2017-08-19, 17:39
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Asså, tala om att somliga har stöd i ryggen från stadshuset... _whoco5:
Ganska sinnes, ja. Undrar hur vanligt det är att förlänga tillstånd som arrangören brutit mot från dag ett, och hur vanligt det är med tre veckor långa tillstånd?
Citera
2017-08-19, 17:42
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ja, såg den yrkeskriminella häxan för flera timmar sedan - hon lever verkligen nu.

Hon var ju kran redan på 70-talet, så var skall sleven vara om inte i grytan?

Har glömt om det var heroin hon och hennes karl sålde iofs.
Citera
2017-08-19, 17:43
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Afghanerna kommer att be och böna polisen att ta de till Långtbortistan

Eller Villa Villekulla efter Drors magiska saxofonspel!
Citera
2017-08-19, 17:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ganska sinnes, ja. Undrar hur vanligt det är att förlänga tillstånd som arrangören brutit mot från dag ett, och hur vanligt det är med tre veckor långa tillstånd?

Helt sjukt. Galet less på dom där afghanerna...
Citera
2017-08-19, 17:46
Medlem
Sillen.frunkens avatar
När jag ser alla afghanska flaggor börjar jag förstå ATT det är en ockupation... SÅ det är väl bara gilla läget, Svearike är nu mera en del av något distrikt i afghanistan...ja inte hela Sverige bara en del av hipster södermalm...rätt åt skitstövlarna
Citera
2017-08-19, 17:46
Medlem
vonStahlheins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fasligt
"Vinhaggan" på twitter, den unge PM Risman för V i Enköping, förstår nog inte riktigt vad han håller på med.

https://twitter.com/PMRisman/status/898927002996158464

Den han vill ha tag i, och hotar att skrämma så passens att vederbörande "skiter ned sig" är arrangören av "Stå upp för Sverige". Visste jag inte bättre skulle jag kunnat få för mig att ett sådant uttalande kvalade in som näthot, eller åtminstone näthat.
Pmr verkar väldigt sugen på att förstöra andras liv. Han verkar inte ta med i kalkylen att någon, som fått sitt liv fösrstört a honom, kan tycka att en vända på kåken är värt att krossa pmr's knäskålar. Den som inte har något kvar bryr sig nog inte så mycket om konsekvenserna. Till och med en guldhamster slåss om den blir inträngd i ett hörn. Undrar om han är lika styv i korken om han skulle få smaka sin egen medicin.
Citera
2017-08-19, 17:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sillen.frunken
När jag ser alla afghanska flaggor börjar jag förstå ATT det är en ockupation... SÅ det är väl bara gilla läget, Svearike är nu mera en del av något distrikt i afghanistan...ja inte hela Sverige bara en del av hipster södermalm...rätt åt skitstövlarna

Svearike är snart inget Svearike...
Citera
2017-08-19, 17:52
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Det finns inte längre såna ställen som kommunisterna skickade sina motståndarna i Sibirien? Kanske dårhuset ?

Hör kärringen som sjunger nu, fy fan jag skäms, det här är inte mitt folk, jag vägrar !

https://www.facebook.com/pg/ungisverige.nu/videos/?ref=page_internal

Fyllesång ???? Tom afghanerna börja undra
Hemsk vänstertant... tror mer hon ville ha en påle i sig än dra omkull den...men vad jag mitt naze drägg...tycker ju inte som dom PK
Citera
2017-08-19, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Utöver en profilbild som inte behöver vara på honom är han anonym Går det att identifiera honom och resterande för att kontakta jobb? Samma mynt.

De är amatörer och lätta att identifiera. Bilden stämmer.

Fredrick Karlsson
Cochlear AB, Mölnlycke
för närvarande på semester i Kroatien

http://yooying.com/fredrickmedckkarlsson
Citera
2017-08-19, 17:56
Medlem
beer-goggless avatar
[QUOTE=intermittentexplosivitet|61547672]Tillståndet är förlängt till 31/8.

http://www.stockholmdirekt.se/nyheter/risk-for-brak-pa-medis-i-helgen-flera-olika-manifestationer/repqhr!fs@vTBDPtjr99XEZcCgnPQ/[/quote]

I en normal demonstration brukar man få ett tidsutrymme för att visa sin åsikt, tala och visa plakat. Åhörare, media, politiker har möjlighet att lyssna och ta intryck. Sen är det bra med det och man går hem och fortsätter med sitt.

Så vad är tanken bakom att denna organisation skall behöva > 2-3 VECKOR på sig för att framföra sin åsikt.
Det här är ju ingen "åsiktsdemonstration" - det är mer en "ockupation" mer ett trotsigt beteende där man har till syfte att här och nu, omedelbart, få beslutsfattare att ändra sig.

Det liknar kanske mer en strejk, med det stora undantaget att det är ingen som lider skada av att de strejkande inte utför sin normala sysslor (vilka de nu är).
Citera
2017-08-19, 18:00
Medlem
Jag förstår att hazarerna hoppas in i det sista att de ska få stanna trots att de inte har asylskäl och därför inte vill ge upp, men de bör vid det här laget känna sig ganska vilsna där på trappan. Vad är det som händer, vad har de hamnat i för land? Maniska batikhäxor i alla åldrar men främst äldre, som är deras främsta kontakt, hittar på det ena efter det andra i sin strävan att visa upp sin version av Godhet. Det har skrivits ut stora röda hjärtan på papper som ska hållas upp i luften, ramsor har snickrats ihop osv. Funktionärer i form av hazarer iförda gula västar håller koll att övriga hazarer uppför sig på rätt sätt för att bevisa att de utan undantag är de finaste, godaste männen på jorden. Om någon av dem skulle uppvisa avvikande tendenser (t ex aggressivitet som syntes vid motdemonstrationen av NU) tillrättavisar genast närmaste gulväst först med utsträckt arm i en upp-nerrörelse (polismans tecken för minska farten) och sedan tecknet för handhjärta. Vid ett tillfälle såg jag en gulväst visa handhjärta åt en hazar som inte lydde varav gulvästen bestämt repeterade handhjärtat tills hazaren sedan lite motvilligt höll upp ett handhjärta. Det var smått tragikomiskt.

Att det står organisationer bakom är tydligt och inte förvånande. När de får reda på att en motdemonstration är på gång görs idoga försök att mobilisera extra resurser som ska uppvisa extra mycket godhet för att få "den andra sidan" att se så ond ut som möjligt. Den här sittdemonstrationen är så överdrivet orkestrerad, att risken finns att de motarbetar sin egen sak. Demonstrationen är ett spektakel och känns inte alls äkta. Undrar om hazarerna är medvetna om att de är spelbrickor som fraktionen kulturmarxister utnyttjar mot deras huvudfiende dvs det övriga svenska folket?

Hade jag varit hazar på trappen hade jag nog sagt fuck this shit, det är inte värt det, jag måste dra från det här dårhuset till land innan jag blir galen. Men de kanske får så mycket bidrag mm vid PUT så det ändå är mödan värt. Det verkar ju onekligen så.
Citera
2017-08-19, 18:09
Medlem
Kärringen igen med pålen hon ger sig inte och vill att de ska sjunga med....

Hur många flaskor fick hon till lunch ?

Fortsätt du kärring trötta ut dem, ge inte upp !

HEJA !
Senast redigerad av Antidemokretin 2017-08-19 kl. 18:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in