-08-20, 11:59
Medlem
Efter Lockerudarn's inlägg - kan vi jobba med Lubbes lista. Skulle gärna vilja få fram mer runt KB - hon måste ju anat ugglor i mossen.
Citera
2017-08-20, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattugglan
Så nu har han blivit paparazzi-villebråd också, KM. Kanske dags att någon tar bladet från mun snart innan det här går överstyr.
Intressant ändå att han väljer att utsätta sig för Sommarland ( som var "knökfullt" igår!) frivilligt, skyldig eller ej.
Ja det var modigt gjort. Kan tänka mig att blicken som lockerudarn såg var en jagad och rädd mans blick. När det har gått så långt att folk börjar smygta bilder på den som vi misstänker då har det gått överstyr. Att diskutera här har jag tyckt varit helt okej men när människan inte får vara ifred irl nä där går gränsen oavsett om personen är oskyldig eller skyldig.
Citera
2017-08-20, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Ja det var modigt gjort. Kan tänka mig att blicken som lockerudarn såg var en jagad och rädd mans blick. När det har gått så långt att folk börjar smygta bilder på den som vi misstänker då har det gått överstyr. Att diskutera här har jag tyckt varit helt okej men när människan inte får vara ifred irl nä där går gränsen oavsett om personen är oskyldig eller skyldig.
Du tror inte folk snackar bakom ryggen på honom när dom ser han på stan ? Rycktet börjar sprida sig mer och mer i stan .Hur tror det blir för sonen när han börjar skolan igen ? Rädd !? Varför ska han va rädd om han har rent mjöl i påsen ? Nä är nog dax att han träder fram och erkänner eller dementerar att det är han som är pilot ! Som sagt har det ju inte kommit fram mycket om att han inte skulle va pilot i tråden ! Snarare tvärtom kommer det bara mer och mer ......
Citera
2017-08-20, 13:35
Medlem
Han tycker väl han har klarat sig bra i 25 år och fortsätter i samma stil.
Problemet nu är ju att det förflutna kommit ikapp honom och han står nu i rampljuset.
Citera
2017-08-20, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serephina
Han tycker väl han har klarat sig bra i 25 år och fortsätter i samma stil.
Problemet nu är ju att det förflutna kommit ikapp honom och han står nu i rampljuset.
Hoppas han tänker på sin familj/släkt som får utstå alla blickar och viskningar och smygfotande .....
Citera
2017-08-20, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lockerudarn
Nån som kanske umgicks med KM på den tiden kanske Vet om han renoverade garaget ? Eller så kanske det bara är elaka ryckten som gick under tiden för H försvinnande !?
Men bodde han ens där då när försvinnandet blev,,,,nja jag undrar det.jävla skitsnack e vare e
Citera
2017-08-20, 13:55
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandpa
1991 så bodde KM på Kyrkogatan enligt SB1990. Han kan givetvis ha flyttat till nuvarande adress sent 1991-1992.

KM (och KB) flyttade till nuvarande adress sensommaren 1991.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-08-20 kl. 14:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in