2017-08-19, 18:10
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunmoonandstars
Jag förstår att hazarerna hoppas in i det sista att de ska få stanna trots att de inte har asylskäl och därför inte vill ge upp, men de bör vid det här laget känna sig ganska vilsna där på trappan. Vad är det som händer, vad har de hamnat i för land? Maniska batikhäxor i alla åldrar men främst äldre, som är deras främsta kontakt, hittar på det ena efter det andra i sin strävan att visa upp sin version av Godhet. Det har skrivits ut stora röda hjärtan på papper som ska hållas upp i luften, ramsor har snickrats ihop osv. Funktionärer i form av hazarer iförda gula västar håller koll att övriga hazarer uppför sig på rätt sätt för att bevisa att de utan undantag är de finaste, godaste männen på jorden. Om någon av dem skulle uppvisa avvikande tendenser (t ex aggressivitet som syntes vid motdemonstrationen av NU) tillrättavisar genast närmaste gulväst först med utsträckt arm i en upp-nerrörelse (polismans tecken för minska farten) och sedan tecknet för handhjärta. Vid ett tillfälle såg jag en gulväst visa handhjärta åt en hazar som inte lydde varav gulvästen bestämt repeterade handhjärtat tills hazaren sedan lite motvilligt höll upp ett handhjärta. Det var smått tragikomiskt.

Att det står organisationer bakom är tydligt och inte förvånande. När de får reda på att en motdemonstration är på gång görs idoga försök att mobilisera extra resurser som ska uppvisa extra mycket godhet för att få "den andra sidan" att se så ond ut som möjligt. Den här sittdemonstrationen är så överdrivet orkestrerad, att risken finns att de motarbetar sin egen sak. Demonstrationen är ett spektakel och känns inte alls äkta. Undrar om hazarerna är medvetna om att de är spelbrickor som fraktionen kulturmarxister utnyttjar mot deras huvudfiende dvs det övriga svenska folket?

Hade jag varit hazar på trappen hade jag nog sagt fuck this shit, det är inte värt det, jag måste dra från det här dårhuset till land innan jag blir galen. Men de kanske får så mycket bidrag mm vid PUT så det ändå är mödan värt. Det verkar ju onekligen så.

Grejen är att politikerna inte vågar göra nånting. Regering är livrädd. Att agera nu och skicka hem afghanerna kommer väcka mycket känslor och vara negativt för sossarnas opinionssiffror. Man väljer alltså förlänga och hoppas på att dom snart ger upp.

Btw, hörde nånstans att dom skulle få prata med presidenten i Afghanistan, är det de dom gör i streamen nu? Vad är syftet med detta?
Senast redigerad av fittslem 2017-08-19 kl. 18:13.
Citera
2017-08-19, 18:14
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Djing Djing Djingis Khan hade varit en liten happening

https://www.youtube.com/watch?v=p2bvPzvFlP8
Skrattar så jag gråter...ha ha. Men du han var ju rasist, ha ha nä får kramp snart...
Citera
2017-08-19, 18:17
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Jag förstår att hazarerna hoppas in i det sista att de ska få stanna trots att de inte har asylskäl och därför inte vill ge upp, men de bör vid det här laget känna sig ganska vilsna där på trappan. Vad är det som händer, vad har de hamnat i för land? Maniska batikhäxor i alla åldrar men främst äldre, som är deras främsta kontakt, hittar på det ena efter det andra i sin strävan att visa upp sin version av Godhet. Det har skrivits ut stora röda hjärtan på papper som ska hållas upp i luften, ramsor har snickrats ihop osv. Funktionärer i form av hazarer iförda gula västar håller koll att övriga hazarer uppför sig på rätt sätt för att bevisa att de utan undantag är de finaste, godaste männen på jorden. Om någon av dem skulle uppvisa avvikande tendenser (t ex aggressivitet som syntes vid motdemonstrationen av NU) tillrättavisar genast närmaste gulväst först med utsträckt arm i en upp-nerrörelse (polismans tecken för minska farten) och sedan tecknet för handhjärta. Vid ett tillfälle såg jag en gulväst visa handhjärta åt en hazar som inte lydde varav gulvästen bestämt repeterade handhjärtat tills hazaren sedan lite motvilligt höll upp ett handhjärta. Det var smått tragikomiskt.

Att det står organisationer bakom är tydligt och inte förvånande. När de får reda på att en motdemonstration är på gång görs idoga försök att mobilisera extra resurser som ska uppvisa extra mycket godhet för att få "den andra sidan" att se så ond ut som möjligt. Den här sittdemonstrationen är så överdrivet orkestrerad, att risken finns att de motarbetar sin egen sak. Demonstrationen är ett spektakel och känns inte alls äkta. Undrar om hazarerna är medvetna om att de är spelbrickor som fraktionen kulturmarxister utnyttjar mot deras huvudfiende dvs det övriga svenska folket?

Hade jag varit hazar på trappen hade jag nog sagt fuck this shit, det är inte värt det, jag måste dra från det här dårhuset till land innan jag blir galen. Men de kanske får så mycket bidrag mm vid PUT så det ändå är mödan värt. Det verkar ju onekligen så.
Du beskiver det jag känner...är nog bara PENGAR som gäller och allt till mig NU...och vänsterfacismen får vittring på nya kravaller...fett trist
Citera
2017-08-19, 18:20
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Sjunesson så den där Per Magnus Risman är styrelseledamot för statens ungdomsråd. Han vill identifiera och hänga ut vad han kallar rasister så rasisterna förlorar jobb Ledamot för statens ungdomsråd.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10210086427304811&id=14611877 46
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-08-19 kl. 18:22.
Citera
2017-08-19, 18:20
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ganska sinnes, ja. Undrar hur vanligt det är att förlänga tillstånd som arrangören brutit mot från dag ett, och hur vanligt det är med tre veckor långa tillstånd?

Jag visste det! De kommer ALDRIG att lämna Södermalm. ALDRIG!
Citera
2017-08-19, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Jag visste det! De kommer ALDRIG att lämna Södermalm. ALDRIG!

Jo du, om Dror Feiler och hans sax fortsätter att spela pippin utan avbrott - antigen ni eller afghanerna ger upp
Senast redigerad av Antidemokretin 2017-08-19 kl. 18:24.
Citera
2017-08-19, 18:22
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
De snackade med nån regeringstjänsteman nyss, mycket allvarliga miner. De hälsas välkomna hem.
Citera
2017-08-19, 18:24
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
De snackade med nån regeringstjänsteman nyss, mycket allvarliga miner. De hälsas välkomna hem.

Välkommnas kravmaskinerna till Afghanistan? Hur ska sommarmammor och sommarpappor då bli sexuellt tillfredställda?
Citera
2017-08-19, 18:25
Medlem
Citat:

Det här var riktigt bra skrivet. Mycket läsvärt och sann redogörelse. Något som alla borde läsa från Migrationsverket till afghanskräpet själva. ALLA.
Citera
2017-08-19, 18:26
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Välkommnas kravmaskinerna till Afghanistan? Hur ska sommarmammor och sommarpappor då bli sexuellt tillfredställda?
Min Dari är lite knackig, men jag uppfattade: "det finns skola här...ni kan utvecklas...kan inte lova allt med en gång...ni är välkomna".
Citera
Medlem
Citat:

Har regeringen hotat Afghanistan med att dra in biståndet ?
Citera
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong

Ja det skulle onekligen bli jobbigt för dom. Dom får köpa sex av sveriges fina samling marockanska gatubarn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in