2017-08-18, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Hoppas de blir ordentligt trakasserade av er som bor i närheten, så de förstår vilka as vi tycker att dem är!
Såg någon idiot i tråden som ville mata dem, haha. Fick då idén att man skulle ju kunna matförgifta dem!
Snälla vän! Dom som bor runt omkring har röstat på dom rödgrönrosa och vill ha afghanerna där. Varför skulle dom känna sig trakasserade då dom älskar kriminella marockaner, tiggare, somalier, knulltanterna, narkomaner, hemlösa och fyllon. Vänstern tar sig ett glas rödvin ur dunken och känner sig godhjärtade. För mig får varenda utlänning bosätta sig på Södermalm och jag bryr mig inte ens när dom rycker halskedjor av folket som bor där. Kommunisterna är lika vidriga som afghanerna.
Citera
2017-08-18, 18:43
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Kommunisterna är lika vidriga som afghanerna.
Minst vill jag tillägga, de senare hör hemma i utlandet - de förstnämnda framför en tegelvägg.
Citera
2017-08-18, 18:51
Medlem
nu lär befolkningen på Södermalm bli ännu lyckligare, nu har barnen fått tillstånd att ha högtalare och dessutom ska dom ha en konsert med ett pojkband från Afghanistan, pojkbandet består av två män i 40-årsåldern fan vad man är glad att man aldrig sätter sin fot på medborgarplatsen djävla cirkus
"Nu har vi fått tillstånd att ha ljud i högtalare vissa tider! Vi behöver en bra högtalare som går på batteri plus mikrofon. Finns någon att låna för några veckor fram?
Tack! 🎤"
Sen har dom ett tillstånd i tråden som säger att dom INTE får ha högtalare, djävla virrpannor
Citera
2017-08-18, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattvisaebra
nu lär befolkningen på Södermalm bli ännu lyckligare, nu har barnen fått tillstånd att ha högtalare och dessutom ska dom ha en konsert med ett pojkband från Afghanistan, pojkbandet består av två män i 40-årsåldern fan vad man är glad att man aldrig sätter sin fot på medborgarplatsen djävla cirkus
"Nu har vi fått tillstånd att ha ljud i högtalare vissa tider! Vi behöver en bra högtalare som går på batteri plus mikrofon. Finns någon att låna för några veckor fram?
Tack! 🎤"
Sen har dom ett tillstånd i tråden som säger att dom INTE får ha högtalare, djävla virrpannor

Vi måste förstå att i detta fall så bör ett undantag göras min vän. Dom måste få ut sitt budskap då dom fruktar för sina liv. Lite mer diffusa/flexibla regler måste gälla här. Visa medmänsklighet och kärlek.

#vistårinteut

Rymdkram.
Senast redigerad av praktjakt 2017-08-18 kl. 19:03.
Citera
2017-08-18, 19:13
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattvisaebra
Tack! 🎤"

Nu betyder ju ord lite olika beroende på varifrån man kommer, tror du inte att när man säger ett pojkband från Afghanistan att man menar när pojkarna dansar till musik spelad av vuxna män, typ bacha bazi.

https://www.youtube.com/watch?v=zNUxq8rI6lM

Vid 3 min. är det visst någon afghangubbe som får kåtslag.....
Citera
2017-08-18, 19:22
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Tänkte på våldtäker på flickor män och allt löst...skyddsprodukt kanske??? https://www.tacticalstore.se/se/art/snigel-design-skyddskalsonger-09.php...Ha en våldsfri helg
Citera
2017-08-18, 19:23
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Det där ser ut att stämma precis med vad jag skulle gissat, fy fan vilka usla fähundar till bedragare de är.

Ingen kan ju innerst inne tro på deras egna åldersuppgifter, det är omöjligt.

Lite kritisk får man ju vara till dessa foton! Var när och hur togs dom?
Inte för att jag tvivlar på Afghanernas ålder-gick nämligen förbi på nära håll idag igen och kunde lugnt iaktta ca 20-30 st - och vågar nog påstå att INGEN av dom jag såg var under 25 men vi måste hålla oss till fakta för att vara trovärdiga.
OM det är så att fotona är tagna på Medis är allt ok men undergräv inte dom seriösa krafterna med falsarier.Det förlorar vi alla på.
Citera
2017-08-18, 19:23
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Gör ont i hjärtat att inte kunna närvara vid Medis i helgen när nazisterna mobiliserar men jag följer folkrörelsen från avstånd och kan konstatera att det tycks bara ha vuxit.

Demonstration i klassrummet https://scontent.fmad3-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/20840802_1977006152545057_8375026789863637466_n.jp g?oh=71bb8a99f3f8f170d685710efc023d11&oe=5A25775E

Hazarbarnen demonstrerar med svenska barn i klassrummet. Är det inte konstigt att dessa killar i stort sett är likadana, men vi gör skillnad på folk och folk? Inte jag, då jag anser att även dessa hazarer är svenska på sitt sätt men många andra gör skillnad på dem. Och det är tyvärr inte bara nazistpöbeln på Flashback som spammar strunt från pojkrummet medan mamma lagar middag utan även vanliga, bra människor.

https://scontent.fmad3-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/20883010_1976939179218421_8007641359947671426_n.jp g?oh=9a67322263c626f162b9044bbca964de&oe=59EEEB22

Yes we all belief in right to life !! stolt över tjejerna

https://scontent.fmad3-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/20798971_1975601836018822_2882902019146885500_n.jp g?oh=2c75cee7b0a56d46dee357132f89531f&oe=5A243D05

Ett barn som nazisterna på Flashback menar är 25.........

Här kan du följa blajjet live som fyller arenorna i Europa, mohhhhahaha: https://www.facebook.com/ida.ostensson/videos/10155469693245450/?ref=notif&notif_t=live_video&notif_id=15030762364 69003

/Provokatör
Citera
2017-08-18, 19:24
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ingvar Lund Hej sverigevänner,
och ni jag inte känner.
Nytt terrordåd i Barcelona,
är det fortfarande öppna hjärtan som gäller för sossarnas Mona?
Lyssnade igår på Oponion Live,
med den programledaren vill jag inte göra high five.
EN i publiken tyckte att svenska lagar ska följas och det är bra,
blev snabbt avbruten av Belinda med sitt blaha blaha.
Innan debatten sjöng kommunisten Wiehe en låt,
han borde istället säga jag har fel så förlåt.
Efter jag skrivit sanning i gruppen Jag står inte ut o.s.v. kan jag inte längre kommentera,
de vill istället ostörda med sina skäggbarn gulla mera.
I gruppen fick jag många okvädningsord höra särkilt av kvinnor,
de verkar tro att de är något skäggbarns egen mor.
De skryter om hur duktiga och goda deras skyddslingar är
förvånar inte mig om de är i någon av dem kär.
Ännu kan jag skriva i gruppen "Ung i Sverige" där de anser sig vara så duktiga och goda,
kan tro de är indoktronerade i gamla DDR där de drack en fruktsoda.
Nu har gruppen fått reda på att svenskar som fått nog ska demonstrera på Söndag och då kallas rasister,
då står inte jag heller ut och vill inte höra mer.
I ett annat normalt land där lagar följs av regering och polis hade pågående demonstration aldrig tillåtits,
istället hade de suttit bakom galler i ett vips.
Ovanligt tyst från Sd om detta tilltag,
de borde högljutt risa det redan idag!
Nej vårt kära fosterland är inte vad det har varit,
så det är verkligen ingen hit!
Jag hoppas fortfarande på en förändring i detta vackra land,
som styrs av Löfgnen med anhang med iskall hand.
Jag hoppas jag väcker några med denna dikt,
så att vi får se ett bättre Sverige på sikt.
Det var en vacker dikt Ingvar Lund hade skrivit
Hoppas det är helt OK att citera ett helt litterärt alster
Citera
2017-08-18, 19:26
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Helt sinnessjukt hela grejen, här sänds det live:

https://www.facebook.com/groups/808057209336108/permalink/1008212665987227/
Citera
2017-08-18, 19:27
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RAMMVOGEL
Lite kritisk får man ju vara till dessa foton! Var när och hur togs dom?
Inte för att jag tvivlar på Afghanernas ålder-gick nämligen förbi på nära håll idag igen och kunde lugnt iaktta ca 20-30 st - och vågar nog påstå att INGEN av dom jag såg var under 25 men vi måste hålla oss till fakta för att vara trovärdiga.
OM det är så att fotona är tagna på Medis är allt ok men undergräv inte dom seriösa krafterna med falsarier.Det förlorar vi alla på.

Dom är nytagna på Medis av Expressen: http://www.expressen.se/nyheter/har-ar-afghanerna-som-protesterar-mot-utvisningarna/

Här är deras ansikten körda genom how-old.net deras uppgivna ålder i den vita rutan: https://minfil.org/Lfz2kbc4bd/bra.png

Du tror väl inte att jag far med osanning?

/Provokatör
Senast redigerad av Provokatör 2017-08-18 kl. 19:36.
Citera
2017-08-18, 19:45
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Jaja, fortsätt med er värdelösa semantik och ordmärkande. Om det är så att det de gör är olagligt så är det lagen det är fel på då de ska ha polisbeskydd från första början!

edit: vet inte om någon här har swishat men vi har i alla fall fått ihop 50,000:- under en veckas tid som har gått till bland annat sovsäckar (detta skriver ej jag personligen utan har läst från en kvinna som skrivit i gruppen)

Även Refugees Welcome Swe har uppmärksammat vår kamp, betyder otroligt mycket https://www.facebook.com/refugeeswelcomesverige/photos/a.652594954948047.1073741840.402209799986565/694379907436218/?type=3&hc_ref=ARSgPtbCAarxiw-7455HVllFf2k_bPbAtBb8aIJhvewTjKlKGacycuB4Of18wchqb JM&fref=gs&hc_location=group_member_profile

Nämen.. va i.. är det där samma ord som jag använt i tråden hela tiden..? Folkrörelse? Det som rasister gång på gång hävdat att det inte är? Måste vara jobbigt att bli motbevisad hela tiden!

Att någon kan vara så urbota dum och blåögd som du förvånar mig. Detta i dagens upplysta samhälle till råga på allt.
Du har inga hållbara argument för din åsikt och det är nästan så att du eller någon i din släkt behöver berikas innan du fattar vad du håller på med!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in