2017-08-18, 22:47
Medlem
JesusIsAStoners avatar
Vilka shoppar säljer amfetamin och vilken av dom har bäst kvalite?
2017-08-19, 04:12
Medlem
Ali-Babas avatar
Väntar på ett sample från kemisten.
hoppas gubbarna levererar så det finns en vettig inrikessida som levererar BRA tjack ! de finns bara dåligt tjack i min ort nu så alls är inte jätte glada

Hör av mig om/ när de dyker men kanon bemötande på mailen!
2017-08-19, 04:15
Medlem
Ali-Babas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Baba
Väntar på ett sample från kemisten.
hoppas gubbarna levererar så det finns en vettig inrikessida som levererar BRA tjack ! de finns bara dåligt tjack i min ort nu så alls är inte jätte glada

Hör av mig när de dyker upp men kanon bemötande på mailen!

Hashstugan / diamanten/ svenskcentralstimulans RÖDA för tillfället i min bok

/mr Ali-baba
2017-08-19, 05:20
Medlem
Ger / lägger en stor gröning för shoppen zerohole.

Supersnabb leverans trots mitt klantade vid betalning och väldigt generös mängd av den rc substans jag köpte av dem och bra potents i det oxå. 😊👍
2017-08-19, 06:05
Medlem
Citat:
Hashstugan / diamanten/ svenskcentralstimulans RÖDA för tillfället i min bok

/mr Ali-baba

Du har beställt från alla 3 nyligen men fick inget eller?
2017-08-20, 18:36
Medlem
Ali-Babas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Du har beställt från alla 3 nyligen men fick inget eller?

Inte alls 3 på en gång nej men diamanten svarar inte och hstugan har blåst 2 polare som beställt för 4 veckor sen men inte fått nått och väntar själv på att min order ska komma från 3e nämnda part så beställ du av någon av dom och hör av dig när de kommer

Väntar som sagt sample från kemisten och hoppas att de e dom så de finns någon vettig inrikes shopp uppe
2017-08-20, 21:43
Medlem
Citat:
Inte alls 3 på en gång nej men diamanten svarar inte och hstugan har blåst 2 polare som beställt för 4 veckor sen men inte fått nått och väntar själv på att min order ska komma från 3e nämnda part så beställ du av någon av dom och hör av dig när de kommer

Väntar som sagt sample från kemisten och hoppas att de e dom så de finns någon vettig inrikes shopp uppe

OK

Har 2 beställningar från hashstugan och har gått bra.
Ett tiotal från Svenskcentralstimulans no problemas.
Ingen från diamanten så där kan jag inte uttala mig

Visst svänger det snabbt i den här branschen men scs har varit pålitliga ett par år, förmodligen posten som trollar med dig.
2017-08-22, 08:36
Medlem
Nu tänker jag sätta röd flagg på zerohole

Har upplevt dem som ganska trevliga och levererat bra produkter med bra leveranstider

Beställde sample prov på 200mg 3-BMc för en skitsumma.

Tydligen har de nytt bankkontonr men det godkändes inte av den bank jag har när jag skulle föra över pengarna.

Testade flera olika sifferkombinationer men gick inte ändå.

Skickade flertalet mejl till zerohole o frågade om de råkat ha angivit fel siffror men fick inga svar.

Tillslut förde jag över pengarna till det " gamla" kontot o det gick igenom.

Skrev nytt mejl om vilket bankkonto jag fixade in pengarna på.

Fick då ett " surt " svars mejl att han / hon / dem / de inte tänker godkänna den insättningen.

Jag skrev tillbaka att då får de betala tillbaka pengarna till mitt konto igen men nu är det knäpptyst från dem.

Lite trist att trots att man skickat några mejl o bett om att få rätt konto uppgifter så blir det så här...

Tur det var små pengar d handlade om men tyvärr blir det röd flagg o kommer inte handla därifrån fler gånger....
2017-08-22, 20:17
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetersTjej
Nu tänker jag sätta röd flagg på zerohole

Har upplevt dem som ganska trevliga och levererat bra produkter med bra leveranstider

Beställde sample prov på 200mg 3-BMc för en skitsumma.

Tydligen har de nytt bankkontonr men det godkändes inte av den bank jag har när jag skulle föra över pengarna.

Testade flera olika sifferkombinationer men gick inte ändå.

Skickade flertalet mejl till zerohole o frågade om de råkat ha angivit fel siffror men fick inga svar.

Tillslut förde jag över pengarna till det " gamla" kontot o det gick igenom.

Skrev nytt mejl om vilket bankkonto jag fixade in pengarna på.

Fick då ett " surt " svars mejl att han / hon / dem / de inte tänker godkänna den insättningen.

Jag skrev tillbaka att då får de betala tillbaka pengarna till mitt konto igen men nu är det knäpptyst från dem.

Lite trist att trots att man skickat några mejl o bett om att få rätt konto uppgifter så blir det så här...

Tur det var små pengar d handlade om men tyvärr blir det röd flagg o kommer inte handla därifrån fler gånger....

Så du fixar ej att göra en överföring och sätter därför in pengar på ett konto som kanske är bränt. Fattar ej varför du rödar dom?
2017-08-23, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-Igen
Så du fixar ej att göra en överföring och sätter därför in pengar på ett konto som kanske är bränt. Fattar ej varför du rödar dom?

Ja det gör jag faktiskt för när man mejlat x-antal ggr under x-antal dagar / vis perioden o de ger ingen respons trots mina försök till kontakt då rödar jag.

Sen om du gör på annat sätt eller vad du tycker är vettigt lr inte bryr jag mig inte om.

Du gör o vill som du vill o jag gör o vill som jag vill. Enkel ekvation o inget att reta sig på
2017-08-23, 13:59
Medlem
Grönar asken den shoppen som alltid varit bra enl mig
2017-08-23, 15:49
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetersTjej
Ja det gör jag faktiskt för när man mejlat x-antal ggr under x-antal dagar / vis perioden o de ger ingen respons trots mina försök till kontakt då rödar jag.

Sen om du gör på annat sätt eller vad du tycker är vettigt lr inte bryr jag mig inte om.

Du gör o vill som du vill o jag gör o vill som jag vill. Enkel ekvation o inget att reta sig på

Dom lät nog bli att svara för att dom hade andra frågor att svara på. Ingen annan verkar ha problem med kontot.

Grejen är den att du rödar utan att ha blivit blåst. Jag bara ifrågasätter hur du tänker. Istället för att lägga en ny order använder du fel konto. Klart du ej får någon produkt då.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in