2017-08-18, 00:25
Medlem
Vaftrudners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
Alldeles riktigt!
Här har du resultatet vid riksdagsvalet 2014 för valdistrikt "Katarina 8 Medborgarplatsen-Skrapan".
Fi precis lika stora som sossarna, och undrar hur många ställen det finns mer i Sverige?

http://www.val.se/val/val2014/slutresultat/R/valdistrikt/01/80/1508/index.html

Tsss.... vad är det för högerextremist-valdistrikt ni kommer släpande med?

I en äkta batikhäxe-fight (dvs känslo IQ=100 och Fakta-IQ = Fiskmås) har vare sig Södermalm eller Katarina en chans mot Mariaplan i Göteborg (Majorna):

VP: 22,8 %
FI: 21,5 %
SAP: 17,1%
MP: 14,5%
.
.
.
.
http://www.val.se/val/val2014/slutresultat/R/valdistrikt/14/80/1013/index.html
Citera
2017-08-18, 00:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenjör
De där "Ung i Sverige" demonstrationerna liknar mer och mer en pöbel.
Nazistmarcher innan nazisterna tog makten i tyskland.

Detta är styrkedemonstrationer mot det sovande folket.

Dom har inte ens fått asyl i Sverige ändå gör dom uttalade om man vill förbjuda "nazister" är mer inskränkningar i demokratin dom vill göra? Kanske lite muslimska speciallagar, hund förbund? Sverige har tillräcklig med muslimer, så skicka smutsfolket nu.
Citera
2017-08-18, 00:58
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
For shits and giggles körde jag Expressens bilder på "barnen" genom how-old.nets ansiktsanalys.
Den har iofs en viss felmarginal på +- 5 år, men även med den i åtanke är snittåldern som lägst 25.

http://imgur.com/a/WNdEt

Källan. http://www.expressen.se/nyheter/har-ar-afghanerna-som-protesterar-mot-utvisningarna/

Ung...efär ung i Sverige skulle jag säga.
Citera
2017-08-18, 01:12
Medlem
hagsatras avatar
På lördag går vi flashbackare man ur huse och visar vårt missnöje mot hazarerna på medborgarplatsen. Vi ses där.

"Inga hazarer på våra gator"
Citera
2017-08-18, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
Alldeles riktigt!
Här har du resultatet vid riksdagsvalet 2014 för valdistrikt "Katarina 8 Medborgarplatsen-Skrapan".
Fi precis lika stora som sossarna, och undrar hur många ställen det finns mer i Sverige?

http://www.val.se/val/val2014/slutresultat/R/valdistrikt/01/80/1508/index.html

Citat:
Ursprungligen postat av Vaftrudner
Tsss.... vad är det för högerextremist-valdistrikt ni kommer släpande med?

I en äkta batikhäxe-fight (dvs känslo IQ=100 och Fakta-IQ = Fiskmås) har vare sig Södermalm eller Katarina en chans mot Mariaplan i Göteborg (Majorna):

VP: 22,8 %
FI: 21,5 %
SAP: 17,1%
MP: 14,5%

Detta var de bästa svar jag fått på länge här på flashback!

Hade inte i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig ett valdistrikt i Sverige med ett sådant utfall, som det du nämner i Göteborg!
FI+MP+V = 59 %
Och dessutom verkar 90 % av invånarna ha svenska namn, och ca 10 % utländska europeiska namn.
Senast redigerad av Hultabultan 2017-08-18 kl. 01:49.
Citera
2017-08-18, 01:25
Medlem
Utbrytarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Eftersom det var bra upplösning på bilderna och vi för en gångs skull hade deras uppgivna ålder så körde jag den genom how-old.net

Se hur resultatet här: LÄNK

/Provokatör
Perfekt. Där ser man vicket jävla absurt scamspel det är som pågår just nu. Landet Sverige blir så förbannat sönderrövknullat att man baxnar.
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Det meddelas från kontot @nabizadehse att de ska "liva på svt1".

Budskapet kommer med en bild där de satt en rad riktiga barn samt en del kvinnor längst fram - så, den bild som uppvisas på tv kl 22.00 lär bli missvisande.
Så fel, så fel av SVT. Inte bara Medborgarplatsen tydligen som blir ockuperat av afghanska överåriga element, som inte ska vara (kvar) i vårt land - utan nu ska också stora medier som SVT låta sig ockuperas av den dödliga pk-sjukan och politiskt propagera för att männiksor (afghaner) som inte ska vara här ändå ska få stanna. Den afghanska blåsar-maskinen med sina scamfotsoldater ska ju för i helvete inte vara här alls då dessa egentligen inte har asylskäl.
Hur fan kan svt agera medlöpare till den aktuella afghanska lurendrejerigalenskapen?!! Man bli spyfärdig och hatisk av skiten.

Finns tydligen inga gränser för den pågående proafghanska pk-samhällsmaskinen, allt är tillåtet, ju mer osmakliga politiska avsugningar av afghahscammarna: ju bättre skit liksom. Sanslöst.
Citera
2017-08-18, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Hur ser det ut nu på Södermalm? Har afgahnerna slutat demonstrera och begett sig iväg, när de fått nej som svar ?
Var där i eftermiddags. De var kvar. Poliser uppställda runt trappsittarna
Citera
2017-08-18, 01:37
Medlem
fasligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Så de ska bete sig som en skrikande mobb likt de vi brukar se i sändningar från deras hemländer? Låter som en bra idé... kommer säkert uppskattas av de boende på söder.

Fast visst står det i tillståndet att de inte får störa? Gallskrik måste betraktas som störande. I allra högsta grad. Börjar de bröla måste väl i alla fall polisen ingripa. Kanske något sånt polisen väntar på i och för sig.
Citera
2017-08-18, 01:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hagsatra
På lördag går vi flashbackare man ur huse och visar vårt missnöje mot hazarerna på medborgarplatsen. Vi ses där.

Vem fan orka bry sej... Att delta i någon demonstration emot dem gör bara de få ännu mer mediatid. Dom här skäggbarnen måste deporteras så fort som möjligt, vi måste få andra politiker i det här landet som man rensa samhället på illegala männsikor och marxister.
Citera
2017-08-18, 01:46
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Har polisen tagit emot någon anmälan borde det väl finnas någonstans?

Ställer mig ganska källkritisk till detta tills jag fått se en anmälan eller andra tidsskrifter skriva om det.

Censur råder, ingen av de stora tidningarna vill eller vågar ta upp detta.

Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Har vänner och arbetskamrater som bor där och jag har inte hört något från dom, har också gått förbi ett par gånger och inte märkt av bpgon otrygg stämning eller nedskräpning.

Många vågar inte säga vad dom egentligen tycker och tänker (om de illegala unga och äldre männen som fått avslag gång på gång på sin asylansökan), kanske är dina vänner och ARBETSKAMRATER rädda om sina jobb? Var inte så snäv i ditt sätt att tänka, vissa delar av Södermalm andas stor otrygghet och nedskräpning och inte har det blivit bättre med den politiskt regisserade DEMONstrationen.
Citera
2017-08-18, 02:01
Medlem
fasligts avatar
Här har vi en ny frontfigur till demonstrationen. Världens äldsta migrant har heller inte beviljats asyl och ska utvisas till Afghanistan, tillsammans med 17-personers entouraget hon kom med får man anta. Hur mycket mer hjärtknipande är det inte med en 106-åring än med de vanliga skäggisarna?
Citat:
Sverige utvisar 106-årig flykting till Afghanistan
Bibikhal Uzbeki, från Afghanistan, antas vara världens äldsta flykting. Under stora umbäranden flydde hon och familjen undan talibanernas invasion av staden Kunduz till Sverige. Blankspot kan nu avslöja att hon nu ska utvisas.

Den 106 år gamla Bibikhal Uzbeki blev en världsnyhet när internationella medier träffade henne i ett flyktingläger i Kroatien 2015. Hon antogs då vara världens äldsta flykting. Några månader senare kom hon och familjen till Lundsbrunn i Skaraborg där de sökte asyl.

Men i juni fick hon avslag på sin ansökan och hotas nu av utvisning. Enligt Migrationsverkets beslut ska den 106 år gamla kvinnan resa tillbaka Afghanistan, eller till något annat land som är villigt att ta emot henne.
https://www.blankspot.se/sverige-utvisar-106-arig-flykting-till-afghanistan/#
Citera
2017-08-18, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hagsatra

Usch, jag vill inte ens blanda mig med dom där människorna. Vidrigt. Dom kan fortsätta sin strejk och skämma ut sig ännu mer. Snart vet hela befolkningen att det är kåta kärringar och heroinister som vill para sig endast och blir hindrade av Migrationsverket. Jag sitter hellre hemma och tittar på spektaklet när det visas bilder och filmsnuttar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in