2017-08-18, 02:21
Medlem
hagsatras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Usch, jag vill inte ens blanda mig med dom där människorna. Vidrigt. Dom kan fortsätta sin strejk och skämma ut sig ännu mer. Snart vet hela befolkningen att det är kåta kärringar och heroinister som vill para sig endast och blir hindrade av Migrationsverket. Jag sitter hellre hemma och tittar på spektaklet när det visas bilder och filmsnuttar.

Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Vem fan orka bry sej... Att delta i någon demonstration emot dem gör bara de få ännu mer mediatid. Dom här skäggbarnen måste deporteras så fort som möjligt, vi måste få andra politiker i det här landet som man rensa samhället på illegala männsikor och marxister.

Hur ska något ändras om ni sitter hemma framför datorn och låter hazarerna diktera villkoren mitt i vår huvudstad? Svensken måste ut och visa sitt missnöje på gatorna.
Citera
2017-08-18, 02:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hagsatra
Hur ska något ändras om ni sitter hemma framför datorn och låter hazarerna diktera villkoren mitt i vår huvudstad? Svensken måste ut och visa sitt missnöje på gatorna.
Inte fan kommet du ändra något på medis, risken är att de bli bråk och så kommer svt och marxtisk media sprida en vinklad av bild de hela.
Citera
2017-08-18, 02:24
Avslutad
Gunnar Sandelin på Facebook:

Citat:
Talade just med två poliser vid demonstrationen på Medborgarplatsen och frågade vad som kommer att hända när demonstranternas tillstånd går ut den 23 augusti.
Kommer ni att avhysa dem?
Den ene polismannen svarade att han inte visste att tillståndet skulle gå ut.
- Nej, det kan vi inte göra, svarade den andre polisen, och förklarade:
- Grundlagsskyddet att få demonstrera gäller även om man inte har tillstånd, så det övertrumfar en avhysning. Däremot kommer vi att lagföra dem.

Så vi kan inte utvisa eller spärra in "barn" i 20-årsåldern som är här illegalt och inte heller omhänderta kriminella gatubarn i 15-16-årsåldern. Inte törs polisen upplösa en demonstration som har pågått i veckor när det generösa tillståndet väl löper ut. Jag minns sent 60-tal där ordningsmakten använde batonger, taggtråd, tårgas och vattenkanoner mot vänsterdemonstranter. Nu har vi Dan Eliassons dialogpoliser istället. Två fel är inte lika med ett rätt.
Citera
2017-08-18, 02:25
Medlem
Citat:
Jag tänker visa mitt missnöje i september 2018. Helst skulle jag vilja åka till Arlanda och vinka adjö. Gärna se när kärringarna kommer efter till flygplatsen och sätter sig på planet mot Gambia.
Citera
2017-08-18, 03:50
Medlem
Utbrytarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Citat:
Talade just med två poliser vid demonstrationen på Medborgarplatsen och frågade vad som kommer att hända när demonstranternas tillstånd går ut den 23 augusti.
Kommer ni att avhysa dem?
Den ene polismannen svarade att han inte visste att tillståndet skulle gå ut.
- Nej, det kan vi inte göra, svarade den andre polisen, och förklarade:
- Grundlagsskyddet att få demonstrera gäller även om man inte har tillstånd, så det övertrumfar en avhysning. Däremot kommer vi att lagföra dem.

Så vi kan inte utvisa eller spärra in "barn" i 20-årsåldern som är här illegalt och inte heller omhänderta kriminella gatubarn i 15-16-årsåldern. Inte törs polisen upplösa en demonstration som har pågått i veckor när det generösa tillståndet väl löper ut. Jag minns sent 60-tal där ordningsmakten använde batonger, taggtråd, tårgas och vattenkanoner mot vänsterdemonstranter. Nu har vi Dan Eliassons dialogpoliser istället. Två fel är inte lika med ett rätt.
Absurt värre det Sandelin beskriver. Så galet läge är det så att det är...obeskrivligt!
Och garanterat är det väl bara Sverige av alla länder som tillhandahåller en sådan galenskap. Alltså där folk, vuxna (som spelar underåriga/barn), kan lyckas hålla sig kvar i landet - ställa till med djävulskap, agera utpressningsmaskiner, får med sig blinda och kåta och pedofila, hebefila och efebofila avdankade batikhäxekärringjävlar (slemtorskkvinnor vilka suktar efter afghanska manslemmar). Helvete vad det stinker om detta.

Att dessa utpressnings-ekonomiska asylshoppande scamelement kan få sitta kvar och ockupera en del av Medborgarplatsen är förbannat vansinne.

Den gamla ordningsmakten skulle definitivt behövas nu.

Vad som skulle behövas är operation rensning. Inte mig emot att man använde till exempel en tysk vattenkanon som Wasserwerfer 9000 eller varför inte nyttja gummikulor för att stävja det afghanska besittningstagandet av centrala Södermalm?!
Citera
2017-08-18, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaftrudner
Tsss.... vad är det för högerextremist-valdistrikt ni kommer släpande med?

I en äkta batikhäxe-fight (dvs känslo IQ=100 och Fakta-IQ = Fiskmås) har vare sig Södermalm eller Katarina en chans mot Mariaplan i Göteborg (Majorna):

VP: 22,8 %
FI: 21,5 %
SAP: 17,1%
MP: 14,5%
.
.
.
.
http://www.val.se/val/val2014/slutresultat/R/valdistrikt/14/80/1013/index.html
Man mår illa. Då borde dom i alla fall trivas nu i Nordstan med alla kriminella och knivbeväpnade narkomaner från Marocko och resten av Afrika. Röstar dom likadant 2018 tycker jag att resten av allt skräp ska skickas dit. Är det något fel i huvudet på göteborgare. Kommer aldrig ta en sån på allvar efter denna stapel.
Citera
2017-08-18, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP

Nej det blir dubbelfel och förlust ( spelar tennis
Citera
2017-08-18, 05:26
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
På lördag går vi flashbackare man ur huse och visar vårt missnöje mot hazarerna på medborgarplatsen. Vi ses där.

"Inga hazarer på våra gator"

Bra att du kommer. Dags för svenskarna att visa missnöje över vad som händer i landet.
Citera
2017-08-18, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iclypso
Man undrar ju lite hur man kan tycka att vissa av dessa ens kan ha skäl att få stanna, tex:

Det finns verkligen en hel del oklara argument. Ska man verkligen kunna få uppehållstillstånd för att man vill leva ett gott liv och få betald utbildning? Det finns ju trots allt en mängd människor som verkligen har det dåligt i världen (svält, sjukdomar, vattenbrist). Borde man inte hjälpa dessa i första hand om vi ska hålla på med ekonomiskt bistånd? Istället för att hjälpa några som kan lägga månader på att resa genom europa, betalat smugglare osv.

Allt sånt där är bara dravvel, dem sitter och tycker synd om sig själva. Dessutom tycker de att andra ska ha empati för dem för att de är hatade i Iran. Ingen i deras länder gillar de heller.
Vakna Sverige.
Citera
2017-08-18, 06:27
Medlem
Citat:

I nästa val, sep 2018 vet jag vad jag ska rösta på, gör det du också.
Där ska jag visa mitt missnöje över alla som inte blir hemskickade.
Alla bidragssnyltare.
Alla kravmaskiner vi har här i landet.
Alla vi tvingas försörja.
Alla våra skattepengar som egentligen ska gå till skola och vård.
Citera
2017-08-18, 06:34
Medlem
Gick förbi medis igår igen..

hazarerna sitter som rädda fågelungar högt upp på trappan och jag kan säga att det var inte många Hazarer där. Ca 30 st. Att de skulle kunna vara 100 är högt överdrivet.
" Vi vill Leva " stod det på ett plakat.
Gör ni inte det då ? Eller blir ni halshuggen när ni kommer till Iran / Afghanistan.

Om någon kan eller vill gå förbi och fota och lägga det i länken är det tacksamt.

Många eller en del har påstått att hazarerna är fula, undrar om inte hazarerna skaffar barn endast med Hazarer ? Inavel. Jag vet att iranierna inte gillar Hazarer. Bara en tanke jag hade.
Citera
2017-08-18, 07:18
Medlem
mazdarikards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kroppskultur
Söder har gått från vara vara den mysigaste och trevligaste stadsdelen till äckligaste och mest tillgjorda på ca 20 år tack vare inflyttade äckel som är allt annat än genuina arbetare.
Till sakfrågan: de demonstrerar för att få amnesti, vem beslutar om amnesti? regeringen eller riksdag? Borde vara helt omöjligt att riksdagen skulle rösta för amnesti eller?

Finns det någon OU? Kan inte SD styra upp en OU där svenska folket utfrågas om ekonomiska migranter som bedragit asylsystemet ska beviljas amnesti? Detta skulle kunna bli en milstolpe och markering, svenska folket säger nej och bluff-flyktingarna utvisas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in