Citat:
Ursprungligen postat av
vitelvis
och utan Stockholm hade Skåne varit bankrutt sen länge, men visst din pik hajar jag. Jag blir bara less på hur ett gäng lantis-talibaner ska sitta å dilla om skit dom ej begriper. Stockholm eller söder är inte åsiktshomogent på något sätt, faktum är dom enda jag hört säga något positivt om mångkulturen är inflyttade lantisar! Undrar varför...
Patetisk tråd, finns inga ursäkter.
De inflyttade lantisarna äger ju åsiktsmonopolet på Slöddermalm, de har cuckat dig hårt mannen.
Aldrig att man ser såna som dig slå tillbaka mot dessa hipster-lantisar, kommunist-lantisar, afa-lantisar.
Vidare verkar du missat att de inflyttade lantisarna är inte de enda cp-skadade, kryllar av infödda Stockholmare som är minst lika efterblivna som de inflyttade lantisarna, bara titta på vad ni röstar på där på Slöddermalm:
http://www.val.se/val/val2014/slutresultat/R/kvalkrets/01/80/01/index.html
räknar du bort Enskede eller tittar på enskilad valkretsar på Slöddermalm så blir det ännu värre siffror.
Över 10% FI säger att ni inte är riktigt friska på Slöddermalm och alla de där 10%+ är knappast inflyttade, ganska många av de är infödda.
Så hela ditt "lantisar är dumma i huvudet"-kör är ju helt korkat, dessa inflyttade lantisar är ju packet som ingen vill ha på landsbygden, sodomiter, pedofiler, kommunister, feminister och allsköns annat jävla pack. De flyttar från landsbygden för de är en udda fågel där, de har nu flyttat in på ditt Slöddermalm och de har tagit över hela rasket, det roliga är att ni tuffingar var de som lät det hända, felet är alltså ditt eget, du blev cucked att ett gäng pack som lantisarna var intelligenta nog att driva ut. Lantisarna är inte dina fiender här, det är de inflyttade och deras utlänningar som är fienden, du har låtit dig själv börja hata fel personer. Correct your views accordingly.
Men nu ska jag inte trycka ner dig mer i skorna mer, jag vill givetvis att ni riktiga Södermalmsbor ska ta er i kragen och börja "kriga" mot dessa jävlar som satt er på pottan.
Ni bor mitt ibland de, ni vet vilka metoder som fungerar och inte fungerar, här har ni världens chans att bli en riktig gerilla mitt inne i fiendens hjärta, hur ballt är inte det egentligen.
Förväntar mig läsa mycket kul i framtiden med konstigheter som kommer hända på Slöddermalm så att Slöddermalm kan bli Södermalm igen. Tills ni löst uppgiften så förblir ni Slöddermalm, när ni löst uppgiften (dvs. vunnit kriget) så får ni tillbaka ert riktiga namn, ni måste helt enkelt förtjäna att få tillbaka namnet.
Get to work.