2017-08-19, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lockerudarn
Igår fick jag vad jag uppfattar som het information av min bror. En gemensam vän hade bekräftat för honom att KM är pilot. Jag tog kontakt med denna källa, låt oss kalla hen B. Hen intygade att hen visste att KM är pilot vilken hen fått från källa A, en person med insyn i fallet liksom Freijas källa (i detta fall pga källa A:s jobb). Trovärdigheten för mig är mycket hög eftersom jag känner källa B. Spekulera hur ni vill, men detta stärker misstankarna mot KM som pilot avsevärt i mina ögon. Det finns inga tveksamheter! Gm kan vara en annan sak men nu måste vi avgöra pilot. Va på sommarland idag och vem får jag synd på där om inte KM ! Mötte hans blick där några gånger och det va en psykopats blick !

Var detta spiken i kistan nu Klas? Du läser ju helt maniskt här - så dax att lätta bördan för dig och dina anhöriga. Eller ska dina anhöriga behöva ta smällen? OM du är oskyldig eller det gått till på annat sätt - måste du berätta.
Citera
2017-08-19, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudge
Nej!
Mvh en av "m.fl"

Ok. Inte lätt att övertyga er inte. Kör på det ni tror!
Citera
2017-08-19, 21:03
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Tack! Är också nyfiken på KM!
Citera
2017-08-19, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Fick lite mer info ..... men kanske bara ryckten , att H s kropp skulle ligga ingjuten i garagegolvet i KM hus ..... kanske därför han aldrig flyttat från huset ?
Citera
2017-08-19, 21:13
Medlem
Citat:
Fick lite mer info ..... men kanske bara ryckten , att H s kropp skulle ligga ingjuten i garagegolvet i KM hus ..... kanske därför han aldrig flyttat från huset ?
Fy fan, OM det är sant är han definitivt psykopat...
Citera
2017-08-19, 21:45
Medlem
Citat:

Hur fixar man det utan att väcka uppmärksamhet?
Citera
2017-08-19, 21:47
Medlem
Det finns en som kallar sig Bravida Malmis på Facebook, kan det vara KM tro..
Citera
2017-08-19, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serephina
Den profilen var ytterst hemlig 😳 Står bara att han gått på vadsbogymnasiet och jobbar på bravida.
Citera
2017-08-19, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serephina
Hörde att dom kalla KM för "malmis" på bravida .....
Citera
2017-08-19, 21:56
Medlem
Citat:
Känns väl inte helt omöjligt.. går det koppla ryktet till en trovärdig källa tror du? Tänker om de kanske renoverat eller något under den tiden.
Citera
2017-08-19, 21:56
Medlem
Citat:
Om det är sant så kommer han att gå till världshistorien.
Kan man inte kolla sådant? Typ röntga golvet? Har du tipsat polisen (någon borde redan ha gjort det iofs)? Herregud, men det är ett rykte, hur kan någon annan veta det? Polisen måste väl ha blivit tipsade om detta - får de inte kolla upp det eller varför har ingenting gjorts? Ursäkta, men blir lätt chockad faktiskt.
Citera
2017-08-19, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harley70
Känns väl inte helt omöjligt.. går det koppla ryktet till en trovärdig källa tror du? Tänker om de kanske renoverat eller något under den tiden.

Om det skulle stämma var det väl det han ägnade sig åt veckan han var sjukskriven..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in