2017-08-19, 22:02
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lockerudarn
Fick lite mer info ..... men kanske bara ryckten , att H s kropp skulle ligga ingjuten i garagegolvet i KM hus ..... kanske därför han aldrig flyttat från huset ?

Kom den informationen också från din källa B i samband med detta? Källa A har alltså insyn i fallet och bör då vara polis eller åklagare?, eftersom ingen annan bör ha insyn i fallet. Kom sådan information från polis bör uppgiften redan vara kontrollerad, KM i häkte och inte på sommarland idag.
Citera
2017-08-19, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harley70
Känns väl inte helt omöjligt.. går det koppla ryktet till en trovärdig källa tror du? Tänker om de kanske renoverat eller något under den tiden.
Nån som kanske umgicks med KM på den tiden kanske Vet om han renoverade garaget ? Eller så kanske det bara är elaka ryckten som gick under tiden för H försvinnande !?
Citera
2017-08-19, 22:05
Medlem
Citat:
Nån som kanske umgicks med KM på den tiden kanske Vet om han renoverade garaget ? Eller så kanske det bara är elaka ryckten som gick under tiden för H försvinnande !?
Menar du att det är ett gammalt rykte? Och ändå har KM inte figurerat på tråden förrän nu?
Citera
2017-08-19, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Menar du att det är ett gammalt rykte? Och ändå har KM inte figurerat på tråden förrän nu?

Men inte konstigt att han inte funnits i tråden. Karl'n finns ju inte på bild nånstans - existerar inte på nätet , det måste varit något han anpassat sig till efter 25år. KB medskyldig? Är det hon som klivit fram nu?
Citera
2017-08-19, 22:11
Medlem
Ugglan.s avatar
Intressant är ju hur som helst att denne Klas har Facebook under de två namnen "Heja klases" och "Bravida Malmis". Varför har han inte Facebook under sitt riktiga namn?
Citera
2017-08-19, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardbeck
Men inte konstigt att han inte funnits i tråden. Karl'n finns ju inte på bild nånstans - existerar inte på nätet , det måste varit något han anpassat sig till efter 25år. KB medskyldig? Är det hon som klivit fram nu?
Om det funnits ett gammalt rykte som sa att HA låg ingjuten i garagegolvet hos KM så bör det väl ha framkommit i tråden innan oavsett om människan finns på bild eller inte. Måste vara ett nytt rykte som tagit fart av spekulationerna kring KM.
Citera
2017-08-19, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Intressant är ju hur som helst att denne Klas har Facebook under de två namnen "Heja klases" och "Bravida Malmis". Varför har han inte Facebook under sitt riktiga namn?

Två superhemliga konstiga konton. Lägg till listan.
Citera
2017-08-19, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75

Bara nån som har något att dölja skulle göra på detta viset. Man kan ju nu med säkerthet även dra in flera som skyddat oansenlige KM - om det nu blir helt känt att KM är Pilot o ev GM.
Citera
2017-08-19, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Kanske nån som tycker det är lustigt och göra ett sånt konto för å trolla lite med oss i tråden ?
Citera
2017-08-19, 22:27
Medlem
Citat:
Igår fick jag vad jag uppfattar som het information av min bror. En gemensam vän hade bekräftat för honom att KM är pilot. Jag tog kontakt med denna källa, låt oss kalla hen B. Hen intygade att hen visste att KM är pilot vilken hen fått från källa A, en person med insyn i fallet liksom Freijas källa (i detta fall pga källa A:s jobb). Trovärdigheten för mig är mycket hög eftersom jag känner källa B. Spekulera hur ni vill, men detta stärker misstankarna mot KM som pilot avsevärt i mina ögon. Det finns inga tveksamheter! Gm kan vara en annan sak men nu måste vi avgöra pilot. Va på sommarland idag och vem får jag synd på där om inte KM ! Mötte hans blick där några gånger och det va en psykopats blick !

Såg han tärd och sliten ut?
Citera
2017-08-19, 22:27
Medlem
lugnåss avatar
Citat:
Fick lite mer info ..... men kanske bara ryckten , att H s kropp skulle ligga ingjuten i garagegolvet i KM hus ..... kanske därför han aldrig flyttat från huset ?

Hej.

För det första är det inget garage utan carport, om nu det spelar roll.
Nog var det gjuten platta iofs vill jag minnas.

Ang rykten så borde ju fler i stan känt till denna info men mig veterligen har aldrig någon nämnt detta vad jag minns.

Ingjutningar av personer har ju förekommit tidigare, varför inte?
Röntga samt likhundar, då vet vi.

//lugnås
Citera
2017-08-19, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serephina
Om det skulle stämma var det väl det han ägnade sig åt veckan han var sjukskriven..
Just det! Bra tänkt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in