2017-08-19, 23:27
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugnås
Hej.

Böjd att hålla med dig där men kanske en uppkörd port på mitt foto men spelar ju ingen roll som sagt.
Dock så ett ganska rejält förråd i förhållande till carporten ändå.

//lugnås

Jadå det är några kvadrats golvyta i det förrådet, sen behöver man ju inte bila upp hela golvet för att gömma en kropp det räcker med en ganska liten yta faktiskt.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-08-19 kl. 23:37.
Citera
2017-08-19, 23:28
Medlem
[quote=lubbe75|61550949]
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
God afton!
Vad tror du själv? [/QUOTE
Välkommen till världen igen! Vad säger du om veckan?
Ja, hej och välkommen tillbaka!
Jag har precis läst igenom de senaste 12 timmarnas inlägg.

Lubbe där fick vi ju mera saker att lägga till!
.. visste bara om det första faceb kontot som bara det i sig är riktigt knepigt.. jag funderar om det inte kan vara ett nygjort konto? det andra alltså!

.. och sen en fråga till Lockerudarn var det från samma källa som du hörde båda sakerna?
Jag menar att KM var pilot och det där med garaget?
Verkar ju inte riktigt seriöst om en som arbetar med / insyn i fallet säger en sån sak som garagegolvet.. Bara funderar
Citera
2017-08-19, 23:35
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21

.. visste bara om det första faceb kontot som bara det i sig är riktigt knepigt.. jag funderar om det inte kan vara ett nygjort konto? det andra alltså!

.. och sen en fråga till Lockerudarn var det från samma källa som du hörde båda sakerna?
Verkar ju inte riktigt seriöst om en som arbetar med / insyn i fallet säger en sån sak som garagegolvet.. Bara funderar

Hej, tack!
Ja det har du rätt i, Lubbe lade ju till några saker på KM-listan, icke att förglömma, bra jobbat L!
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-08-19 kl. 23:38.
Citera
2017-08-19, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Skriv in Mossvägen 542 32, Mariestad i Google maps så kan ni glutta in i carporten. Som sagt stort förråd sidan om... blå Lorentzon styr ab bil står parkerad på gatan utanför.

Och då såg jag vem som bor mitt emot på samma gata som KM.
Talmannens föräldrar.....
Citera
2017-08-19, 23:45
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martasson
Bodde han ens i huset då?

Japp, han och KB flyttade dit 1991.
Citera
2017-08-19, 23:49
Medlem
[quote=Freija21|61551510]
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75

Samma källa men ej insyn i fallet men VÄLDIGT stort intresse för fallet / fb tråden.......
Citera
2017-08-19, 23:52
Medlem
[quote=Lockerudarn|61551702]
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
Samma källa men ej insyn i fallet men VÄLDIGT stort intresse för fallet / fb tråden.......
Ställer frågan igen. Är det ett nytt eller gammalt rykte?
Citera
2017-08-19, 23:55
Medlem
[quote=divadnil|61551728]
Citat:
Ursprungligen postat av Lockerudarn
Ställer frågan igen. Är det ett nytt eller gammalt rykte?
Frågar du mig så vet jag ej .....
Citera
2017-08-19, 23:59
Medlem
VelePetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serephina
Det här svaret fick jag av PW igår när jag frågade vilket syftet var att polisen gick ut med att mannen hade pilotglasögon:

Hej, det är vi som valt att redovisa den detaljen eftersom det också finns vittnen inne på stadt som kan
namnge en man som bar pilotglasögon. På så sätt har vi kunnat förklara hur polisen gjorde en koppling från den man på bron som de ju inte med säkerhet vet vem det är och en namngiven person som bl.a. fanns i Helenas närhet i baren precis innan stängning.
Polisen har en tydligare beskrivning och mer detaljer kring hur mannen på bron såg ut och detta signalement stämmer enligt polisen också med den man som under våren varit anhållen. Självklart har polisen mer att gå på än ett par pilotglasögon.

Med vänlig hälsning, Pernilla Wadebäck

Min fetning :
Ingen mer i tråden som har reagerat på detta uttalande i PWs mail ? Polisen vet inte vem mannen på bron är ? Dom gör en spekulation att det Kan vara samma man som setts på Stadt ?
Citera
2017-08-20, 00:01
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martasson
Och då såg jag vem som bor mitt emot på samma gata som KM.
Talmannens föräldrar.....

Likaväl som att Klas släkt kan vara intressant, kan även hans sambo Lindas släkt vara av intresse - i alla fall utifrån ett "skyddande"/"försvarande" perspektiv.
Citera
2017-08-20, 00:04
Medlem
VelePetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Likaväl som att Klas släkt kan vara intressant, kan även hans sambo Lindas släkt vara av intresse - i alla fall utifrån ett "skyddande"/"försvarande" perspektiv.

Hade KM och LA något ihop redan -92 ?
Citera
2017-08-20, 00:07
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VelePetter
Hade KM och LA något ihop redan -92 ?

Tror jag inte, men jag tänker i dags dato. Jag tänker att folk på Lindas sida kanske ställer upp för KM.
Senast redigerad av Ugglan. 2017-08-20 kl. 00:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in