2017-08-17, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snusmoped
Jag tror att både du och SagtVar har helt rätt i detta, att Patrik kanske till och med blev tvingad att agera i filmerna.

Något hände sannolikt på Gotland som gav upphov till "världens story"!

jaha så det är GOTLANDS fel nu?
Vilken tur för alla att de åkte till Gotland ,vilken ö eller vilket ställe skulle vi annars skyllt på ?
Bara en enkel undran ?
han är ung och går igenom ,(som det förr hette ), E-kluten ! Livets skola ,som gör att man till slut blir vuxen ,det är väl inte så svårt att förstå , utan att hitta på varken Världsliga storys eller annat extra-jox?
Senast redigerad av evaveva 2017-08-17 kl. 21:59.
Citera
2017-08-17, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
problemet är ju att OM han läser det här så ger vi ju inte honom den minsta möjlighet att komma igen ,om vi skriver att han var tvungen att inse att allt var slut ,att han gjort värsta blundern ,hallååååå! han har rätt att göra hur många idiotiska blundrar som helst ,och i alla fall bli förlåten utav både föräldrar,oss ,alla andra i hela Sverige osv.Så länge som vi inte är änglalika samvetsgranna supermänniskor helt och hållet 100% själva (inte en jäkla människa som är det ,nope ) så har han ALL RÄTT att få göra det han gjorde och ändå inte behöva läsa sådana saker som att han INSÅG vilka supertabbar han gjort ! Han lever det ungdomsliv vi alla gått igenom ,han gjorde det han gjorde , OCH han har rätt att få göra de sakerna ! utifrån det som heter livet ! Det är de sakerna som gör oss till de människor vi till slut blir = kloka och insiktsfulla !
Man behöver göra mer eller mindre dumdristiga saker för att till slut förstå LIVETS värde .
Så nu stöttar vi honom och SLUTAR skriva att han insåg att han blablabla ,han är en bra kille trots de saker han gjort och han är VÄLKOMMEN TILLBAKA , hur som ...!

Det börjar kännas som att du vet något som vi andra här inte vet..!

Du har spekulerat/fantiserat lika mycket som oss andra, men nu, allra helst i detta inlägget, men även de senaste, tycker du inte alls om det andra skriver o att det spekuleras.. Varför? Vad har hänt sen du själv gjorde detsamma?
Citera
2017-08-17, 22:02
Medlem
Citat:
Vilken tur för alla att de åkte till Gotland ,vilken ö eller vilket ställe skulle vi annars skyllt på ?
Bara en enkel undran ?
han är ung och går igenom ,(som det förr hette ), E-kluten ! Livets skola ,som gör att man till slut blir vuxen ,det är väl inte så svårt att förstå , utan att hitta på varken Världsliga storys eller annat extra-jox?

Vem har påstått att ön Gotland har gjort något fel?
Citera
2017-08-17, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Tack!!!!
Jag har hävdat hela tiden, att P INTE var road av, att agera, som han gjorde i filmen!
Jag har även varit inne på, att "kamraterna" gjorde honom till driftkucku!
P blev alltså - enligt min teori - ombedd av gänget, att gå till apoteket och göra sig fånig.
P ser inte alls road ut!
Jag fick inte mycket medhåll!
Jag har också reagerat över videon från Apoteket.. Blev förvånad över att föäldrarna publicerar en sådan för att visa hans kroppsspråk. Jag har lite svårt att titta på den, för jag blir alldeles.. vet inte hur jag ska uttrycka mig, men det är som att se en film där en person blir mobbad. Jag blir illa till mods över den. Hoppas verkligen inte att några pushade honom till att handla kondomer eller vad det nu var.
Citera
2017-08-17, 22:03
Medlem
Citat:
Bara en enkel undran ?

Men jisses - ÖN Gotland har väl inget med någonting att göra! Läs om, läs rätt.
Citera
2017-08-17, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Jag har också reagerat över videon från Apoteket.. Blev förvånad över att föäldrarna publicerar en sådan för att visa hans kroppsspråk. Jag har lite svårt att titta på den, för jag blir alldeles.. vet inte hur jag ska uttrycka mig, men det är som att se en film där en person blir mobbad. Jag blir illa till mods över den. Hoppas verkligen inte att några pushade honom till att handla kondomer eller vad det nu var.

Allt föräldrarna har gjort är ju att måla ut Patrik så negativt som möjligt, när det gäller allt från val av bilder och "psykosen" till uppmaningen att hålla fast Patrik mot hans vilja och tillkalla polis. Om Patrik fortfarande lever så är det ju fullt förståeligt att han inte vill tillbaka till dem efter deras bidrag till "världens story".
Senast redigerad av snusmoped 2017-08-17 kl. 22:07.
Citera
2017-08-17, 22:06
Medlem
Citat:

ja hoppas han inte är den i deras gäng som låter sig övertalas till alla dumdristigheter ,för till slut kan man bli urless på att vara den som alltid skall göras till åtlöjje ...det kanske är det som han blivit ,trött på alla idioter ...hmm... ?
Citera
2017-08-17, 22:09
Medlem
Citat:
Vem har påstått att ön Gotland har gjort något fel?
jo men några utav er skriver ju att det troligvis har hänt något på Gotland .Då känns det ju som om han inte ens skulle ha haft rätt till att må bra där ? Var han (spekulation) verkligen tvungen att spela döv-stum kondomhandlare där också ...FYYYY! på dem i så fall som tyckte det var skoj ...morr...gillar inte när folk skall behöva göra sig till åtlöjje för andra kalla själars skull , så att de får ha kul och skratta inne på youtube ,då blir jag redigt arg...
Senast redigerad av evaveva 2017-08-17 kl. 22:11.
Citera
2017-08-17, 22:12
Medlem
NinaBes avatar
Citat:

Jag tycker, att när han ser sig om ser det ut, som om han vill få bekräftat, att han blivit "godkänd!" Jag tycker, att filmen är hemsk!
Senast redigerad av NinaBe 2017-08-17 kl. 22:18.
Citera
2017-08-17, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Jag tycker, att när han ser sig om ser det ut, som om han vill få bekräftat, att han blivit "godkänd!2 Jag tycker, att filmen är hemsk!

Mm, tänk om han Faktiskt var trött på idiotin ? Han kanske ville hem raka spåret ,och drog innan nån visste ordet av ?

Måste ju ha känts för j-ligt att behöva be om kondomer inne på Apoteket för att få avgångsbetyg i Falun...hmm...men det klart om eleverna där har råkat hoppat av misstag i Falubacken, så vet man ju inte hur förvirrade de har blivit utav att stått på huvudet ett antal gånger ...
Senast redigerad av evaveva 2017-08-17 kl. 22:18.
Citera
2017-08-17, 22:17
Medlem
Citat:
Mm, tänk om han Faktiskt var trött på idiotin ? Han kanske ville hem raka spåret ,och drog innan nån visste ordet av ?

Och i ett sånt läge kanske det inte är så bra att föräldrarna målar ut honom som psykotisk och ber hela Sverige att hålla fast honom och fotografera honom...

Men vi vet ju inte något om vad som eventuellt hände på Gotland, återigen kan vi ju bara fortsätta att spekulera utan speciellt mycket fakta att utgå ifrån.
Citera
2017-08-17, 22:17
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Jag tror att både du och SagtVar har helt rätt i detta, att Patrik kanske till och med blev tvingad att agera i filmerna. Det kanske till och med finns något intrikat filmklipp som ännu inte nått ut till offentligheten, vilket kanske är en faktor till hans försvinnande...

Något hände sannolikt på Gotland som gav upphov till "världens story"!

Ja! Vad värre är har jag en KÄBSLA av, att någonting liknande inträffade, när han försvann!
Jag menar, att någon har lockat honom till någonting han inte vill, men gör för, att vara "till lags!"
Vidare tänker jag, att "den leken fick oanade konsekvenser!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in