Det verkar alltså sannolikt att SD kommer att få närmare 1/3 av alla röster i valet 2018!
Upp mot 27-30% blir det iallafall helt sannolikt.
Sanslöst: Ett så oerhört motarbetat parti som aldrig får en enda millimeters positivt skriveri i media. Har ni någonsin, en enda gång, läst något om SD i mainstream media som inte varit kraftigt negativt?
Och de samlar en sådan enormt stor del av opinionen ändå, och är solklart störst på Facebook osv....
Jag säger: Hade SD behandlats normalt, och människor i detta land getts en ärlig chans av media att förstå SD's politik på riktigt, då hade de haft låååångt över egen majoritet. Så ser det ut. Punkt.