2017-08-19, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugnås
Hej.

För det första är det inget garage utan carport, om nu det spelar roll.
Nog var det gjuten platta iofs vill jag minnas.

Ang rykten så borde ju fler i stan känt till denna info men mig veterligen har aldrig någon nämnt detta vad jag minns.

Ingjutningar av personer har ju förekommit tidigare, varför inte?
Röntga samt likhundar, då vet vi.

//lugnås
Kanske carporten byggdes då? Ja, det borde vara lätt för polisen att kolla upp
Citera
2017-08-19, 22:48
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Välkommen till världen igen! Vad säger du om veckan?

Tack, har följt tråden varje dag med stort intresse, lite stiltje under veckan men nu levererade ju Lockerudaren ny spännande info! Carport golvet låter helt sjukt när man hör det läggas fram så här för första gången, men inget är omöjligt och när man väl har fått suga på ryktet ett tag så inser man att det faktiskt skulle kunna vara ett "gjutet" ställe att gömma en kropp...

Den stora frågan är som sagt vad KM gjorde när han var sjukskriven veckan efter försvinnandet.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-08-19 kl. 22:54.
Citera
2017-08-19, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Tack, har följt tråden varje dag med stort intresse, lite stiltje under veckan men nu levererade ju Lockerudaren ny spännande info! Carport golvet låter helt sjukt när man hör det läggas fram så här för första gången, men inget är omöjligt och när man väl har fått suga på ryktet ett tag så inser man att det faktiskt skulle kunna vara ett "gjutet" ställe att gömma en kropp...

Den stora frågan är som sagt vad KM gjorde när han var sjukskriven veckan efter försvinnandet.
Kanske ont i ryggen efter allt gjutande ?
Citera
2017-08-19, 23:00
Medlem
lugnåss avatar
Hej.

Jag får nog rätta mig själv ang carport, är nog mer ett garage ändå.

Kan lägga upp bild på objektet om så önskas.

//lugnås
Citera
2017-08-19, 23:01
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lockerudarn

Ja om han hann med det på söndagen så kan jag tänka mig att han var sjukskriven hela den kommande veckan...
Citera
2017-08-19, 23:01
Medlem
Rudges avatar
Om det finns uppgifter från någon "runt" KM, har den/de inte honom på facebook också och kan kolla om det var en tystnad under trolig häktningstid eller något annat annorluda inom de tidsramarna?
Citera
2017-08-19, 23:07
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Hej.

Jag får nog rätta mig själv ang carport, är nog mer ett garage ändå.

Kan lägga upp bild på objektet om så önskas.

//lugnås

Nej det är inget garage, det är en carport som sitter ihop med en förrådsbyggnad.
Citera
2017-08-19, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudge
Om det finns uppgifter från någon "runt" KM, har den/de inte honom på facebook också och kan kolla om det var en tystnad under trolig häktningstid eller något annat annorluda inom de tidsramarna?

För hemliga konton för att se ngt alls. Men jag har ju en punkt som säger att han inte var på den plats han borde varit 2/6. Alltid ngt.
Citera
2017-08-19, 23:11
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:

Jag tror det var vad som behövdes.
Citera
2017-08-19, 23:13
Medlem
lugnåss avatar
Citat:
Nej det är inget garage, det är en carport som sitter ihop med en förrådsbyggnad.

Hej.

Böjd att hålla med dig där men kanske en uppkörd port på mitt foto men spelar ju ingen roll som sagt.
Dock så ett ganska rejält förråd i förhållande till carporten ändå.

//lugnås
Citera
2017-08-19, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lockerudarn

Bodde han ens i huset då?
Citera
2017-08-19, 23:27
Medlem
Citat:
Hej.

Böjd att hålla med dig där men kanske en uppkörd port på mitt foto men spelar ju ingen roll som sagt.
Dock så ett ganska rejält förråd i förhållande till carporten ändå.

//lugnås
Skriv in Mossvägen 542 32, Mariestad i Google maps så kan ni glutta in i carporten. Som sagt stort förråd sidan om... blå Lorentzon styr ab bil står parkerad på gatan utanför.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in