2017-08-18, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Bara lite nyfiken, vad menas med förr?
Ja man behöver inte gå alltför många år tillbaks i tiden när grova våldsbrott var betydligt vanligare på Södermalm än idag och det var störst statistisk risk i Sverige att bli knivmördad i björns trädgård vid gatuköket där. Nu är det betydligt lugnare.
Citera
2017-08-18, 20:32
Medlem
Morgondagen blir intressant. Vi kommer att se minst 5 grupper på Medborgarplatsen:
Hazarerna med batikinslag
Underhållarna
Hammarbysupporters
Nationella demonstranter
Motdemonstranter mot de nationella.

Sen tillkommer förstås som en sjätte grupp poliserna.

Någon TV-kanal borde i alla fall sända evenemanget, tycker jag.
Citera
2017-08-18, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RAMMVOGEL
Att någon kan vara så urbota dum och blåögd som du förvånar mig. Detta i dagens upplysta samhälle till råga på allt.
Du har inga hållbara argument för din åsikt och det är nästan så att du eller någon i din släkt behöver berikas innan du fattar vad du håller på med!

Jovars. Det är vi som står upp för de lägsta i samhället som är dumma. Ni som är i 25årsåldern och sitter kvar i pojkrummet och spenderar era liv på Flashback -- det är NI som är genier! Bra tänkt! Men.. du.. det där med att du inte får ett jobb för att alla invandrare som kommer hit "utan kvalifikation och utan att kunna språket" tar jobben från dig.. hur går det där ihop? Kan man inte säga att du.. är lite dum..? Haha!
Citera
2017-08-18, 20:41
Medlem
vonStahlheins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Morgondagen blir intressant. Vi kommer att se minst 5 grupper på Medborgarplatsen:
Hazarerna med batikinslag
Underhållarna
Hammarbysupporters
Nationella demonstranter
Motdemonstranter mot de nationella.

Sen tillkommer förstås som en sjätte grupp poliserna.

Någon TV-kanal borde i alla fall sända evenemanget, tycker jag.
Ja, harre jävvlar vicken soppa. Verkar upplagt för en härlig mångkulturfest, eller kaos på ren svenska. Ser fram emot lite filmbilder från eländet.
Citera
2017-08-18, 20:48
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesuijuliusceasar
kanske det tyvärr..hade vart smartare med infiltration först och lite stealth operation ala surströmmingsattack.

kalle anka. landet orwell 1984.dingding-Absurdistan.

Är väl bara gå dit vid 5-6 på morgonen, kasta surströmmings"bomber" och sen dra där ifrån.
Hur enkelt som helst.

Hade jag gjort om jag bodde på Slöddermalm, jag hade gjort massor med sabotage mot denna "strejk".
Hade varit hur lätt som helst att få bort de om man vill, tror de pallat max 3 nätters terror.
Citera
2017-08-18, 20:55
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Ja man behöver inte gå alltför många år tillbaks i tiden när grova våldsbrott var betydligt vanligare på Södermalm än idag och det var störst statistisk risk i Sverige att bli knivmördad i björns trädgård vid gatuköket där. Nu är det betydligt lugnare.

Du har inte möjligtvis lust att komma med en källa till ditt påstående. Jag vet att jag läste - tror det var på 90-talet - att Björns trädgård och Sergels torg var Sveriges farligaste platser men det var med den tidens mått mätt.
Citera
2017-08-18, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Är väl bara gå dit vid 5-6 på morgonen, kasta surströmmings"bomber" och sen dra där ifrån.
Hur enkelt som helst.

Hade jag gjort om jag bodde på Slöddermalm, jag hade gjort massor med sabotage mot denna "strejk".
Hade varit hur lätt som helst att få bort de om man vill, tror de pallat max 3 nätters terror.

Hahaha det är ju så det alltid låter från internetsoldater, "jag är övertygad om att dessa afghaner och övriga invandrare kommer leda till Sveriges undergång men ääääeeeeh... joo... alltsåå.. det är ju så lååångt till Södermalm... äeeeehh..... stannar nog hemma och skriver av mig på Flashback med handen knuten i fickan..."

Citera
2017-08-18, 21:15
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Är inte mångkulturen lika trevlig längre era jävla fjollträskare? Man märker verkligen hur de "boende" går på glas för att inte verka vara rasistiska.

Lätt för er att gilla blattar så länge de stannar i förorten eller fastnar i Skåne men nu är skiten rätt på er bakgård, hoppas de bygger en kåkstad så att ni aldrig vågar gå ut igen.

Precis!!
När spännblattarna flyttar in på PK folkets bakgård och våldet och skjutningarna tar fart blir det andra bullar.
Citera
2017-08-18, 21:20
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Hahaha det är ju så det alltid låter från internetsoldater, "jag är övertygad om att dessa afghaner och övriga invandrare kommer leda till Sveriges undergång men ääääeeeeh... joo... alltsåå.. det är ju så lååångt till Södermalm... äeeeehh..... stannar nog hemma och skriver av mig på Flashback med handen knuten i fickan..."

Det har aldrig slagit dig att dit jävla dravel kommer att leda till att någon person går full ABB......men det är kanske det du vill innerst inne?
Senast redigerad av sajebis 2017-08-18 kl. 21:22.
Citera
2017-08-18, 21:30
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan

Jag är dock av åsikten att ni själväger. Jag låter er fortsätta själväga.
Jag gillar dessutom inte Slöddermalm för många dåliga människor på samma plats, alla gissel de kan drabbas av är av glädje. Dåliga människor som får skörda lite av det de sått.

För vad är det du vill? Du vill att internetkrigarna ska ta och börja kasta bomber på er istället?
Är det vad du vill pederastpappan? Berätta nu om dina inre tankar här.
Du vill att folk ska komma ner och skjuta hazarer? Bomba dessa trashankar?
Varför vill du det? Folk här vill ha bort denna smuts från Sverige, helst med fredliga medel, helst att Polisen sköter sitt jobb, men du din jävla råtta vill att vi ska komma ner och börja bomba er?

Hur sjuk i huvudet är du din jävla fitta? Märks att du umgås med blattar, du tänker som en jävla blatte.
"Muahahaahaha ni vågar inte komma ner och bomba oss, yalla!"

HÅLL KÄFTEN HORUNGE!
Citera
2017-08-18, 21:31
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Så du menar på fullaste allvar att skräpet inte ens klarar av något den simplaste zigenaren gör helt naturligt?

Hur fan lyckades de överleva i Afghanistan så här långt?

Är det en retorisk fråga?
Alla vet att div män tar sig till Sverige och hävdar att de är underåriga från Afghanistan.

Nu sitter de och ställer krav på svenska skattebetalare istället för att ställa krav där hemma.
Javisstja, ingen där hemma vill betala skatt.

Parasiter vandrar, bidrar aldrig till något, bara suger ut. Där/vad de inte kan suga ut något från överger de.
Citera
2017-08-18, 22:03
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Vidriga Midsommarkransen söder om Liljeholmen är nog värst i Sverige. Svandammens valdistrikt hade 19,88% Fi, 19,80% MP, 13,67 V och 17,23 S.
Där har vi några som säkert skulle jubla över några hundra afghaner så gooda som de verkar vara.

MVH/Gnomegirl

Ja i Svandamms parken...ha ha dom skulle dö, (vi som vill va söder hipsters)....jag bor nära ...seriöst, har du sett folket det kulturela (dom 15% alkon som annars äger dom skiter i det) dom är inte riktigt som vi andra i 08 byn...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in