Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Prinzezzan har i PM till mig ganska detaljerat förklarat hur han/hon fick den informationen bekräftad. Tills motsatsen kan bevisas gäller Prinzezzans uppgifter.
Du skriver att "Tills motsatsen kan bevisas gäller Prinzezzans uppgifter", för vem? dig, Prinzenzzan och de andra som får ta del av bakrundsinfo i PM vi andra ej har möjlighet att värdera.
Dessa PM med mer detaljerad information i är vad som behöver komma ut i tråden för att man överhuvudtaget ska kunna värdera uppgifterna som trovärdiga, inte att du skriver "från säker källa"
Jag känner inte dig utan för mig är du bara en anonym postare på nätet. Av naturliga skäl litar jag då endast på min egna slutledningsförmåga och det tror jag samtliga postare som ej får ta del av all info kan skriva under på.
Jag är helt med på att PM kan skickas om det röjer ens egna identitet eller ens källas dito. Samtidigt kan jag tycka att det är märkligt att man skickar iväg en sådan information till ett antal anonyma postare på nätet. Den enda slutsatsen jag kan dra utav det är att informationen inte var särskilt känslig, man är oförsiktig eller så är man rent av korkad.
Alternativet kanske kan vara att någon slags PM grupp bildas med de 15/20 mest aktiva postarna här i tråden.
För som det är nu håller inte. Vi kan inte ha en metadiskussion på ett antal sidor varje dag efter att någon postaren tagit del av information bakom kulisserna.